Gå til innhold

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!


pk2010

Anbefalte innlegg

Gunfreak: Jeg spurte deg om noe men det var altså tullball. Siden det åpenbart er du som sitter på fasiten for hvilke meninger som vi skal sensurere bort kan du sikkert være så grei og dele denne med oss. Hvor uenig med deg kan man være uten å bli nektet å ytre seg?

 

Forumet har lov mot rasisme, jeg sitter ikke med paragrefen, og igien ikke bare bryer dem resisme loven, men de oppfordrer ikke til diskusjon, de ser at modene bare lar dem ha fritt utspill og de bruker det til å spre progaganda, ikke diskutere

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hovedgrunnen til at man ville ha likkjelleren i en kjeller var nok at i en kjeller så er temperaturen lavere. Det viktigste i et likhus/en likkjeller er at man har lav temperatur. Det ligger jo lik der. Ventilasjon i noen grad er gjerne også viktig for å hindre forråtnelse og utvikling av farlige bakterier. Correct me if I'm wrong.

 

Krematorier i tilknytning til likhus er også normalt. Ikke noe skummelt med det. Men gasskamre i tilknytning til ovner som står og brenner, det er skummelt. Da sier det før eller siden "pang." HCN - hydrogen cyanid, gassen som utvikles fra Zyklon B i kombinasjon med varme og oksygen - scorer "4" på en skala fra 1 til 4 for eksplosjonsfare.

 

Zyklon B var "versjon 2" av gasskamrene. Eksos fra biler og røyk fra bål var "versjon 1", men dette var ikke effektivt nok. Kanskje røyken fra krematorieovnene ble ledet inn i gasskammerne?

Jeg antar at de eksperimenterte nok med zyklon B til å ta de nødvendige forhåndsregler når de bygget "oppgraderte" gasskamre..

 

Om du nå går tilbake til linken jeg ga deg i

post nr 242, så ser du på flere av bildene såpass store ansamlinger med lik at ikke gang verdens største likkjeller hadde hatt kapasitet til å oppbevare de.

 

Anbefaler å spise opp maten og tørke vekk gliset før bildene inspiseres.

Lenke til kommentar

Gunfreak: Jeg spurte deg om noe men det var altså tullball. Siden det åpenbart er du som sitter på fasiten for hvilke meninger som vi skal sensurere bort kan du sikkert være så grei og dele denne med oss. Hvor uenig med deg kan man være uten å bli nektet å ytre seg?

 

Forumet har lov mot rasisme, jeg sitter ikke med paragrefen, og igien ikke bare bryer dem resisme loven, men de oppfordrer ikke til diskusjon, de ser at modene bare lar dem ha fritt utspill og de bruker det til å spre progaganda, ikke diskutere

 

Hvem er "de"? Jeg syns deltagerne i denne tråden, og da spesielt BelseBob, har vært veldig flinke til å argumentere og oppfordre til debatt. Derimot kan jeg ikke si det samme om deg, Gunfreak, som bare skriker ut om 'rasisme' når det blir pekt på alle de utallige hullene i den politisk korrekte versjonen av Holocaust.

Det har ikke blitt ytret rasisme i denne tråden, og heller ikke blitt oppfordret til rasisme (så langt jeg kan se). Du tåler åpenbart ikke at det finnes mennesker som vegrer å svelge alt helt uten å kritisk granske alt det som ikke stemmer.

 

Forøvrig; hvem er det som har oppfordret til rå vold mot individer som våger å ytre noe som ikke er politisk korrekt her?

Slike mennesker som deg er en trussel mot et fritt og tenkende samfunn.

Endret av Wyrd
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gunfreak: Jeg spurte deg om noe men det var altså tullball. Siden det åpenbart er du som sitter på fasiten for hvilke meninger som vi skal sensurere bort kan du sikkert være så grei og dele denne med oss. Hvor uenig med deg kan man være uten å bli nektet å ytre seg?

 

Forumet har lov mot rasisme, jeg sitter ikke med paragrefen, og igien ikke bare bryer dem resisme loven, men de oppfordrer ikke til diskusjon, de ser at modene bare lar dem ha fritt utspill og de bruker det til å spre progaganda, ikke diskutere

 

Forumet har regler mot rasisme ja, men ikke mot å benekte eller stille spørsmål ved etablerte sannheter eller verdensbilder. Derfor har du ikke noe belegg i forumreglene for å nekte folk å påstå at Holocaust ikke fant sted eller konspirasjoner osv. Da sitter vi igjen med deg og ditt ønske om å ikke gi meninger du ikke liker legitimitet. Din fasit, og ditt verdigrunnlag.

 

Anngående hvorvidt de inviterer til diskusjon er jeg enig i at de gjerne misjonerer heller enn å diskutere. Men nå har altså noen opprettet en tråd for å legge frem deres syn på Hitler, og "kilder" som de mener underbygger deres syn. Det er ikke dine meningsmotstandere som fører minst diskusjon i denne tråden men heller dine meningsfeller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

NothingForever

 

1. Det hadde ikke vært nødvendig å eksperimentere så mye for å bygge gasskamre. Amerikanerne hadde gasskamre siden århundreskiftet og tyskerne kjente sikkert til disse. Slik jeg ser det - hadde tyskerne ønsket å lage gasskamre for å drepe mennesker i hadde de fulgt den amerikanske modellen.

 

2. Tyskerne hadde dog faktisk gasskamre. To typer:

 

a. kamre for desinfisering av klær, sengetøy osv.

 

og

 

b. ikke i leirene, men i tilknytning til sykehus/sykehjem e.l. - hadde man fram til ca. 1940 kamre der man tok livet av evneveike. Såvidt jeg vet. Dette var ikke "Holocaust", men Euthanasia-programmet. Forferdelige ting, såklart. Samtidig må det sies at flere land enn Tyskland drev med slikt. Man brukte diesel-eksos til dette. Såvidt jeg vet. Sier "såvidt jeg vet" for all info jeg har om dette er fra samme kilder som sier Holocaust skjedde. Jeg har ikke snust på noe kritikk av disse tingene. Men samtidig vet jeg det var et faktum at Tyskland, i likhet med Norge, Danmark, England, USA og flere andre land var svært opptatt av dette med såkalt rase-forbedring. Og jeg ser det ikke som usannsynlig at tyskerne drepte et stort antall evneveike med eksos. Men altså ikke i konsentrasjonsleirene. Og kun evneveike, ikke andre.

 

Desinfeksjonskamrene i leirene er grundig dokumentert. Det var der man brukte mesteparten av Zyklon B'en. Ingen bestrider dette.

 

3. Ja, på slutten av krigen ble det altfor mange lik. Langt fler enn krematoriene kunne kremere. Et godt argument mot Holocaust-historien som sier at tyskerne hadde så kolossalt mange og effektive krematorier. Alt tyder derimot på at de kun hadde det antallet ovner som var i overensstemmelse med forventede "normale forhold" i leirene. Altså: nok kapasitet til å kremere de som døde av alderdom, sykdom osv. Men ikke for å kremere hærskaren av fanger som døde av tyfus-epidemien i krigens sluttfase.

 

--------------------------

 

Gasskammer:

 

For å ha et gasskammer må følgende ting være på plass:

 

1. Et lufttett kammer.

2. En ventilasjonssystem som sørger for tre ting: rett mengde oksygen i kammeret, utlufting av gass etter gassing, innpumping av frisk luft etter gassing.

3. Mekanisme for aktivering av gassen. Her fins det flere alternativer. Vil man bruke blåsyregass så må man enten ha en mekanisme for å varme opp det kjemiske pulveret slik at gassen produseres, eller man slipper en type pulver oppi et fat med en annen type pulver og reaksjonen mellom de to skaper blåsyregass. Sistnevnte er det man gjør i USA og kalles "hot pot."

4. Ekstremt strenge prosedyrer for operasjon av kammeret. For eksempel må man være veldig varsom allerede på installasjonsstadiet hva angår elektriske ledninger, lamper osv. Man kan ikke risikere at en gnist sprenger kammeret i luften. Noe som fort kan skje når et kammer er fullt av høyeksplosiv gass. Røyking forbudt og varmekilder (annet enn eventuelt en slags vifte som varmer opp pulveret når det aktiveres) langt vekke.

 

Den som er henrettet må behandles med klor eller ammoniakk rett etter gassingen. For å nøytralisere giften som fremdeles sitter i kroppen og er en fare for alt kroppen kommer i kontakt med.

 

Man må vaske ned hele kammeret. Blåsyren setter seg nemlig fast i alt, og berøring av det vi kaller HCN (hydrogen-cyanid) er like farlig som å puste det inn i fra luften, om noe gass skulle være igjen i rommet.

 

Alle som er i nærheten har på seg full vernedrakt, gassmaske og hansker. Udiskutabelt. Ellers risikerer man å dø av forgiftning ganske fort.

 

Man må være veldig nøye med hvor man lufter ut gassen. Man må være sikker på at ingen i nærheten blir forgiftet.

 

Summa summarum: å bruke gasskammer er veldig vanskelige og risikable saker. Ille nok når man skal gasse én person om året. Langt verre såklart når man skal gasse millioner.

 

-----------------

 

Har noen mer info om tyskernes Euthanasia-program*, så post gjerne. Vet ikke stort om dette.

 

* "Barmhjertighets-drap."

 

nazi_euthanasia_propaganda.jpg

 

-----------------

 

Å drepe med eksos: det går bra, men det krever ganske mye tid, og ganske mye drivstoff. En veldig ueffektiv måte å drepe på.

 

Beste alternativet for tyskerne om de på død og liv ville bruke gass hadde vært å lage noe med ricin. Ricin lager man av svarte bønner. Enkelt og billig å produsere og veldig dødelig.

 

Men istedet for å lage en type gass med ricin hadde det vært bedre å f.eks putte det i maten eller i drikkevannet. Mindre risikabelt for tyskerne (med mindre de spiste den samme maten og drakk det samme vannet, altså) og samtidig mer diskret. Får du i deg bare en bitteliten mengde ricin dør du etter et par dager. Tilsynelatende av naturlige årsaker. Det perfekte mordvåpen. Man kan også blande det ut i vann og skyte på folk med vannpistol. Eller dyppe nåler i ricin og stikke folk. Ja, man kunne jo gitt fangene en "vaksine" som de senere døde av. Noe sånt. Men dette med Zyklon B? Nei, ikke et bra alternativ. Og diesel og bensin trengte man jo til biler, fly og tanks.

Endret av BelzeBob
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165
]Summa summarum: å bruke gasskammer er veldig vanskelige og risikable saker. Ille nok når man skal gasse én person om året. Langt verre såklart når man skal gasse millioner.

Beviser likevel ikke at det ikke er mulig, og at det ikke ble gjort.

Og ikke en eneste kilde på en så lang post, well done.

Lenke til kommentar

Det fins ingen mangel på kilder. Men jeg forstod det slik at dere ikke er så veldig glad i kilder, lenker, videoer osv? Så ettersom jeg er ganske stø i emnet syns jeg det er bedre å skrive ting selv enn å bare servere dere en masse lenker - som dere sikkert ikke klikker på allikevel. Men for all del:

 

Alt du trenger å vite om gasskamre har du her: http://www.holocaustinfo.net/gass.php

 

Og her: http://ct-mtwt.50megs.com/Tools%20of%20Corrections/3ExecutionByGasChamberMississ.html

 

Og her: http://www.cwporter.com/c1.htm

 

Og her: http://www.holocaustinfo.net/side2.php

 

Du kan jo også stikke innom f.eks Wikipedia og sammenligne det jeg sier med det de sier.

 

---------------------------

 

Og ... som jeg har sagt til deg tidligere: ingen kan bevise at Holocaust ikke skjedde. Håper du kan prøve å forstå dette.

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har lest at et tysk gasskammer kunne ta 2000 personer i hver "batch". For å si det på en simpel og brutal måte: se på gasskammeret som en batchreaktor.

 

Det er anslått at rundt halvparten av de 6 millioner jødiske ofrene har omkommet i gasskamre.

 

La oss forenkle og si at 5 konsentrasjonsleire med étt effektivt gasskammer hver stod for drapene på disse 3 millionene, og at de kjørte en "batch" med regelmessig frekvens i løpet av 5 år. Hver leir har dermed henrettet 0,6 millioner, som tilsvarer 300 batcher á 2000 ofre på 5 år.

 

2000 drept én gang pr 6 dager. Eller 1000 hver 3. dag. Det er ikke ugjennomførbart, dessverre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Så linker du til 3 kilder som iallefall er linket til din personlige nettside, nice.

 

Og ser forsatt ingen kilde som sier at gassing av millioner av jøder, ville vært umulig.

Lenke til kommentar

Detaljer?

 

Se for deg et rom, relativt lavt under taket, uten vinduer. Om rommet fylles opp med folk, døren lukkes og tapes igjen med duct tape, så vil jeg anta at de 2000 personene inne i rommet vil dø av oksygenmangel før det har gått 6 dager.

 

Når det da er snakk om en gass i tillegg, så vil dette gjøre det raskere - selv om det aktuelle rommet ikke er 100 % lufttett..

Endret av NothingForever
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Forsåvidt så synes jeg denne siden ble stille forbigått av deg BB: http://www.shamash.org/holocaust/photos/

 

Her er noen bilder:

Krema401.jpg

The gas chambers of Krema IV in Auschwitz. As opposed to Kremas II and III, these gas chambers were above ground, and the Zyklon-B was introduced through small openings in the wall, which had shutters on them (visible in the photograph).

 

Invntry.jpg

An inventory for the underground floor of Krema III in Auschwitz, specifying the presence of "14 brausen" (14 shower heads) and one "gasdichtetur" (gas-tight door) in the gas chamber (Leichenkeller 1). This room, sometimes referred to as a "gassing cellar" in the SS-correspondence, had fake shower heads installed to mislead the victims into believing they were going to be washed. "Leichenkeller 2" (referred to many times as an "undressing room" in SS-correspondence), doesn't have a gas tight door neither shower heads.

 

Report01.jpg

A report from Himmler to Hitler, listing 363,211 Jews murdered in the Nazi occupied Soviet Union during August-November of 1942.

Lenke til kommentar

Er ikke noen ekspert på gassing ol. men vil ikke gassing med zyklon B kunne gjennomføres ganske likt slik man tester CS i førstegangstjenesten (med unntak av dødelighet selvfølgelig) Der står du i en ganske standard bu og det tennes opp en tablett. I mellom "øktene" kan du fint være der inne uten vernemasken fordi gasse har luftet ut gradvis. Vet ikke mye om gasskamre generelt men om disse gassene har de samme egenskapene (ikke dødeligheten) så burde det da ikke være noe problem å lage gasskamre?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

GENTorly, temperaturen stemmer nesten dead on :-)

2000 personer i et så godt som luft tett rom, ville vært oppvarmet på kort tid, og nevnte ikke mr. Belze noe om at de hadde oppvarming i konsentrasjonsleirene?

 

Belzebob, ikke avis oss og skyld på at vi har lest for lite, da du faktisk ikke har noe dugende fakta som tilsier at det ville vært umulig å gasset mennesker slik som Nothingforever sier.

Lenke til kommentar

Her føler jeg det passer godt å trekke frem noe av det samme som jeg sa i den andre tråden om Holocaust:

 

Dere vet ikke hva dere snakker om.

 

 

Dere bygger argumentasjonen deres på mindreverdig synsing, f.eks:

 

1. Det hadde ikke vært nødvendig å eksperimentere så mye for å bygge gasskamre. Amerikanerne hadde gasskamre siden århundreskiftet og tyskerne kjente sikkert til disse. Slik jeg ser det - hadde tyskerne ønsket å lage gasskamre for å drepe mennesker i hadde de fulgt den amerikanske modellen.

Lenke til kommentar

Nå sier jeg ikke mer om gass og gasskammer. Jeg har sagt mer enn nok. Er dere interessert så gå hit og les: http://www.holocaustinfo.net/side2.php . Klikk gjerne på "Video"-knappen øverst på siden og se "Truth behind the gates of Auschwitz" og andre bra videoer også. Dere har ikke rett på en mening om en slik vanskelig sak uten først å ha gjort litt hjemmelekse. Rettelse: mye hjemmelekse.

 

Report01.jpg

 

Spørsmål: hvordan visste tyskerne hvem som var jøder og hvem som ikke var jøder på østfronten? Var ikke det litt vanskelig å vite? Fortell meg mer om dette dokumentet. Har aldri sett det før. Er ikke så god i tysk heller, så kom gjerne med en bra oversettelse.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...