Gå til innhold

[Løst] kino lyd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høyttalerkabler = kobbertråd innpakket i plast.

 

Du skal ha 25 meter av slike kabler, slik du har presisert selv. Jo tykkere de er, jo bedre, men det er også unødvendig å ha ekstremt tykke. 1,5mm eller 2,5mm duger plenty.

 

De på clas er kjempefine. De andre du har funnet er sikkert kjempefine de også, og rimeligere. Da foreslår jeg at du bare kjøper dem.

 

 

Og en ting, jeg har lest tråden nå og vil bare bekrefte en liten ting: JA VI HAR SETT DEN MANUALEN TIL FORSTERKEREN DIN NÅ. VI HAR ALLE SETT DEN. DU TRENGER IKKE Å LINKE DEN IGJEN.

Lenke til kommentar

Høyttalerkabler = kobbertråd innpakket i plast.

 

Du skal ha 25 meter av slike kabler, slik du har presisert selv. Jo tykkere de er, jo bedre, men det er også unødvendig å ha ekstremt tykke. 1,5mm eller 2,5mm duger plenty.

 

De på clas er kjempefine. De andre du har funnet er sikkert kjempefine de også, og rimeligere. Da foreslår jeg at du bare kjøper dem.

 

 

Og en ting, jeg har lest tråden nå og vil bare bekrefte en liten ting: JA VI HAR SETT DEN MANUALEN TIL FORSTERKEREN DIN NÅ. VI HAR ALLE SETT DEN. DU TRENGER IKKE Å LINKE DEN IGJEN.

ok skal ikke linke den noe mere.Takker for svaret

Lenke til kommentar

Det er bare høytalere - for å si det enkelt. Forsterkeren sender ut signaler, og høytaleren påvirkes av signalet. Det er helt rent uforstyrret signal, så det vil fungere med alle høytalere.

 

Det vil nok fungere helt ok på din receiver, men technics sine receivere var desverre ikke det råeste på markedet sammenlignet med de gamle forsterkerne. --- Men om den funker med frontene du har i dag så vil nok en av disse centerne fungere utmerket.

har nå bestilt meg di kablene du anbefalte

så da er det bare cenerhøyttaleren som skal i hus .

Så er det bare å begyne så sette anleget i sammen

og slape av med god en film.

Når den tid kommer

Endret av vesletun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...