Gå til innhold

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!


pk2010

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165
Nå sier jeg ikke mer om gass og gasskammer. Jeg har sagt mer enn nok. Er dere interessert så gå hit og les: http://www.holocaustinfo.net/side2.php . Klikk gjerne på "Video"-knappen øverst på siden og se "Truth behind the gates of Auschwitz" og andre bra videoer også. Dere har ikke rett på en mening om en slik vanskelig sak uten først å ha gjort litt hjemmelekse. Rettelse: mye hjemmelekse.

Igjen, du snakker deg bort ved å skylle på at vi ikke har gjort "leksa", noe vi tydeligvis har, da du ikke har noen forklaring/fornuftig å komme med.

Du har tapt krigen, og begynner med dumme unnskyldninger. Og igjen, gidder ikke å lese noe på den siden som du har laget, ikke særlig nøytralt vil en si.

 

Spørsmål: hvordan visste tyskerne hvem som var jøder og hvem som ikke var jøder på østfronten? Var ikke det litt vanskelig å vite? Fortell meg mer om dette dokumentet. Har aldri sett det før. Er ikke så god i tysk heller, så kom gjerne med en bra oversettelse.

Hva er du prøver å si? At nå var du plutselig ikke verdens mester i tysk lengre (du hadde jævla god peiling på luftsluser tidligere)? Skal jeg da klandre deg for at du ikke har gjort tysk leksa de? Selv om du ikke forstår noe av det som står på dokumentet, betyr ikke det at det er et ugyldig bevis, er du nysgjerrig just google translate it :-)

Mer om dokumentet og dens kilder, linket jeg åpenbart til i det innlegget du har hentet bildet fra.

 

Du er teit som begynner å argumentere om hvordan de viste hvem som var jøder og ikke på østfronten. Tyskerne hadde ingen problem med å finne og merke jøder (davidsstjernen) i sitt eget hjemland, hvorfor skulle de da ha noen problem i Polen, som har/hadde en av Europa's største bestandelse av jøder?

Dessuten var det ikke slik at de fant alle jødene på en dag, de fant kanskje en slekt en dag, og greide å jobbe seg videre fra det de fant ut om informasjon fra den slekten.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor blir man fengslet for å stille spørsmål ved Holocaust i en rekke Europeiske land?

 

Fordi de som stiller ikke spørsmål med hva de presanterer, og gurper opp shit.

F.eks benekter du holocaust fordi det er ikke sikkert om de tok alle 6 millionene med gass.

Ved andre ord: Du benekter noe ved å synse, ikke ved å motbevise det.

Så kom igjen: Bevis og argumentasjon tak.

 

Og jeg sier meg enig med Gunfreak: De som ikke vil argumentere, presantere bevis, være villig til å innse de tar feil, og kan godta kritik, har egentlig ikke noe som helst å gjøre på denne biten av forumet.

Når var sist gang en kreasjonist var villig til å stille spørsmål med sin vrangforestilling? Ta f.eks IHS i religionsbiten av debattforumet. Han er ikke villig til å debattere, bare spytte ut søppel uten å tenke over det.

Lenke til kommentar

herzeleid

 

Tja, tåregass er en ganske så ufarlig gass. CS er en nervegass man kan bli skikkelig syk av, men spranget til blåsyregass er enormt. Kan ikke helt sammenlignes, nei. Tåregass og CS gass er veldig bra for å bryte opp demonstrasjoner osv, og brukes derfor aktivt over hele verden. men dødelige giftgasser av den sorten man brukte i første verdenskrig brukes veldig lite. Hovedårsaken for det er nok at giftgass er så vrien å kontrollere. Tyskerne i andre verdenskrig hadde enorme mengder tabun og sarin på lager, og sikkert masse gass som var igjen fra den forrige krigen også. Men brukte det aldri.

 

Jeg forstår det slik at ingen har lyst til å lese hva eksperter sier om saken? Tingene jeg skriver om gass og gasskammer på min hjemmeside har jeg nemlig ikke tatt ut av løse luften, men er basert på hva eksperter og helsemyndigheter sier. I motsetning til de mange røverhistoriene om Holocaust som galant repeteres over hele nettet.

 

Henrik

 

Jeg forstod det slik at dokumentet vi snakker om handlet om drap på jøder i russisk område, og ikke i tysk område. Var det i russisk område så var det ikke enkelt for tyskerne å vite hvem som var jøde og hvem som ikke var det. Derfor undrer jeg. Og jeg undrer naturligvis også på hvorfor dette gamle dokumentet har så veldig tydelig svart skrift på tydelig hvit bakgrunn. Uvanlig for så gamle dokumenter.

 

Nei, jeg er ikke så stø i tysk. Ventilasjonskanaler oversatte jeg fra engelske "ventilation ducts" som stod under bildet/planen for Kremaen. At "leichenkeller" betyr likkjeller skjønner jeg dog.

 

Prøv å vær seriøs. Ikke si så mye arrogant tull. Dette er ikke noe personlig, men en teknisk undersøkelse om hvorvidt Hitler drepte 6 millioner jøder eller ikke.

 

Om du blånekter å sjekke hva eksperter på området gass/gasskammer/henrettelse/HCN sier, så er du sannerlig ikke seriøs. Noe jeg er vant med fra Holocaust-diskusjoner. Men snart er dette et ikke-problem når det er innført totalforbud mot slike diskusjoner.

 

Vær nå vennlig å forklar disse bildene og dokumentene du så freidig poster. Poster du bilder og dokumenter må du være i stand til å forklare hva de betyr. Om vi så snakker om Holocaust eller et hvilket som helst annet emne.

 

Syns du dette blir for vanskelig bør du kanskje vurdere å forlate diskusjonen. Holocaust er et veldig vanskelig emne som ikke blir "oppklart" av et kjapt bilde eller to.

Endret av BelzeBob
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Gunfreak: Jeg spurte deg om noe men det var altså tullball. Siden det åpenbart er du som sitter på fasiten for hvilke meninger som vi skal sensurere bort kan du sikkert være så grei og dele denne med oss. Hvor uenig med deg kan man være uten å bli nektet å ytre seg?

 

Forumet har lov mot rasisme, jeg sitter ikke med paragrefen, og igien ikke bare bryer dem resisme loven, men de oppfordrer ikke til diskusjon, de ser at modene bare lar dem ha fritt utspill og de bruker det til å spre progaganda, ikke diskutere

 

Forumet har regler mot rasisme ja, men ikke mot å benekte eller stille spørsmål ved etablerte sannheter eller verdensbilder. Derfor har du ikke noe belegg i forumreglene for å nekte folk å påstå at Holocaust ikke fant sted eller konspirasjoner osv. Da sitter vi igjen med deg og ditt ønske om å ikke gi meninger du ikke liker legitimitet. Din fasit, og ditt verdigrunnlag.

 

Anngående hvorvidt de inviterer til diskusjon er jeg enig i at de gjerne misjonerer heller enn å diskutere. Men nå har altså noen opprettet en tråd for å legge frem deres syn på Hitler, og "kilder" som de mener underbygger deres syn. Det er ikke dine meningsmotstandere som fører minst diskusjon i denne tråden men heller dine meningsfeller.

 

Det er ikke rasisme å si at holocaust ikke fantes, det er derimot rasisme å si at holocasut er en stor verdensomspennende konspirasjon ledet av jøder, bare fordi dem er jøder, det er rasisme mot jøder

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

-_-

Når du poster noe, så må jeg tydeligvis gjøre leksa mi og lese selv.

Når jeg poster noe, må jeg også tydeligvis lese alt selv for å så forklare deg.

Ser du dobbel moralen?

 

Tror det er på tide at du trekker deg ut av diskusjonen, men forstår hvor vanskelig det kan være for deg, du har jo tross alt funnet masse stoff til din egen side, som retter faktaen i den retningen du selv vil den skal, altså med stor skeptisk til holocaust.

All den tid ville jo vært bortkastet!

 

Syns du prøver å ro deg vekk, ser forsatt ingen som tilsier at gassing av millioner av jøder ville vært umulig.

Det virker ut som dette var et av hovedagrumentene dine, og nå som vi bare blåst igjennom deg, prøver du å få tema over på andre retninger.

 

Jeg har ikke forklart mine bilder noe mer enn du har forklart dine :-)

Lenke til kommentar

Gunfreak: Jeg spurte deg om noe men det var altså tullball. Siden det åpenbart er du som sitter på fasiten for hvilke meninger som vi skal sensurere bort kan du sikkert være så grei og dele denne med oss. Hvor uenig med deg kan man være uten å bli nektet å ytre seg?

 

Forumet har lov mot rasisme, jeg sitter ikke med paragrefen, og igien ikke bare bryer dem resisme loven, men de oppfordrer ikke til diskusjon, de ser at modene bare lar dem ha fritt utspill og de bruker det til å spre progaganda, ikke diskutere

 

Forumet har regler mot rasisme ja, men ikke mot å benekte eller stille spørsmål ved etablerte sannheter eller verdensbilder. Derfor har du ikke noe belegg i forumreglene for å nekte folk å påstå at Holocaust ikke fant sted eller konspirasjoner osv. Da sitter vi igjen med deg og ditt ønske om å ikke gi meninger du ikke liker legitimitet. Din fasit, og ditt verdigrunnlag.

 

Anngående hvorvidt de inviterer til diskusjon er jeg enig i at de gjerne misjonerer heller enn å diskutere. Men nå har altså noen opprettet en tråd for å legge frem deres syn på Hitler, og "kilder" som de mener underbygger deres syn. Det er ikke dine meningsmotstandere som fører minst diskusjon i denne tråden men heller dine meningsfeller.

 

Det er ikke rasisme å si at holocaust ikke fantes, det er derimot rasisme å si at holocasut er en stor verdensomspennende konspirasjon ledet av jøder, bare fordi dem er jøder, det er rasisme mot jøder

 

Så lenge dette bygger på at man tror man har funnet beviser for en slik konspirasjon er det ikke rasistisk fordi det bygger på at man tror at mange jøder har gått sammen for å opprette en konspirasjon, ikke at de gjør det utelukkende fordi jøderasen er så ond.

 

Jeg er helt sikker på at mange av disse menneskene er rasister av værste sort og de har meninger jeg ikke på noen måte har tenkt til å forsvare, men dette er deres verdensbilde, og dette har de lov til å presentere fordi det i seg selv ikke er rasisme.

 

Det er lov å argumentere for at Islam er en ond religion, da kan man også diskutere en internasjonal konspirasjon av jøder. Om jeg har forstått deg rett ønsker du å forby folk å diskutere hvorvidt holocaust fant sted og om "jødekonspirasjonen" finnes. Som sagt, så vil dette kun skyve de "forvirrede" over til Nyhetsspeilet osv. der de vil finne andre som de kan mikse konspirasjoner med. Bare se på nyhetsspeilet, der de tar til seg hverandres konspirasjoner og før du vet ordet av det så har vi chemtrails blandet med mindcontroll fra lyktestolper.

Lenke til kommentar

Belzebob: at tåregass ikke er like skadelig som giftgasser er jeg klar over, det jeg lurte på var om det er noen annen grunn til at ett gasskammer med fks. zyklon B skulle være noe mer komplisert enn de man pusher soldater inn i for å teste deres reaksjo på CS. Det er jo tross alt temmelig enkle bygg som du kan spikre opp på en dag og der gassen luftes ut om mister sin virkning på relativt kort tid. I tilleg skal det ikke store tabletten til for å få god effekt.

 

Som sagt kan jeg ikke veldig mye om temaet men tenker at det ikke nødvendigvis trenger å være så vanskelig om disse gassene har lignende egenskaper (selvfølgelig med unntak av dødelighet).

Lenke til kommentar

Gunfreak: Jeg spurte deg om noe men det var altså tullball. Siden det åpenbart er du som sitter på fasiten for hvilke meninger som vi skal sensurere bort kan du sikkert være så grei og dele denne med oss. Hvor uenig med deg kan man være uten å bli nektet å ytre seg?

 

Forumet har lov mot rasisme, jeg sitter ikke med paragrefen, og igien ikke bare bryer dem resisme loven, men de oppfordrer ikke til diskusjon, de ser at modene bare lar dem ha fritt utspill og de bruker det til å spre progaganda, ikke diskutere

 

Forumet har regler mot rasisme ja, men ikke mot å benekte eller stille spørsmål ved etablerte sannheter eller verdensbilder. Derfor har du ikke noe belegg i forumreglene for å nekte folk å påstå at Holocaust ikke fant sted eller konspirasjoner osv. Da sitter vi igjen med deg og ditt ønske om å ikke gi meninger du ikke liker legitimitet. Din fasit, og ditt verdigrunnlag.

 

Anngående hvorvidt de inviterer til diskusjon er jeg enig i at de gjerne misjonerer heller enn å diskutere. Men nå har altså noen opprettet en tråd for å legge frem deres syn på Hitler, og "kilder" som de mener underbygger deres syn. Det er ikke dine meningsmotstandere som fører minst diskusjon i denne tråden men heller dine meningsfeller.

 

Det er ikke rasisme å si at holocaust ikke fantes, det er derimot rasisme å si at holocasut er en stor verdensomspennende konspirasjon ledet av jøder, bare fordi dem er jøder, det er rasisme mot jøder

 

Så lenge dette bygger på at man tror man har funnet beviser for en slik konspirasjon er det ikke rasistisk fordi det bygger på at man tror at mange jøder har gått sammen for å opprette en konspirasjon, ikke at de gjør det utelukkende fordi jøderasen er så ond.

 

Jeg er helt sikker på at mange av disse menneskene er rasister av værste sort og de har meninger jeg ikke på noen måte har tenkt til å forsvare, men dette er deres verdensbilde, og dette har de lov til å presentere fordi det i seg selv ikke er rasisme.

 

Det er lov å argumentere for at Islam er en ond religion, da kan man også diskutere en internasjonal konspirasjon av jøder. Om jeg har forstått deg rett ønsker du å forby folk å diskutere hvorvidt holocaust fant sted og om "jødekonspirasjonen" finnes. Som sagt, så vil dette kun skyve de "forvirrede" over til Nyhetsspeilet osv. der de vil finne andre som de kan mikse konspirasjoner med. Bare se på nyhetsspeilet, der de tar til seg hverandres konspirasjoner og før du vet ordet av det så har vi chemtrails blandet med mindcontroll fra lyktestolper.

 

Det er forskjell på Islam Og jøder, jøder er ikke bare medlemer av en sekt, det er en etnoreligiøs gruppe, husk at halvparten av alle jøder tror ikke på gud, mens muslimer er del av en religion som har en del dårlige sider og kan derfor angripes med saklige argumenter, det samme kan ikke sies om jøder, når hitler drepte millioner av jøder spurte han ikke om de var troende jøder eller seculære jøder, ikke at de ville hjelpe, fordi han ville drepe ateistiske jøder også, doblet, en gang fordi dem er jøder og en gang fordi dem er ateister.

 

Skal du sammenligne jøder med noe må det være "rase" ikke religion, og da blir det klart at de er rasister, blir som å si at alle "negere" er dumme eller mindre menneskelige.

Lenke til kommentar

Det er ikke rasisme å si at holocaust ikke fantes, det er derimot rasisme å si at holocasut er en stor verdensomspennende konspirasjon ledet av jøder, bare fordi dem er jøder, det er rasisme mot jøder

 

Hva mener du med "bare fordi dem er jøder"?

 

Selv syns jeg det er ganske uvesentlig hvorfor de leder konspirasjonen. Så lenge de leder konspirasjonen.

 

Litt sånn som om noen raner en bank. Og tilfeldigvis er jøde. Det vesentlige er at fyren ranet banken. Ikke at han ranet banken fordi han var jøde.

 

Men man kan jo saktens tenke: "hmm, enda et bankran utført av en jøde. Begynner jeg å se et mønster her?"

 

Men det kan man jo ikke. For da er man rasist. Og ingenting er verre enn det. Med mindre man er jøde da. For jøder har lov å være rasister.

 

Enda en video du ikke har sett, og neppe kommer til å se heller:

http://www.youtube.com/watch?v=7t_LxpCY2G8

 

Og enda en:

http://www.youtube.com/watch?v=A4xMHVSZLyU&feature=related

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Gunfreak: Jeg spurte deg om noe men det var altså tullball. Siden det åpenbart er du som sitter på fasiten for hvilke meninger som vi skal sensurere bort kan du sikkert være så grei og dele denne med oss. Hvor uenig med deg kan man være uten å bli nektet å ytre seg?

 

Forumet har lov mot rasisme, jeg sitter ikke med paragrefen, og igien ikke bare bryer dem resisme loven, men de oppfordrer ikke til diskusjon, de ser at modene bare lar dem ha fritt utspill og de bruker det til å spre progaganda, ikke diskutere

 

Forumet har regler mot rasisme ja, men ikke mot å benekte eller stille spørsmål ved etablerte sannheter eller verdensbilder. Derfor har du ikke noe belegg i forumreglene for å nekte folk å påstå at Holocaust ikke fant sted eller konspirasjoner osv. Da sitter vi igjen med deg og ditt ønske om å ikke gi meninger du ikke liker legitimitet. Din fasit, og ditt verdigrunnlag.

 

Anngående hvorvidt de inviterer til diskusjon er jeg enig i at de gjerne misjonerer heller enn å diskutere. Men nå har altså noen opprettet en tråd for å legge frem deres syn på Hitler, og "kilder" som de mener underbygger deres syn. Det er ikke dine meningsmotstandere som fører minst diskusjon i denne tråden men heller dine meningsfeller.

 

Det er ikke rasisme å si at holocaust ikke fantes, det er derimot rasisme å si at holocasut er en stor verdensomspennende konspirasjon ledet av jøder, bare fordi dem er jøder, det er rasisme mot jøder

 

Så lenge dette bygger på at man tror man har funnet beviser for en slik konspirasjon er det ikke rasistisk fordi det bygger på at man tror at mange jøder har gått sammen for å opprette en konspirasjon, ikke at de gjør det utelukkende fordi jøderasen er så ond.

 

Jeg er helt sikker på at mange av disse menneskene er rasister av værste sort og de har meninger jeg ikke på noen måte har tenkt til å forsvare, men dette er deres verdensbilde, og dette har de lov til å presentere fordi det i seg selv ikke er rasisme.

 

Det er lov å argumentere for at Islam er en ond religion, da kan man også diskutere en internasjonal konspirasjon av jøder. Om jeg har forstått deg rett ønsker du å forby folk å diskutere hvorvidt holocaust fant sted og om "jødekonspirasjonen" finnes. Som sagt, så vil dette kun skyve de "forvirrede" over til Nyhetsspeilet osv. der de vil finne andre som de kan mikse konspirasjoner med. Bare se på nyhetsspeilet, der de tar til seg hverandres konspirasjoner og før du vet ordet av det så har vi chemtrails blandet med mindcontroll fra lyktestolper.

 

Det er forskjell på Islam Og jøder, jøder er ikke bare medlemer av en sekt, det er en etnoreligiøs gruppe, husk at halvparten av alle jøder tror ikke på gud, mens muslimer er del av en religion som har en del dårlige sider og kan derfor angripes med saklige argumenter, det samme kan ikke sies om jøder, når hitler drepte millioner av jøder spurte han ikke om de var troende jøder eller seculære jøder, ikke at de ville hjelpe, fordi han ville drepe ateistiske jøder også, doblet, en gang fordi dem er jøder og en gang fordi dem er ateister.

 

Skal du sammenligne jøder med noe må det være "rase" ikke religion, og da blir det klart at de er rasister, blir som å si at alle "negere" er dumme eller mindre menneskelige.

 

Ja det er forskjell på jødedom og Islam, noe annet har jeg vell heller ikke sagt? Poenget var jo heller ikke disse forskjellene, fordi de har veldig lite med poenget mitt å gjøre.

 

Vi har lov til å diskutere verdensbilde og historien, herunder religioner og folkegrupper. At det ligger rasisme bak for mange av disse menneskene er jeg ikke i tvil om, men meningene i seg selv er ikke nødvendigvis rasistiske fordi mange mener å ha funnet "bevis" i bla. skrifter osv. Disse menneskene tror oppriktig på denne alternative virkeligheten og har altså lov til å diskutere dette på forumet så lenge de holder seg innenfor ett minimum av saklighet.

 

Jeg spør igjen etter din fasit for hvilke meninger du ønsker å sensurere og hvem som skal få lov til å bli tatt serriøst eller delta i en debatt.

Lenke til kommentar

Det er rasistisk å demonisere alle jøder ja.

 

Og hvem gjør det?

 

Forresten, Hollywoods filmer der hvite, og spesielt tyskere, demoniseres - er de ikke rasistiske da?

 

Hva med jøder som sier at "Goyim ikke er mennesker"? Er det rasisme? Hører ikke akkurat SOS rasisme skrike og skråle om det.

 

Herregud. Man må da få lov å benekte Holocasut uten at rasist-stempelet skal fram. Eller - kanskje det ikke går an?

 

herzeleid

 

Dine og GFs sitater tar opp veldig masse plass. Er det virkelig nødvendig? GF kan jo bare flytte til Israel om han hater ytringsfrihet så mye.

 

Belzebob: at tåregass ikke er like skadelig som giftgasser er jeg klar over, det jeg lurte på var om det er noen annen grunn til at ett gasskammer med fks. zyklon B skulle være noe mer komplisert enn de man pusher soldater inn i for å teste deres reaksjo på CS. Det er jo tross alt temmelig enkle bygg som du kan spikre opp på en dag og der gassen luftes ut om mister sin virkning på relativt kort tid. I tilleg skal det ikke store tabletten til for å få god effekt.

 

Som sagt kan jeg ikke veldig mye om temaet men tenker at det ikke nødvendigvis trenger å være så vanskelig om disse gassene har lignende egenskaper (selvfølgelig med unntak av dødelighet).

 

Skjønner. Men her er problemene:

 

1. Én ting er et skur i skauen langt fra folk. En annen ting er et rom, eller en bygning, i en tett befolket arbeidsleir. Man kan ikke bare åpne døren og lufte ut. Hvilket bringer meg til neste punkt:

 

2. Hyppigheten. Holocaust-historiene sier at folk ble gasset omtrent døgnet rundt i årevis. En ny gassing ca. hvert kvarter. Det blir enormt mye gass å lufte vekk etterhvert. Likkjelleren/gasskammeret i Krema I i Auschwitz er jo et enormt svært rom også.

 

3. Giftigheten. Du kan ikke lufte ut fra et gasskammer med blåsyregass når folk prøver å overleve på sykehuset som ligger 10-20 meter unna. Og SS-offiserene sitter og spiser middag like rundt hjørnet. Folk hadde blitt alvorlig syke i en stor omkrets rundt gasskammeret ganske fort.

 

Jeg kunne dog lettere kjøpt historien om man kunne påvise eksistensen av et skikkelig ventilasjonsanlegg som kunne lede gassen langt vekk fra leiren. Samt om noen kunne påvise at gasskamrene faktisk var lufttette, hadde mekanisme for aktivering av gassen osv.

 

Her kan du se hvordan Zyklon B ble brukt for å bekjempe skadedyr. Sanitering som det heter:

http://www.youtube.com/watch?v=vkkNxL5Qe7M

 

Ikke bry deg om den engelske kommentaren som ble lagt på senere i dokumentaren "Architecture of Doom." (Forøvrig en god film, selv om den er pro-Holocaust.) Bare se på hva som foregår og hør hva tyskerne faktisk sier.

 

Her har du et problem med Zyklon B: Zyklon B var spesielt designet for å virke langsomt. Av sikkerhetsgrunner. Så med mindre man blåste varm luft (vet ikke nøyaktig hvor varm, men varmere enn 26 grader antar jeg) direkte på pastillene trengte de flere timer på seg for å frigjøre blåsyregassen. Man brukte typisk 20 timer på én sanitering. Og en uke på å lufte ut etterpå.

 

Dessverre vet jeg ikke så mye om de spesialbygde desinfeksjonskamrene. Der hadde man nok et kjappere system. Poenget var å avluse klær og utstyr i de. Og jo - de hadde en løsning for sikkerhetsproblemet. Men altså - vet ikke så mye om dette. Man brukte mye damp også. For rengjøring av sengetøy osv.

Endret av BelzeBob
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kan man ikke bare bruke enkel matematikk for å finne ut hvorvidt 6 millioner jøder ble drept under WW2? Hvis man tar utgangspunkt i folketellinger rett før og etter krigen så gir det vel et noegenlunde korrekt bilde?

 

Sjøl sitter jeg med et Gyldensdals 12-bind leksikon her fra 1938, skal sjekke om det står noe om antallet jøder fra før krigen

Lenke til kommentar

Kan man ikke bare bruke enkel matematikk for å finne ut hvorvidt 6 millioner jøder ble drept under WW2? Hvis man tar utgangspunkt i folketellinger rett før og etter krigen så gir det vel et noegenlunde korrekt bilde?

 

Sjøl sitter jeg med et Gyldensdals 12-bind leksikon her fra 1938, skal sjekke om det står noe om antallet jøder fra før krigen

 

Si ifra om du finner noe fra årene 1941 til 1949. De mangler jeg.

 

1938: tipper ca. 15 millioner på verdensbasis. 3 millioner av de i Polen, 4 millioner i Russland, 250.000 i Tyskland. Sånn cirka. Og resten alle mulige andre steder.

 

Rettelse: jeg mangler 1941 til 1954. Med årstall på siden/bildet.

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Belzebob: Ser poenget ditt med utlufting i en leir. Vil ikke tro at å bygge ett "gasskammer" lenger unna folk eller ha ventilasjonssystemer burde være ett voldsomt problem?

 

Anngående tabletten og varmen er min erfaring med CS at de setter fyr på selve tabletten og at den dermed får virkning temmelig kjapt etter å ha blitt tatt ut av forpakning. Burde vell heller ikke være noe problem med en granat med samme virkemåte som CS men Zyklon B.

 

Vet du om disse to stoffene reagerer forskjellig på oppvarming i tablettform?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...