Gå til innhold

Guide: Mac - Hva er det?


Anbefalte innlegg

Vi snakket om bærbare PCer her, så CRT-skjermene til Eizo og Panasonic er ikke det beste eksempelet på et godt argument mot meg ;)

 

Det var du som nevnte CRT skjermer og jeg svarte på det. Da burde ikke du vri på at diskusjonen handler om bærbare, når du selv nevnte CRT skjermer.

Jeg sier at så lenge du ikke har testet Eizo og Nec skjermer i dag, så bør du ikke være så bastant i hva som er det beste i dag.

 

Siden du heller ikke nevnte Eizo eller Panasonic, men fremhevet Sony som beste CRT skjerm, viser bare at du er historisk bastant....

 

Jeg nevnte CRT-skjermer for å påpeke at jeg ikke bare hadde testet LCD-skjermer i mitt liv. Denne diskusjonen, derimot, handlet om hvilke bærbare PCer som hadde best skjermer, og det er og blir Apple. Dell er en god nummer 2, og noen mener at enkelte modeller fra andre leverandører har veldig gode skjermer, men Apple er de som har best skjerm over hele produktutvalget, ikke bare på en eller annen supermodell som ikke er representativ for firmaets utvalg.

 

 

Nå har jo apple bare 3 bærbare, 5 om man drar det langt. At andre produsenter også selger maskiner i lavere segmenter virker jo litt merkelig å holde mot de?

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, alle Apple-skjermer er gode. Jeg gidder ikke å diskutere statistikk med deg, du irriterer meg bare nå, og jeg har andre ting å bruke tiden min på enn å svare troll.

 

Nei, det er jo ikke alltid så lett å forsvare dårlige argumenter, da er det tydligvis enklere å sukke og å beskylde folk for å være troll.

 

AtW

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Ja, alle Apple-skjermer er gode. Jeg gidder ikke å diskutere statistikk med deg, du irriterer meg bare nå, og jeg har andre ting å bruke tiden min på enn å svare troll.

 

Nei, det er jo ikke alltid så lett å forsvare dårlige argumenter, da er det tydligvis enklere å sukke og å beskylde folk for å være troll.

 

AtW

 

Poenget hans er at du sliter med å finne en Applemaskin fresk fra butikk med dårlig skjerm.

På de andre produsentene sine derimot.......

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Poenget hans er at du sliter med å finne en Applemaskin fresk fra butikk med dårlig skjerm.

På de andre produsentene sine derimot.......

Men hva skal det være et argument for? Det er jo en selvfølge at Apple i snitt vil levere bedre skjermer enn de fleste produsenter, siden de produserer få og generelt dyre modeller. Du kan ikke si at Apple er bedre enn produsent X på det grunnlaget noe mer enn du kan si at Ferrari lager bedre biler enn VW fordi de i snitt er raskere.

Lenke til kommentar

Ja, alle Apple-skjermer er gode. Jeg gidder ikke å diskutere statistikk med deg, du irriterer meg bare nå, og jeg har andre ting å bruke tiden min på enn å svare troll.

 

Nei, det er jo ikke alltid så lett å forsvare dårlige argumenter, da er det tydligvis enklere å sukke og å beskylde folk for å være troll.

 

AtW

 

Poenget hans er at du sliter med å finne en Applemaskin fresk fra butikk med dårlig skjerm.

På de andre produsentene sine derimot.......

 

Ja, og jeg har argumentert for hvorfor jeg synes dette er et dårlig argument. Jeg forstår poenget hans, jeg synes bare ikke det er godt.

 

AtW

Lenke til kommentar

Ja, alle Apple-skjermer er gode. Jeg gidder ikke å diskutere statistikk med deg, du irriterer meg bare nå, og jeg har andre ting å bruke tiden min på enn å svare troll.

 

13" MBP har ikke spesielt god oppløsning. 15" MBP har helt greit oppløsning om man går for "Hi-Res" skjerm (er helt latterlig at det ikke er standard).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...