Gå til innhold

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!


pk2010

Anbefalte innlegg

Jeg bare undrer. Om ingen skriftlige kilder eller bilder taler FOR at Holocaust har skjedd, også mener pk og belzebob at tidsvitner lyver; hvordan kan man da på noen som helst måte overtale 'fornekterne'?

 

Ta Steff Kinge som jeg var på tur med. En vanlig norsk mann, ingenting jødisk med han. Han er verken rik eller fattig. Hvorfor skulle han støttet opp under en hoax for at jøder lengre ned i europa skulle tjene penger? Nei, det blir bare for dumt å påstå at vitner ikke er godt nok.

 

Ta det slik: Er jeg øyevitne til et drap, jeg ser alt. Dagslys. Jeg vitner mot drapsmannen i retten naturligvis. Kan dommeren si; øyenvitner er ikke godt nok. Ei heller politirapporter m/DNA-bevis på drapsvåpen og f.eks. kule-match til drapsvåpenet m/DNA-beviset.

 

Dere gjør alle argumentsformer som blir godtatt i ALLE andre sammenhenger til løgn. Det er plutselig ikke politelige kilder.

Endret av GENTorly
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

BelzeBob:

Nå kommer du bryskt til å avfeie disse bevisene og si at de er inhabile, siden de er hentet fra "Shamash: The Jewish Network". (Shamash ser ut til å være relatert til en mesopotamisk solgud, som ser alt.)

 

Bildet og kommentaren nedenfor er hentet fra ovennevnte side, og den tar opp nettopp et av hovedargumentene dine.. Siden har for øvrig en god del bilder, og ikke alle er like godt egnet å se på mens man spiser mat..

 

Plan01.jpg

[Pressac, p. 322] The plan of the gas chamber of Krema II in Auschwitz. The air extraction system (which the Holocaust deniers claim didn't exist) is clearly shown: "entluftungskanal" means air extraction duct, and "Beluftung" means ventilation. Remains of the air-extraction system can still be seen in the ruins.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Jeg vil takke BelzeBob og til dels pk for denne tråden, jeg har ikke gjort meg opp noe standpunkt om hva jeg tror om Holocaust enda, er bare 16 år, men jeg må si det er imponerende hvor mye du har funnet av bevis mot Holocaust og hvor mange hull det er i den politisk korekte versonen.

 

Hyggelig. Unge mann - tenk selv. Gjør din egen forskning. Se en sak fra så mange sider som mulig.

 

Her er det jeg har kommet fram til ang. Holocaust: http://www.holocaustinfo.net

Les det - men ikke tro på noe bare fordi noen fyr har skrevet det. Du må sjekke opp ting selv og lete og søke og snoke og gruble og tenke. Bare du kan gjøre dette. Jeg ønsker deg lykke til! :)

 

Aldri tro på noe bare fordi noen sier "det er sant." Ikke la andre tenke for deg.

 

NothingForever

 

Jeg må legge meg nå. Men skal kikke på Pressac-greiene du postet. Ja, nå gjør vi ihvertfall fremskritt; når vi kan erkjenne at et gasskammer krever et ventilasjonsanlegg. Spørsmålet er: var dette et gasskammer? Og er det et ventilasjonsanlegg vi ser på tegningen? Et ventilasjonsanlegg som hørte sammen med et gasskammer? pk2010: har du lyst får du gjerne ta denne. Må kveile nå. Godnatt! :)

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor skal jeg da søke meg igjennom et arkiv for å finne noen gamle brev, for å bekrefte det jeg har lært, vist ikke må jeg jo være jernevasket. IDOTI.

Fordi du har valgt å bruke den som kilde. Det var du som introduserte den kilden og dermed har du ansvaret for å presentere den på en sikkelig måte, hvis ikke har BelzeBob og alle andre full rett til å overse den.

 

Jeg vil takke BelzeBob og til dels pk for denne tråden, jeg har ikke gjort meg opp noe standpunkt om hva jeg tror om Holocaust enda, er bare 16 år, men jeg må si det er imponerende hvor mye du har funnet av bevis mot Holocaust og hvor mange hull det er i den politisk korekte versonen.

 

Og dette er hvorfor vi ikke skal ta tråden her, her har vi tydligvis en ung persjon som ikke har kritisk sans og delvis kjøper dritten som presanteres her, dette er hvorfor man ikke univiser i kreasjonisme på skolen, fordi det får det til å virke som det er uenighet i hva som faktisk skjer i verden.

 

Noen idioter viser til rasistiske kilder og unge mennesker som ikke vet bedre kjøper det.

 

Dette er vel nettopp hvorfor man bør ta tråden her, hadde det vært noe bedre om personen hadde funnet disse kildene på egenhånd eller blitt linket de og så ikke hatt muligheten til å diskutere det med noen andre enn likesinnede? Hvordan i all verden skal den personen da skjønne at det er tullball? Eneste den personen opplever da er at de eneste som vil diskutere med ham er de som er enige med ham og at de blir skviset ut av de andre, noe som bare bekrefter deres verdensbilde.

 

Det er da vitterlig mye bedre å rive i stykker dette verdensbildet med rasjonell debatt, slik at de som faktisk er skeptiske oppnår en nyansert tilnærmelse og de som faktisk bare er rasister ender opp med å avsløre dette og "jødene står bak det fordi blodet deres er grådig og ondt"-kommentarer bare viser hvor håpløse de og deres meninger er, og da vil de som ikke mener det innse det. Det er den eneste måten man kan virkelig opplyse mennesker, ikke ved å stenge de ute.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ønsker ikke å ta stilling til denne tråden eller dens problemstillinger nå, men en spennende tanke slo meg mens jeg skumleste gjennom. Tyskerne var så avgjort ikke alene om umenneskelig atferd i krigsårene. Etter å ha lest dagbøker fra østfronten er jeg sjokkert over at den norske skolen ikke lærer oss noe om for eksempel de russiske arbeidsleire. Det er åpenbart at dette er et produkt av hvem som vant krigen, nemlig de allierte: "History is written by the victors". Jeg undres hvordan denne tråden hadde sett ut, dersom aksemaktene hadde vunnet krigen. Jeg antar fokuset hadde vært en annen plass enn de tyske konsentrasjonsleirene.

 

Jeg kan jo understreke poenget mitt ved å vise den hemmelige avtalen Churchill og Stalin gjorde da krigens utløp virket sikkert. Følgende dokument kalles prosentavtalen, og viser Churchills forslag til deling av de tyskokkuperte landområdene.

Percentages_agreement2.jpg

Det er ganske utrolig at Churchill ønsket å avgjøre spørsmål som angår mange millioner av mennesker på denne måten. Noe han også var klar over selv, for han sa til Stalin at han ville ødelegge dokumentet etter møtet. Dette dokumentet ble ikke kjent før mange år senere da Churchill skrev biografien sin.

Endret av Dassen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

En ting jeg sliter med å forstå. Har dere ingen grense på hva slags mennesker dere orker å bruke tiden på? Mennesker som i dag prøver å benekte hollocaust, er både trangsynte, kverulante og kun svarer på det de kan, og ignorerer resten.

 

Slutt å kast bort tiden deres.

 

Enig med deg,jeg gidder ikke å bruke mere tid på slike mennesker. Møter jeg slike i virkeligheten så skal jeg personlig plante en knyttneve i trynet på de.Det er bare en type mennesker som er verre en holocaust fornektere, og det er de som planlagte og gjennomførte dette. Men en ting er sikkert,jeg betviler ikke et sekund på at mennesker som idag fornekter holocaust selv ville vært 100% kapabel til selv å ha vært med på noe slikt om de fikk sjansen.

For det er nazisympatier som gjør at de fornekter de forbrytelser som nazistene gjennomførte.

 

Jeg har til dags dato aldri møtt et menneske som sier at Holocaust aldri har skjedd øye til øye.Fordi mennesker tørr ikke gjøre dette når de må fysisk fremføre dette i en forsamling. Da blir de med rette stemplet som helt riv ruskende sinnssyke mennesker. Det lever idag fortsatt mange ofre fra holocoust,det er hyllemeter på hyllemeter med vitnemål,bildedokumentasjon,filmer og tegninger. Ja mange dokumenter som direkte er underskrevet av nazistens om gjennomførte dette. Eichmann selv benektet ikke dette engang,han bare avviste det med at det ble gjort på ordre og han måtte gjennomføre sine ordre.

Derfor mennesker som benekter dette ser jeg på som syke mennesker, det er mennesker samfunnet må passe litt ekstra på. For benekter man slike historiske fakta da er man truende til litt av hvert. Det å debattere med slike mennesker er bortkastet tid, da psykiske lidelser ikke kan debatteres bort.Så takk for at du minnet meg på dette. Men det er viktig at slike mennesker møtes,og avsløres. Snart ar alle vitnene fra dette døde og borte. Vi har enorme mengder kildemateriale som beviser dette. Men historie uten vitner kan fort begynne å revideres bort med rette mennesker ved makten. Jeg bare nevner Kina.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ønsker ikke å ta stilling til denne tråden eller dens problemstillinger nå, men en spennende tanke slo meg mens jeg skumleste gjennom. Tyskerne var så avgjort ikke alene om umenneskelig atferd i krigsårene. Etter å ha lest dagbøker fra østfronten er jeg sjokkert over at den norske skolen ikke lærer oss noe om for eksempel de russiske arbeidsleire. Det er åpenbart at dette er et produkt av hvem som vant krigen, nemlig de allierte: "History is written by the victors". Jeg undres hvordan denne tråden hadde sett ut, dersom aksemaktene hadde vunnet krigen. Jeg antar fokuset hadde vært en annen plass enn de tyske konsentrasjonsleirene.

 

Jeg kan jo understreke poenget mitt ved å vise den hemmelige avtalen Churchill og Stalin gjorde da krigens utløp virket sikkert. Følgende dokument kalles prosentavtalen, og viser Churchills forslag til deling av de tyskokkuperte landområdene.

http://wapedia.mobi/thumb/d71814803/en/max/1440/900/Percentages_agreement2.jpg

Det er ganske utrolig at Churchill ønsket å avgjøre spørsmål som angår mange millioner av mennesker på denne måten. Noe han også var klar over selv, for han sa til Stalin at han ville ødelegge dokumentet etter møtet. Dette dokumentet ble ikke kjent før mange år senere da Churchill skrev biografien sin.

 

 

Du har jo rett i dette. Stalin var jo ikke hakket bedre enn Hitler. Men dette lærte jo jeg allerede i ungdomskolen !! Dette er jo ikke noe historiebøkene ikke tar opp eller lærer de som vil lære det. Dette er ikke noe som er skjult. Det ble tonet ned i tiden etter 2 verdenskrig ja,fordi da måtte man forholde seg til Stalin som en av de allierte under 2 verdenskrig,som man måtte forhandle med og forholde seg til i de først årene av den kalde krigen etter 2 verdenskrig. Men da Stalin døde gikk det noen år,og sannheten om hva han bedrev under og etter 2 verdenskrig av forbrytelser mot menneskeheten ble avdekket. Mannen var av akkurat samme alen som Hitler og hans nazister. De fant jo hverandre rimelig godt i tiden rett før 2 verdenskrig også da, da de inngikk en ikkeangrepspakt med hverandre som Hitler helt rabiat bare brøt. Stalin trodde ikke sine egne øyne da det skjedde.

 

Gulagleirene var samme sort leire som Konsentrasjonsleirene til Hitler. Forskjellen var at man ikke gasset ihjel fangene,man arbeidet og sultet de ihjel.Det gjorde også Hitlers konsentrasjonsleirer, men i tiden fra 1943 og utover ble disse leirene brukt som rene utryddelsesleirer mot jødene for å utslette de som folk.

Endret av Rampage
Fjernet unødvendig bildesitat
  • Liker 2
Lenke til kommentar

En ting jeg sliter med å forstå. Har dere ingen grense på hva slags mennesker dere orker å bruke tiden på? Mennesker som i dag prøver å benekte hollocaust, er både trangsynte, kverulante og kun svarer på det de kan, og ignorerer resten.

 

Slutt å kast bort tiden deres.

 

Jeg har aktivt deltatt i den andre tråden som bare handlet om Holocaust, og de deltok også der. Personlig så føler jeg at jeg MÅ ofre litt av tiden min på dette, for samfunnets skyld. Oppdragelse og utdanning har tydeligvis feilet, og dette er dessverre ikke noe unikt her i landet. Folk er generelt sett rimelig arrogante og har ingen forståelse for at de kanskje ikke er kvalifisert til å ta en avgjørelse. Det er helt ekstremt, og vi ser det hos ledende figurer som politikere også. Jeg tror at dersom folk hadde trukket pusten, telt til ti, tenkt seg om, fjernet skylappene og kanskje rådført seg hos andre så hadde mye vondt i denne verden vært unngått.

 

Problemet med slike intetnettdebatter er at man ikke kan få noe fruktbart ut av dem med mindre man er ekstremt saklig og flink med kildehenvisninger fra starten av, men det er for mye arbeid for folk - så da setter man i gang med synsingen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fordi Hitler direkte prøvde å utrydde et folk. Han drepte over 6 mill mennesker av dette folket,fordi han hadde forestillinger om at de ikke var mennesker,de var i nazistene sine øyne på samme verdi som lus og lopper. Hitler var en av de mest onde mennesker som har eksistert på denne planetens overflate noengang. En av satans verste demoner noengang. Men han har jo ikke vært alene i verdenshistorien. Det har vært utallige av de. Ingen har noengang benektet det. Men han Hitler var jo en av de som metodisk direkte prøvd å utrydde et helt folk,jødefolket.Han klarte det nesten,hadde han vunnet krigen ville han fullført sine planer.

 

Så hvorfor er dette så mye mere viktig enn andre ? For jødefolket er det jo åpenbart det trenger vel ikke videre forklaring. Men for oss andre er det og viktig. Vi må forstå at det vil fødes mennesker som Hitler videre i historien også,de som ikke lærer av historien vil garantert komme til å gjenta den. Hitler kunne vært stoppet,og burde vært stoppet med alle middler lenge før han kom i posisjon som han gjorde. Men feighet,unnfallenhet og dårskap forhindret det. Har vi lært ? Nei det har vi ikke.

Lenke til kommentar

Hvorfor skal jeg da søke meg igjennom et arkiv for å finne noen gamle brev, for å bekrefte det jeg har lært, vist ikke må jeg jo være jernevasket. IDOTI.

Fordi du har valgt å bruke den som kilde. Det var du som introduserte den kilden og dermed har du ansvaret for å presentere den på en sikkelig måte, hvis ikke har BelzeBob og alle andre full rett til å overse den.

 

Jeg vil takke BelzeBob og til dels pk for denne tråden, jeg har ikke gjort meg opp noe standpunkt om hva jeg tror om Holocaust enda, er bare 16 år, men jeg må si det er imponerende hvor mye du har funnet av bevis mot Holocaust og hvor mange hull det er i den politisk korekte versonen.

 

Og dette er hvorfor vi ikke skal ta tråden her, her har vi tydligvis en ung persjon som ikke har kritisk sans og delvis kjøper dritten som presanteres her, dette er hvorfor man ikke univiser i kreasjonisme på skolen, fordi det får det til å virke som det er uenighet i hva som faktisk skjer i verden.

 

Noen idioter viser til rasistiske kilder og unge mennesker som ikke vet bedre kjøper det.

 

Dette er vel nettopp hvorfor man bør ta tråden her, hadde det vært noe bedre om personen hadde funnet disse kildene på egenhånd eller blitt linket de og så ikke hatt muligheten til å diskutere det med noen andre enn likesinnede? Hvordan i all verden skal den personen da skjønne at det er tullball? Eneste den personen opplever da er at de eneste som vil diskutere med ham er de som er enige med ham og at de blir skviset ut av de andre, noe som bare bekrefter deres verdensbilde.

 

Det er da vitterlig mye bedre å rive i stykker dette verdensbildet med rasjonell debatt, slik at de som faktisk er skeptiske oppnår en nyansert tilnærmelse og de som faktisk bare er rasister ender opp med å avsløre dette og "jødene står bak det fordi blodet deres er grådig og ondt"-kommentarer bare viser hvor håpløse de og deres meninger er, og da vil de som ikke mener det innse det. Det er den eneste måten man kan virkelig opplyse mennesker, ikke ved å stenge de ute.

 

 

Nei, det gir det krebibilitet, noe de ikke forsjenter, ved din mening, burde vi ha kreasjonisme i vitenskaplige tidskriv fordi vi kan rive i stykker deres verdens bilde med rasjonell debatt. men det gjør vi ikke fordi det gir dem kredibilitet.

Diskusjon.no er et kjent forum og krediblitet, så når mods lar disse syke menneskene poste her, gir vi dem kredibilitet, noe de ikke fortjener

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nei, det gir det krebibilitet, noe de ikke forsjenter, ved din mening, burde vi ha kreasjonisme i vitenskaplige tidskriv fordi vi kan rive i stykker deres verdens bilde med rasjonell debatt. men det gjør vi ikke fordi det gir dem kredibilitet.

Diskusjon.no er et kjent forum og krediblitet, så når mods lar disse syke menneskene poste her, gir vi dem kredibilitet, noe de ikke fortjener

 

Hvorfor fortjener de ikke å bli hørt? Vi tillater kreasjonisme på dette forumet vi, er nok av pågående diskusjoner om kreasjonisme vs evolusjon o.l., vi tillater konspirasjonsteorier og egentlig det absolutt meste (og det er en grunn til at denne ble flyttet fra historieforumet til oppslagstavlen). Gir det de meningene kredibilitet? Ikke av noen spesiell betydelig grad, det som faktisk gir det kredibilitet er når man knebler det fordi man ikke ønsker at etablerte sannheter skal utfordres.

 

Hvorfor er de syke mennesker?

 

Er folk som støtter dødsstraff syke mennesker?

Er folk som mener muslimer konspirerer syke mennesker?

Er folk som støtter Israel syke mennesker?

Er folk som støtter terrorisme syke mennesker?

Er sosialister syke mennesker?

Er liberalister syke mennesker?

Er folk som støtter Stalin og Maos ideer syke mennesker?

Er folk som tror på UFO-er syke mennesker?

 

 

Det kommer til å bli særdeles tynt på dette forumet hvis man skal kneble alle som har meninger som ikke passer overrens med enkeltgruppers verdier, meninger og verdensbilde...

Lenke til kommentar

Nei, det gir det krebibilitet, noe de ikke forsjenter, ved din mening, burde vi ha kreasjonisme i vitenskaplige tidskriv fordi vi kan rive i stykker deres verdens bilde med rasjonell debatt. men det gjør vi ikke fordi det gir dem kredibilitet.

Diskusjon.no er et kjent forum og krediblitet, så når mods lar disse syke menneskene poste her, gir vi dem kredibilitet, noe de ikke fortjener

 

Hvorfor fortjener de ikke å bli hørt? Vi tillater kreasjonisme på dette forumet vi, er nok av pågående diskusjoner om kreasjonisme vs evolusjon o.l., vi tillater konspirasjonsteorier og egentlig det absolutt meste (og det er en grunn til at denne ble flyttet fra historieforumet til oppslagstavlen). Gir det de meningene kredibilitet? Ikke av noen spesiell betydelig grad, det som faktisk gir det kredibilitet er når man knebler det fordi man ikke ønsker at etablerte sannheter skal utfordres.

 

Hvorfor er de syke mennesker?

 

Er folk som støtter dødsstraff syke mennesker?

Er folk som mener muslimer konspirerer syke mennesker?

Er folk som støtter Israel syke mennesker?

Er folk som støtter terrorisme syke mennesker?

Er sosialister syke mennesker?

Er liberalister syke mennesker?

Er folk som støtter Stalin og Maos ideer syke mennesker?

Er folk som tror på UFO-er syke mennesker?

 

 

Det kommer til å bli særdeles tynt på dette forumet hvis man skal kneble alle som har meninger som ikke passer overrens med enkeltgruppers verdier, meninger og verdensbilde...

 

Kreasjonister er ikke rasister(i hvertfall ikke alle av dem) disse er rasister og er derfor syke mennesker, alle rasister er det

 

Gunfreak: Du ønsker altså å tie i hjel alle meninger du ikke liker eller som ligger for langt unna ditt verdisyn?

 

Tullball, har jeg prøvd å stoppe FRPere fra å poste på forumet, har jeg prøvd å stoppe folk som er for dødstraff fra å poste her?

 

 

Holocaust nektere er rasiter og syke mennesker og forjenter ikke å poste på dette forumet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...