Gå til innhold

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!


pk2010

Anbefalte innlegg

Belzebob: Ser poenget ditt med utlufting i en leir. Vil ikke tro at å bygge ett "gasskammer" lenger unna folk eller ha ventilasjonssystemer burde være ett voldsomt problem?

 

Angående tabletten og varmen er min erfaring med CS at de setter fyr på selve tabletten og at den dermed får virkning temmelig kjapt etter å ha blitt tatt ut av forpakning. Burde vell heller ikke være noe problem med en granat med samme virkemåte som CS men Zyklon B.

 

Vet du om disse to stoffene reagerer forskjellig på oppvarming i tablettform?

 

Tror du har mer praktisk erfaring med slikt enn meg. Min kunnskap er kun på "bokorm nivået." :)

 

Min forståelse er at Zyklon B var HCN/blåsyre pakket inn i noe annet stoff som sørget for at pastillene ble tryggere å håndtere. Uansett: man hadde gassmaske på når man jobbet med Zyklon B. For sikkerhets skyld.

 

Så lot man luft og varme gjøre resten. Ville man for eksempel sanitere et kornlager, så helte man pastillene ("pellets") på gulvet. Og ja - teipet for vinduer og sprekker. Og så gikk man ut og kom tilbake et døgn etterpå og åpnet dører og vinduer igjen.

 

Dette med temperatur er jeg ikke knallsikker på. Forstår 26 eller 26.5 grader celsius som en slags "ideal-temperatur" for bruk av pastillene. At de virker veldig tregt om temperaturen er lavere altså.

 

For desinfeksjonskamrene så brukte man slike apparater:

machine06.jpg

 

System for å blåse varm luft på pastillene og produsere blåsyregass som da gikk i rør rett inn i desinfeksjonskammeret.

 

Du må se filmklippet jeg lenket opp, ikke sant? Tar bare få minutter. Eneste filmklippet jeg vet om som faktisk viser Zyklon B i aksjon.

 

Om Zyklon B så har Carlos Porter masse info her: http://www.cwporter.com/c1.htm

 

---------------------

 

Ja, det hadde absolutt vært mye bedre å isolere gasskamrene langt vekk fra der folk bodde og jobbet. Hvorfor ikke heller ha en "ren" utryddelsesleir? Men så igjen: hvorfor bruke gass? Beste måten å ta livet av 1 million mennesker på er ikke gass, men utsulting. Stalin brukte den metoden på 10 millioner ukrainere på begynnelsen av 30-tallet, og general Eisenhower gjorde samme med 1 million tyske krigsfanger.

Endret av BelzeBob
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Si ifra om du finner noe fra årene 1941 til 1949. De mangler jeg.

 

1938: tipper ca. 15 millioner på verdensbasis. 3 millioner av de i Polen, 4 millioner i Russland, 250.000 i Tyskland. Sånn cirka. Og resten alle mulige andre steder.

 

Rettelse: jeg mangler 1941 til 1954. Med årstall på siden/bildet.

De årstallene kan jeg ikke bistå med, siden leksikonet som nevnt er fra 1938. Men hva med bibloteket, det må vel foreligge noe trykket om befolkningsammensettning worldwide fra denne perioden? :hmm:

 

Anyway, tallene jeg fant. På verdensbasis: 14,6 mill. hvorav i;

 

USA : 3,8 mill

Polen : 2,8 mill

Russland 2,6 mill

Tyskland (1933) 0,6 mill

 

Andre land som f.eks. Frankrike, Holland, etc. er ikke nevnt spesifikt.

Lenke til kommentar

- Åja, bare 2.6 millioner i Russland? Javel.

Det står mer korrekt "i européisk Russland 2,6 mill" det vil vel si Ukraina, Hvite Russland, osv. Står ikke noe spesifikt om antall øst for Moskva for å si det sånn.

 

Forøvrig ser jeg at det kan stå om % jøder av befolkning under respektive land som ikke er nevnt i den oversikten som omhandlet "jøder" i leksikonet. I Ungarn f.eks. (8 mill. innbyggere 1930) oppgis (vedr. religion) at 5,1% er jøder, dvs. 400 000

 

Er det et spesiellt land du vil ha info om, så si ifra.

Lenke til kommentar

Takk. Men jeg har 1938 her:

 

jews2.jpg

 

Hmm, jeg ser våre oppslagsverk har en forskjell på ca. 1 million...

 

Vel, folketelling er nok et vrient område. Enda verre når det gjelder jøder; medlemmer av en religion. Eller slik regner ihvertfall World Almanac dem.

Endret av BelzeBob
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Belzebob: så filmen, var interesang men synd kommentarene dekket over deler av dialogen.

 

Akuratt med tanke på å få fortgang i den kjemiske prosessen tror jeg ikke det burde være noe problem. Antagelig skal det ikke mer till enn oppvarming( direkte eller i en granat der dette skjer internt) eller med en katalysator (aner ikke hvilke stoff det ville være). Sånn sett tror jeg ikke det å få dette stoffet i en form som gjør det mer effektivt mot mennesker og raskere virkning burde vært noe stort problem.

Lenke til kommentar

Siden Zyklon-b og Hydrogen cyanide er nevnt tilltater jeg meg å synse litt rundt dette :

 

zyklon-B :

 

Hydrogen Cyanide(HCN)som er den dødelige gassen zyklon-b avgir, er dødelig når man får i seg en dose på 50-70mg(0,05-0,07gram). En konsentrasjon på 300mg\m3 i luft er dødelig på 10min, 3200mg\m3 luft er dødelig på 1min.

 

Kaldblodige dyr som lus puster inn så lite luft at det kreves opptil 16000mg\m3 i luft i flere timer for å være dødelig.

 

For å være eksplosjonsfarlig må man ha minimum 56000mg\m3 luft, dvs 186 ganger så høy konsentrasjon som når den er dødelig etter 10min, 16 ganger så mye som når den er dødelig etter 1min og 3,5 ganger så mye som ved gassing av skadedyr.

 

HCN har et høyt damptrykk slik at det fordamper selv om temperaturen er under kokepunktet på 26,5 grader.

 

Ved 300-3200 mg HCN pr m3 luft er det ingen eksplosjonsfare, men derimot meget dødelig. I et rom på 4*4*2,4m vil det i teorien holde med 11,5 gram(300mg\m3) HCN for å ta livet av 165 mennesker, 135gram ved 3500mg\m3. For 1.000.000 mennesker blir det 70-750 kg HCN.

 

Edit : Slipper man løs 5kg HCN i et rom med 2000 personer i har man 35-50 ganger så mye HCN som det kreves for å drepe de.

Endret av trra
Lenke til kommentar

ttra

 

Muligens riktig det du skriver, men hvordan skulle det bli dødelig gass av Zyklon B pastiller som bare slippes ned på gulvet? Dette tok jo ellers flere timer når man drev med sanitering av bygninger, og vitnemålene hevder gassen begynte å virke umiddelbart.

 

Tenk også på at man trenger oksygen for at gassen skal aktiveres. Litt vrient med et rom som er lavt under taket og er proppfullt av menesker.

 

herzeleid

 

Joda, selvfølgelig kunne man hatt HCN i en mer konsentrert form. Men påstanden er altså at den "helt vanlige" Zyklon B'en ble brukt til massemord.

 

-----------------------

 

Det logiske er selvfølgelig at man varmer opp Zyklon B'en utenfor kammeret og sender gassen inn i et rør. Men dette har knapt nok engang blitt foreslått som en teori av de som hevder Holocaust skjedde.

 

Og spor av slike rør osv. har man ikke sett.

 

Anyway - selv om biten med aktivering og distribusjon av gassen skulle være løst, så er det mange andre biter som står igjen. "Debunkingen" av eksplosjonsfaren er også bogus. Her stoler jeg mer på Fred Leuchter, helsemyndigheter, erfaringer fra folk som har jobbet med lignende stoffer som Zyklon B for bekjemping av skadedyr, og min egen sunne fornuft.

 

Har man et digert kammer fullt av brannfarlig gass med en dør som åpnes inn til et rom der ovner står og brenner så er der selvfølgelig en meget høy risiko for at noe kan gå galt.

 

Hva tror du forresten skjer når man stapper et lik som er fullt av HCN inn i en brennende ovn?

 

Og hva med nazistene som stod og røykte sigar og så på? Vitnemålene er jo fulle av slike ting. Og hva med faren for forgiftning? "Faren" er vel en underdrivelse...

 

Og hva med det faktum at absolutt ingenting tyder på at Kremaene var lufttette?

 

Hva med det faktum at der var kun et fåtall ovner for å kremere flere tusen kropper per dag?

 

Hva med selve arkitekturen?

 

Se bilde av Krema I, det mest berømte "gasskammeret":

 

krema1hospital.jpg

 

Forstørret arkitekt-tegning med forklaringer:

analyse.jpg

 

Plansje for Krema I og II i Auschwitz:

museumkrema1layout.jpg

 

Mer: "før og etter":

 

Før:

Image1.png

Illustration 1: Floor plan of Crematorium 1 in Auschwitz camp 1/Main Camp in original condition according to blueprints. The morgue was allegedly later used as a gas chamber.

 

1 – Vestibule, 2 – laying-out room, 3 – washroom, 4 – morgue, or gas chamber, 5 – oven room, 7 – urns.

 

Etter:

Image2.png

Illustration 2: Floor plan of Crematorium 1 in Auschwitz 1/Main Camp today, after post-war alterations.

 

1 – Gas chamber, 2 – fake Zyklon B insertion vents, 3 – pipes from toilet to sewer, 4 – former partition between morgue and washroom, 5 – air raid shelter ventilation chimney, 6 – air raid entry ramp, today called the “victim entrance-way”, 7 – funereal urns, 8 – coke, 9 – reconstructed ovens, 10 – newly pierced doorway to oven room (dotted line = old doorway), 11 – remains of old oven, 12 – fake chimney.

 

kilde: http://www.vho.org/GB/Books/asstrr/index.html

Endret av BelzeBob
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har vært borti HCN tidligere pga jobb. så har litt basiskunnskaper om det, står også endel i kjemibøker og på nett.

 

Akkurat hvordan zyklon-b virker vet jeg ikke, men det kreves som man kan lese av mitt innlegg mye større mengder HCN for å drepe skadedyr enn for å drepe mennesker. Sanitering tok lang tid da skadedyrene kan overleve opptil 16.000mg HCN pr 1m3 luft i flere timer, man måtte bruke mye gass lenge for å drepe disse, gjerne et døgn. Et menneske derimot dør etter 10 min i luft som inneholder 300mg HCN pr 1m3 luft.

Endret av trra
Lenke til kommentar

HCN er lett gass som fortynnes og stiger fort når den slippes ut i friluft. Itilleg snakker vi om små mengder luft som slippes ut iforhold til mengde luft i utenfor.

 

At de kan stå og røyke uten at det sprenger sier seg selv, mennesker dør ved 300-3200mg\m3 etter få minutter, nedre eksplosjons grense(LEL) for HCN er 56000mg\m3. EDIT : det forklarer også hvorfor man kan brenne mennesker drept av HCN uten eksposjonsfare.

 

Man har røyket, sveiset, bruk vinkelkuttere rundt meget eksplosive gasser i industrien i mange år i Norge uten at det har sprengt. Det er pga gassenmengden som ligger under LEL.

 

EDIT 2 : Det at man trenger oksygen for aktivere HCN i Zyklon-b er feil. Zyklon-b oppbevares i tette beholdere for at HCN ikke skal slippe ut fra "tablettene". Når man slipper tablettene ut i luft vil blåsyre begynne fordampe, uansett oksygen innhold. Selv om temperaturen er under kokepunktet på 26,5 grader vil det fordampe. Det skjer fordi HCN har et høyt damptrykk.

 

Foreslår at man leser litt om hva damptrykk er og hva som skjer med f.eks en væske i en lukket beholder. Klarer desverre ikke å beskrive det så godt selv, men man finner gode forklaringer på det på nettet og i kjemibøker.

Endret av trra
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det er rasistisk å demonisere alle jøder ja.

 

Og hvem gjør det?

 

Forresten, Hollywoods filmer der hvite, og spesielt tyskere, demoniseres - er de ikke rasistiske da?

 

Hva med jøder som sier at "Goyim ikke er mennesker"? Er det rasisme? Hører ikke akkurat SOS rasisme skrike og skråle om det.

 

Herregud. Man må da få lov å benekte Holocasut uten at rasist-stempelet skal fram. Eller - kanskje det ikke går an?

 

herzeleid

 

Dine og GFs sitater tar opp veldig masse plass. Er det virkelig nødvendig? GF kan jo bare flytte til Israel om han hater ytringsfrihet så mye.

 

Belzebob: at tåregass ikke er like skadelig som giftgasser er jeg klar over, det jeg lurte på var om det er noen annen grunn til at ett gasskammer med fks. zyklon B skulle være noe mer komplisert enn de man pusher soldater inn i for å teste deres reaksjo på CS. Det er jo tross alt temmelig enkle bygg som du kan spikre opp på en dag og der gassen luftes ut om mister sin virkning på relativt kort tid. I tilleg skal det ikke store tabletten til for å få god effekt.

 

Som sagt kan jeg ikke veldig mye om temaet men tenker at det ikke nødvendigvis trenger å være så vanskelig om disse gassene har lignende egenskaper (selvfølgelig med unntak av dødelighet).

 

Skjønner. Men her er problemene:

 

1. Én ting er et skur i skauen langt fra folk. En annen ting er et rom, eller en bygning, i en tett befolket arbeidsleir. Man kan ikke bare åpne døren og lufte ut. Hvilket bringer meg til neste punkt:

 

2. Hyppigheten. Holocaust-historiene sier at folk ble gasset omtrent døgnet rundt i årevis. En ny gassing ca. hvert kvarter. Det blir enormt mye gass å lufte vekk etterhvert. Likkjelleren/gasskammeret i Krema I i Auschwitz er jo et enormt svært rom også.

 

3. Giftigheten. Du kan ikke lufte ut fra et gasskammer med blåsyregass når folk prøver å overleve på sykehuset som ligger 10-20 meter unna. Og SS-offiserene sitter og spiser middag like rundt hjørnet. Folk hadde blitt alvorlig syke i en stor omkrets rundt gasskammeret ganske fort.

 

Jeg kunne dog lettere kjøpt historien om man kunne påvise eksistensen av et skikkelig ventilasjonsanlegg som kunne lede gassen langt vekk fra leiren. Samt om noen kunne påvise at gasskamrene faktisk var lufttette, hadde mekanisme for aktivering av gassen osv.

 

Her kan du se hvordan Zyklon B ble brukt for å bekjempe skadedyr. Sanitering som det heter:

http://www.youtube.com/watch?v=vkkNxL5Qe7M

 

Ikke bry deg om den engelske kommentaren som ble lagt på senere i dokumentaren "Architecture of Doom." (Forøvrig en god film, selv om den er pro-Holocaust.) Bare se på hva som foregår og hør hva tyskerne faktisk sier.

 

Her har du et problem med Zyklon B: Zyklon B var spesielt designet for å virke langsomt. Av sikkerhetsgrunner. Så med mindre man blåste varm luft (vet ikke nøyaktig hvor varm, men varmere enn 26 grader antar jeg) direkte på pastillene trengte de flere timer på seg for å frigjøre blåsyregassen. Man brukte typisk 20 timer på én sanitering. Og en uke på å lufte ut etterpå.

 

Dessverre vet jeg ikke så mye om de spesialbygde desinfeksjonskamrene. Der hadde man nok et kjappere system. Poenget var å avluse klær og utstyr i de. Og jo - de hadde en løsning for sikkerhetsproblemet. Men altså - vet ikke så mye om dette. Man brukte mye damp også. For rengjøring av sengetøy osv.

Hollywood demoniserer ikke hvite/tyskere. De demoniserer nazister.

 

En jøde som har rasistiske holdninger er en rasist, ja. Det er også rasistisk å mene at fordi det finnes rasistiske jøder, ligger det i jødens natur å være rasistisk.

 

Det er selvsagt lov å benekte Holocaust, men da viser man jo samtidig at man bevisst ignorerer fakta. Dermed har man liksom avslørt seg selv, kan du si...

 

Er også et stort problem med at døren til "gasskammeret" fører rett ut til krematoriet. Må si hele "gasskammeret" virker dårlig laget til formålet.

Hvorfor er det et problem?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

HCN er lett gass som fortynnes og stiger fort når den slippes ut i friluft. Itilleg snakker vi om små mengder luft som slippes ut iforhold til mengde luft i utenfor.

 

At de kan stå og røyke uten at det sprenger sier seg selv, mennesker dør ved 300-3200mg\m3 etter få minutter, nedre eksplosjons grense(LEL) for HCN er 56000mg\m3. EDIT : det forklarer også hvorfor man kan brenne mennesker drept av HCN uten eksposjonsfare.

 

Man har røyket, sveiset, bruk vinkelkuttere rundt meget eksplosive gasser i industrien i mange år i Norge uten at det har sprengt. Det er pga gassenmengden som ligger under LEL.

 

EDIT 2 : Det at man trenger oksygen for aktivere HCN i Zyklon-b er feil. Zyklon-b oppbevares i tette beholdere for at HCN ikke skal slippe ut fra "tablettene". Når man slipper tablettene ut i luft vil blåsyre begynne fordampe, uansett oksygen innhold. Selv om temperaturen er under kokepunktet på 26,5 grader vil det fordampe. Det skjer fordi HCN har et høyt damptrykk.

 

Foreslår at man leser litt om hva damptrykk er og hva som skjer med f.eks en væske i en lukket beholder. Klarer desverre ikke å beskrive det så godt selv, men man finner gode forklaringer på det på nettet og i kjemibøker.

 

Jeg er glad for at vi har litt kunnskap på dette området, og at vi endelig kan stille spørsmål ved de mer komplekse teoriene til Holocaust-kritikerne. Gassing skal i følge deres "ekspertvurderinger" ha vært helt umulig, og var et av kjerneargumentene deres. Jeg påstår ikke at trra er kvalifisert til å avgjøre dette, men ut fra hva som skrives så er kanskje gassing ikke så umulig som Belzebob skal ha det til?

 

Dette understreker egentlig hva jeg har visst lenge: det må spesifikk kunnskap til for å diskutere dette. Hvis ingen av debattantene har denne kunnskapen så kan de holde på i evig tid med å lure hverandre.

 

Ah...! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kreasjonister, klimanektere, Holocaustfornektere, osv. Alle er amatører som tror de vet bedre enn fagfolkene, og argumentene deres kan virke overbevisende på vanlige folk. Men så snart det kommer relle fakta frem faller tullballet deres sammen. De vil selvsagt fortsette å benekte fakta til de blir blå i trynet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg påstår ikke at trra er kvalifisert til å avgjøre dette, men ut fra hva som skrives så er kanskje gassing ikke så umulig som Belzebob skal ha det til?

 

Har fagbrev innen kjemiske prosessfag, så kan noe om gasser og væsker osv. Hvor mye gass som må til før det er skadelig er det stor fokus på i de fleste fabrikker og det er utrolig små menger som skal til for å komme over det som er tillat. For blåsyre tror jeg det er det 5 mg\m3 pr time i 8 timer, altså 3% av den grensen som anses som dødelig. Ta tallet med en klype salt, noen år siden jeg har vært borti blåsyre.

 

Blåsyre kan helt klart brukes til å drepe mennesker på en effektiv måte uten fare for at ting sprenger. Utlufting og tilfredstillende tetthet i et rom er en smal sak, selv på 1940 tallet. Tyskerne klarte tross alt å lage raketter og jetfly på samme tid.

 

Edit : Tallet skal være 5, ikke 10mg\m3!

Endret av trra
Lenke til kommentar

Det er litt av problemet mitt med holocaust. Hvis tyskerene hadde teknologi til å produsere jetfly, hvorfor var da dødsleirene så primitive, uprofesjonelle og direkte upraktiske? Det minner mer om metoder som lite utdannede polakker kunne tenkt seg til, enn tysklands beste ingeniører. Det, innblandet med skrekkhistorier og demonisering av nazistene, slik som såpen og lampeskjermene har vist seg å være.

 

Fra mitt ståsted virker de mer som arbeidsleirer, grusomme sådan, enn systematiske dødsleirer, men det er så klart bare synsing fra min side.

Endret av bögfisk
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du kan like godt si at Tyskland hadde mer enn nok kunnskaper til å lage effektive gasskammer på en enkel måte. Tyskland har lang tradisjon med prosessindustri og hadde på 40 tallet mye kunnskap om kjemi, fysikk osv.

 

Mange løsninger i industrien kan virke simple og merkelige for en som ikke vet hvordan det virker, men gud bedre hvor effektivt det kan være. Jeg har altfor lite kunnskaper om gasskammerene og deres oppbygging til å kunne si noe spesifikt om de, men generelt så kan et gasskammer(eller et annet utstyr) som virker primitivt være meget dødelig\effektivt.

Endret av trra
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hadde hovedsakelig Treblinka i tankene når jeg skrev det innlegget. Hvis man har planer om å drepe 500k-1000k personer, ville det ikke vært naturlig å finne mer systematiske metoder, enn å ha jødiske fanger personlig bære likene til bålet, brenne de for åpen flamme, for så å tvinge de samme jødene til å hamre løs på beinrestene? Et enkelt samlebånd og et litt mer konsentrert ildsted ville jo gjort prosessen langt mer effektiv, hvis målsetningen da faktisk var å utrydde jødene.

 

Men igjen, ren synsing, så jeg overlater diskusjonen til de mer erfarne "konspirantene"

Endret av bögfisk
Lenke til kommentar

trra

 

Kan du henvise meg til en eneste gasskammer-ekspert, ingenjør eller kjemiker som har undersøkt nazistenes konsentrasjonsleirer og bekreftet at gasskammerhistorien er sann? Jeg vet ikke om en eneste. Derimot vet jeg om flere eksperter som har undersøkt som har kommet fram til det motsatte: at det hele er en bløff.

 

fred.jpg

Leuchter undersøker en av Kremaene i Auschwitz.

 

Fred Leuchter er en av disse. Jada, jeg vet nøyaktig hva Wikipedia og ADL sier om han. Men jeg vet også at Leuchter var/er verdens fremste ekspert på gasskamre. Det var derfor Ernst Zündel sendte han til Polen for å undersøke de påståtte gasskamrene i Auschwitz. Og jeg vet utmerket godt hvorfor Leuchter, i likhet med andre som benekter Holocaust, ble hakket ihjel, mistet jobben sin og ble truet til stillhet.

 

Fred Leuchter - Arrested and jailed in Germany. Financially ruined. Background and contribution: An American execution expert, Leuchter designed and maintained gas chambers for several US penal institutions. He was sent by Ernst Zundel to investigate Auschwitz, Majdanek, Dachau, Hartheim and other alleged "Nazi Death Camps" and "gassing facilities." Author of the devastating series of Leuchter Reports. (I, II, III, IV) and many articles and videotaped presentations that resulted from these investigations, Leuchter was blacklisted in the US and hounded by the Holocaust Promotion Lobby and the world's lapdog media. He was arrested and jailed in Germany for giving an anti-Holocaust lecture for Günther Deckert, a well-known political party leader. Allowed out on bail, Leuchter returned to the US. and chose not to go back to Germany to stand trial. Nonetheless, he lost his livelihood as a result. Sensational Zundel witness in the Great Holocaust Trial in 1988. Leuchter, although present in the courtroom in Munich, was not allowed to testify about his research findings in Auschwitz for Ernst Zundel in the German (Munich) Trial in 1991.

 

freddy.jpg

Leuchter levde av å levere henrettelsesutstyr og var henrettelses-konsulent i USA.

 

Fra Ernst Zündels rettsak i 1988 i Canada der fangevokter Bill Armontrout intervjues:

 

bill_armentrout.jpg

 

Armontrout testified that there was only one consultant in the United States that he knew of in the design, operation, and maintenance of gas chambers. That consultant was Fred Leuchter. (32-8896)

 

Om Leuchter og hans arbeid:

 

"Leuchter made computations of the amount of hydrogen cyanide it would have taken to use the facility as a gas chamber. The normal amount of gas that was required to kill one human being was a minimum of 300 parts per million. The normal amount of gas that was used by the Germans to delouse buildings and the amount of gas used to kill human beings in the United States was the same, namely, 3,600 parts per million. (32-9086)

 

Krema II and Krema III were the same size, each having an area of 2,500 square feet. If 2,000 people were squeezed into this area, there would not be enough room for the gas to circulate. In Leuchter's opinion, there had to be sufficient room around the people for air to circulate, even by convection, which was the simple draft in any room moving the air around and carrying the gas. To do this, a minimum of 9 square feet would be required for each person. Based on the 2,500 square feet area, the most people which could have been gassed in Kremas II and III was 278 persons, requiring 5 lb. of gas and an approximate ventilation time of more than a week. (32 9087, 9088) If 2,000 people had been crushed into the room, there would be no means of circulating the air or the hydrogen cyanide gas that was given off by the Zyklon B material. This would mean that it would take perhaps five to eight hours for the gas to totally permeate the chamber and kill the people therein. (32-9147)

 

There was no heating capability in any of the facilities which would have been required, firstly, to drive the gas from the Zyklon B and mix with the air, and secondly, to avoid condensation of the gas on the walls, floor and ceiling. When the hydrogen cyanide condensed into a liquid, it was absorbed by brick and by mortar. Condensation would have made the area very dangerous for anyone who came into the facility to remove corpses. (32-9088)

 

In proper gas chamber design, there must be intake air and exhaust air in an equal volume. The intake air was normally heated to an excess of 79 degrees Fahrenheit, being the minimum temperature required to prevent condensation and to make the chamber safe for those persons who had to enter and work in it. (32-9089)

 

During the time he had inspected the facility in February, 1988, the temperature in the room was 10 or 12 degrees Fahrenheit. In Leuchter's opinion, if Zyklon B pellets had been dropped into the chamber in such circumstances, with no heating capabilities, it would have taken more than several hours for the gas to leave the pellets and permeate the room. Holocaust literature alleged that gassings took place in winter. (32-9089, 9090)

 

Leuchter concluded that the facilities at Krema II could not have been used, then or now, as a gas chamber for executing human beings. (32-9085) The reasons for his opinion were essentially the same reasons that he concluded the mortuary at Krema I could not have been used as an execution gas chamber. The building was not sealed with tar or pitch in any manner. There was no ventilation system. There was no means at all for introducing the Zyklon B gas. There was no evidence of a hollow column which available Holocaust literature alleged was used to drop Zyklon B into the room. All of the columns were solid reinforced concrete. Anyone attempting to use the facility as a gas chamber for executing human beings would probably lose their life. (32- 9085)

 

Leuchter also inspected Krema III, a building which had been a mirror image of Krema II, located across the road from it. Samples were removed and drawings made of the facility. (32- 9091, 9092)

 

Leuchter was unable to determine whether there had been any roof vents in Krema III's alleged gas chamber, as the roof slab had been broken up and much of it removed. Information regarding the alleged vents came from copies of original German drawings received from Auschwitz Museum officials. (32-9092)

 

In Leuchter's opinion, the facility did not indicate even reasonable gas chamber design, it being identical to Krema II. It was not tarred or pitched. There was no ventilation. It was cold and damp. It had no means of introducing the Zyklon B material. (32-9093) Nowhere did he see any blue staining. (32-9195)

 

In his examination of Auschwitz-Birkenau, Leuchter obtained information from the Auschwitz Museum and the available Holocaust literature. The information in both appeared to be identical. (32-9093)"

 

Intervju i tre deler:

http://www.youtube.com/watch?v=Xm_vLutppRc&feature=player_embedded

 

bögfisk

 

Hva var det som var så grusomt med tyskernes konsentrasjonsleirer?

 

trra

 

Med den lettvinte og ukritiske måten du resonnerer på kan man jo få enhver historisk bygning til å bli et gasskammer. Alt som kreves er kun litt godvilje og fantasi.

 

Faktum er at det fins null beviser for at nazistene noengang hadde gasskamre. Null. Syns du det er greit å dømme og straffe folk uten beviser?

 

snartenkt

 

Hollywood er styrt av jødene. Dette er noe de innrømmer selv. Ta en tur på Google og sjekk om du ikke tror meg. Hollywoods filmer har en voldsom fiendtlighet ovenfor hvite som uttrykkes på mange måter. Alt fra de robotiske, onde blonde tyske nazistene til portretteringen av hvite som dumme Goyim. Mens jødene selv kan man ikke gjøre narr av eller fremstille i et negativt lys. Vel, Woody Allen driver jo litt gjøn med jødene. Et hederlig unntak.

 

Hollywood bedriver massiv historieforfalskning og promoterer det vi kan kalle hvitt selv-hat. Definitivt. Vemmelige greier. Og det er basert i rasisme. Jødenes rasisme - som ikke bare sier at en rase er bedre enn en annen, men at faktisk de eneste som kan kalle seg mennesker er jødene. Alle andre er kun Goyim; noe på linje med kyr.

 

Er det rasistisk av meg å påpeke at rasister er rasister? Vi kan jo snakke om Nelson Mandela og ANC også. Eller Malcolm X. Historien er full av rasister, og de er ikke alltid hvite i huden eller går med hakekors.

 

Holocaust-løgnen er i sin natur rasistisk. Den fremstiller hvite tyske mennesker som onde sadistiske monstre. Noe som overhodet ikke stemmer med virkeligheten.

 

nazi_sadist.gif

 

Jeg anbefaler deg å se de to videoene jeg postet med de rabbiene. Der har du rasister av aller verste sort.

 

Kreasjonister, klimanektere, Holocaustfornektere, osv. Alle er amatører som tror de vet bedre enn fagfolkene, og argumentene deres kan virke overbevisende på vanlige folk. Men så snart det kommer relle fakta frem faller tullballet deres sammen. De vil selvsagt fortsette å benekte fakta til de blir blå i trynet.

 

Ikke overraskende så ser jeg at du kjører den politisk korrekte linjen 100%. Du bruker t.o.m. det Orwellianske uttrykket "klima-nektere." I tillegg til gode gamle "Holocaust-fornektere." Hadde du levd i middelalderen så hadde du gjerne brent "flat jord fornektere" på staken.

 

Fakta1: det fins null beviser for at Hitler & Co. drepte 6 millioner jøder, eller hadde en plan om å gjøre noe slikt.

 

Fakta2: det fins ikke fnugg av beviser for at nazistene hadde gasskamre i konsentrasjonsleirene.

 

Fakta3: evolusjonsteorien er kun en teori. En teori som har blitt til en religion. En religion like stiv og dogmatisk som middelalderens kristendom.

 

Fakta4: det fins null beviser for såkalt menneskeskapt global oppvarming. VIPene på toppen vet også dette, og derfor skiftet de over fra "Global Warming" til det enda mer idiotiske "Climate Change."

 

Lord Monckton intervjuer en av de klima-hjernevaskede:

http://www.youtube.com/watch?v=wuj_tlRRQdQ&feature=related

Endret av BelzeBob
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...