Gå til innhold

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!


pk2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lukten og stemningen gir deg følelsen av død. Jeg tror vitterlig ikke noen kunne funnet opp en slik historie. Så folk som fornekter holocaust er i mine øyne noen gigantiske idioter.

 

Hva vil du fram til med den quoten? Jeg sier jo bare at følelsen av død er der.

 

Glemte også å legge til at på min tur til disse leirene hadde vi med oss tidsvitne fra Sachenhausen, Steff Kinge. Jeg tror mere på en som har sett og opplevd grusomhetene i disse leirene, enn en eller annen nazist på internett som fremmer Hitler som vestens helt.

Det du snakker om er følelser. Dine følelser er irrelevante.

 

http://www.youtube.com/watch?v=-48HQpgQRz0

 

Fra 9:25 får du høre firsthand fra enda et "tidsvitne". Hun selger løgnen om lampeskjermer helt uten skam.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

GENTorly

 

Kunne ditt tidsvitne forklare hvordan de 6 millionene ble drept? Kunne han forklare hvordan gasskamrene fungerte og hvor det ble av alle bevisene? Nei. Og det kan ikke du heller. Alt du har er masse følelser.

 

Skal vi begynne å dømme og henge folk i hytt og pine kun basert på følelser? Hva om jeg føler at du er en psykopatisk massemorder? Kan jeg da dømme deg til døden og bøtelegge hele bygda di for all framtid?

 

Legger merke til at du tydeligvis ikke har følelser for de mange millioner tyskere som ble slaktet av de allierte. Du er visst ganske selektiv når det gjelder hvem du vil ha følelser for.

 

Åja - skolen din sponset ingen busstur til Dresden?

 

Visste du forresten at russerne hadde et tortursenter like ved Auschwitz? Nesten ingen besøker det... Lurer på hvorfor? (Eh....)

 

EDIT: ikke sikker på hvor dette tortursentret lå. Men det var i nærheten av en av tyskernes "dødsleire." Russerne hadde slike over hele Polen og Øst-Tyskland. Røde Kors kom aldri på besøk.

 

Forøvrig vil jeg minne om at en nazist er en som bekjenner seg til nasjonalsosialismen. En ideologi beslektet til sosialismen. Jeg er hverken sosialist eller nasjonalsosialist, og vil ha meg frabedt å refereres til som en "nazist." (Hørte du det, Gunfreak?)

 

Men diskusjonen blir vel litt vanskelig når man ikke kan sette slike merkelapper på folk...

 

Følelser, følelser, følelser. Du drar inn at jeg føler så meget. Jeg nevnte bare at man følte på kroppen av noe hadde skjedd der i leirene. Ikke noe mer. Selektiv medfølelse, nei overhode ikke. Jeg har lært/lest mye om hva som foregikk i GULag leirene, og jeg synes ikke det var noen grei behandling av fanger. Virkelig ikke. Det jeg prøver å fremme er at benektelse av holocaust er noe tull. Jeg benekter verken massemord og voldtekter av sivile tyskere, GULag fanger, kons-leir fangene til Nazi-Tyskland.

 

Det jeg mener er at diskusjon hvorvidt massedrap har hendt, er nytteløst. Det er fakta. Man kan selvfølgelig diskutere og anta dødstall fra de forskjellige hendelsene.

 

Man kan også diskutere hvorvidt Hitler var ond eller ei, men det skal ikke jeg blande meg stort mere opp i enn; han personlig var kanskje ikke ond, men noen av handlingene han beordret(som gassing av fanger som var un-fit for jobb) er ondt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Krematoriene hadde røykfrie piper.

Hva du der å så det?

 

Forøvrig hadde man helt vanlige ovner for oppvarming av husene. Med helt vanlige skorsteiner og helt vanlig røyk.

Du glemte oppvarming av badestampen de også hadde.

 

Fangene i Auschwitz hadde varme. Og innlagt vann og toaletter. Og kjøkken.

Er det dette du kaller innlagt do:

365330_12283442782225.jpg?

 

Ser du noe slikt på dette bildet fra en av de amerikanske leirene?

us_konsentrasjonsleir.jpg

Hvorfor skulle amerikanerne bruke ressurser på oppbygging av leilighetskompleks(som du påstår Auschwitz var) til fanger under en verdenskrig? Ser ikke helt poenget ditt.

 

1.7 millioner tyske krigsfanger sultet, tørstet og frøs ihjel i disse leirene. Til tross for at de allierte hadde mulighet til å redde de. Men dette lærte du aldri på skolen.

Det skulle de tenkt på før de invaderte Polen, og resten av Europa.

Lenke til kommentar

De alliertes behandling av tyske soldater er absolutt en interesang historie som vi desverre lærer alt for lite om i Norge. Har lest flere bøker fra tyskere som kjempet under krigen og om måten mange ble behandlet på av særlig russerne men også amerikanere osv. Har likevell intrykket av at det ikke var organisert "dødsleirer" og lignende av de vestlige allierte, men dårlig underhold og initiativ på lavt nivå, absolutt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

De alliertes behandling av tyske soldater er absolutt en interesang historie som vi desverre lærer alt for lite om i Norge. Har lest flere bøker fra tyskere som kjempet under krigen og om måten mange ble behandlet på av særlig russerne men også amerikanere osv. Har likevell intrykket av at det ikke var organisert "dødsleirer" og lignende av de vestlige allierte, men dårlig underhold og initiativ på lavt nivå, absolutt.

Kan jeg være enig i, men skal også si at jeg kan ikke klandre noen for å være "ufin" mot en tysker, vist en tysker har drept beste kompisen i troppen.

Masseutryddelse er noe helt annet.

Lenke til kommentar

Svømmebasseng Auschwitz

 

swimpool.jpg

 

Ikke noe del av din guidede Holohoax tur.

 

Oy Vey! Rom-nazister drepte jødiske spedbarn for å lage badeballer av dem til å benytte i dette bassenget. De brukte Nazi-Ufoer til denne oppgaven. Teknologien hadde de fått av Alien-Greys.

Endret av pk2010
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Veier opp? Kan du bevise at noen av de på bildene ble gasset eller henrettet? Tilsier disse bildene at 16 millioner eller hvor sinnsykt høyt dette tallet skal være ble drept av soldater i det nasjonalsosialistiske Tysklands tjeneste?

 

Jeg synes det er morsomt hvordan holocausttroende slenger frem at det på toppen av dette skal ha blitt drept et fjell med sigøynere og homoseksuelle. Finnes det bilder av gassede sigøynere, homoseksuelle eller jøder? Er de bildene du legger frem bevis man kan dra konklusjoner fra og i såfall hvilke?

Endret av pk2010
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Historieforfalskning sier du? Det er jo det Holocaust er.

 

Faktisk så kunne en tur til Auschwitz vært moro slik at jeg kunne få sett de forskjellige "severdighetene". Sånn som f.eks krema 1.

 

krema1hospital.jpg

 

Pipen på bildet er ikke tilkoblet noe som helst.

 

Svømmebasseng Auschwitz

 

swimpool.jpg

 

Ikke noe del av din guidede Holohoax tur.

 

Uten å fremdeles ta noen personlig stilling til om holocoust fant sted slik den er beskrevet eller ei (jeg har fremdeles min mening, men å aktivt delta i debatten vil ta opp for mye av min tid), vil jeg bare skyte inn at disse eksemplene i utgangspunktet ikke holdes skjult. Da vi var på tur til leirene i 1996 ble vi opplyst om at pipen ikke var koblet til, siden de hevdet at den var gjenoppbygd etter krigen. Om det stemmer eller ei er så sin sak, men det ble altså ikke forsøkt å skjule dette for oss. Svømmebassenget så vi også forresten. Jeg kjenner til teorien om at det ble brukt som resevoir for brannmenn, men det var ikke noe guidene hevdet overfor oss hvertfall.

 

Forøvrig er diskusjonen her interessant, men det virker på meg som debattanter på begge sider av diskusjonen lar seg styre av følelser i begge retninger. For all del, det skulle bare mangle at man ikke lar seg røre emosjonelt når man ser grusomme bilder, uansett om de viser drepte jøder eller drepte tyskere, men det er ikke slik en historisk debatt bør føres.

 

For å balansere det litt, det blir fremdeles undervist i overgrepene de russiske soldatene gjorde mot tyskerne i sluttfasen av krigen, massevoldtektene, henrettelsene og plyndringen, dette er ingen hemmelighet hverken i Russland eller vesten forøvrig. Samtidig blir ikke den jevne tyske soldat demonisert slik det mer eller mindre blir hevdet blant enkelte, snakk med noen her i landet som faktisk opplevde krigen, og de fleste vil si at de fleste tyske soldatene (selvsagt finnes det unntak) oppførte seg høflig og sivilisert, men bestemt. Mange hatet altså okkupasjonen, men ikke nødvendigvis soldatene i seg selv. I andre land har man selvsagt en annen oppfatning, avhengig av hvor blodig okkupasjonen faktisk var.

 

Jeg håper vi i større grad kan føre diskusjonen på et sivilisert og høflig plan selv om man åpenbart ikke er enige. Jeg oppfordrer også til å tenke seg nøye om før man poster bilder eller youtube-videoer, i hvilken grad tilfører de egentlig noe rasjonelt til debatten? Vel, jeg følger debatten spent videre. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Til dere som mener Holocaust er tull. Hvordan forklarer dere alle militærrapportene som beviser at jøder, sigøynere og homofile ble drept i konsentrasjonsleirene. Da de allierte etterhvert rykket innover i Tyskland, fant de flere konsentrasjonsleiere. Noen steder hadde tyskerne drept de fleste før de dro, andre steder var det flere i live. Det ble også tatt bilder som jeg finner vanskelig å fornekte. Bare se her:

http://www.militaryimages.net/photopost/showgallery.php/cat/902

 

Eller hvordan forklarer dere Heinrich Himmlers rettssak, hvor det eneste han beklaget var at planen hans ikke var effektiv nok?

Eller enda vanskeligere, hvordan forklarer dere alle øyenvitnene, og dagens overlevende som klart beviser at Holocaust fant sted?

Lenke til kommentar

De alliertes behandling av tyske soldater er absolutt en interesang historie som vi desverre lærer alt for lite om i Norge. Har lest flere bøker fra tyskere som kjempet under krigen og om måten mange ble behandlet på av særlig russerne men også amerikanere osv. Har likevell intrykket av at det ikke var organisert "dødsleirer" og lignende av de vestlige allierte, men dårlig underhold og initiativ på lavt nivå, absolutt.

 

Ta en titt:

 

pow1.jpg

 

pow3.jpg

 

pow14.gif

 

powordre.jpg

 

Siste bildet er en ordre fra Eisenhower. Eller snarere en beskjed til lokalbefolkningen i nærheten av leirene om at de ikke må gi mat til fangene. Og om de gjorde det ville de bli skutt.

 

Les mer her: http://www.holocaustinfo.net/eisenhowers.php

 

Eisenhower drepte minst 1 million tyske krigsfanger i kaldt blod. Metode: la de sulte og tørste ihjel. Til tross for at Røde Kors tilbød å komme med mat og andre forsyninger. Rhin-elven var også like i nærheten, men fangene fikk ikke vann.

 

Sett noen Hollywoodfilm om dette i det siste?

 

En bok barna ikke leser på skolen:

1551681919.01._SX220_SCLZZZZZZZ_.jpg

 

-------------

 

av-121390.gif

 

CypheroN

 

Du hulker og gråter over nazistenes påståtte massemord og så har du massemorderen og psykopaten Lenin som avatar? Du syns vel Marx var en grei kar også?

 

Forøvrig ser jeg ikke poenget med å poste bilder av tyfus-ofre.

 

Ja, du vet vel om obduksjonene - at mange obduksjoner ble foretatt, men ikke en eneste viste gass som dødsårsak.

 

-------------

 

IT-Henrik

 

Dette er do i brakkene?

365330_12283442782225.jpg

 

Kan godt være. Men de hadde mer moderne toaletter i leirene også. Når russerne kom dit visste de ikke hva de var. Så de vasket hendene sine i de. De hadde aldri sett moderne toaletter før.

 

I mange av de alliertes leirer var det ingen toaletter. Ingenting jeg og du vil kalle toaletter ihvertfall.

 

Krematoriene: ja, de var såkalt røykfrie. Altså, man kunne ikke se røyken. Ikke luktet den noe spesielt heller. Ta en tur på google. Masse likbål overalt hadde derimot gitt fra seg både masse røyk og lukt. Men så har vi vitner som sier at de aldri merket noe til denslags. Pussig, ikke sant? Tydeligvis er det noen som lyger her. Kanskje de som har tjent ørten milliarder på løgnene?

 

Til dere som mener Holocaust er tull. Hvordan forklarer dere alle militærrapportene som beviser at jøder, sigøynere og homofile ble drept i konsentrasjonsleirene.

 

Hvilke rapporter er disse?

Endret av BelzeBob
  • Liker 2
Lenke til kommentar

BelzeBob:

Det finnes utallige militærrapporter som beviser at det fantes konsentrasjonsleiere som ble brukt til å ta livet av både jøder, sigøynere og homofile. Rapportene er blant annet blitt gjengitt i bøker av blant annet Antony Beevor (hvis jeg ikke husker feil), og forfatteren Stephen E. Ambrose.

For å gi deg et eksempel så fant Easy Company; 506 th PIR; 101 ABN konsentrasjonsleirene i og i området rundt Landsberg Am Lech. Dette er gjengitt i de militære rapportene deres, og er spesielt godt gjengitt i boken til Stephen E. Ambrose.

Du svarte forresten ikke på dette:

 

Det ble også tatt bilder som jeg finner vanskelig å fornekte. Bare se her:

http://www.militaryi...ery.php/cat/902

 

Eller hvordan forklarer dere Heinrich Himmlers rettssak, hvor det eneste han beklaget var at planen hans ikke var effektiv nok?

Eller enda vanskeligere, hvordan forklarer dere alle øyenvitnene, og dagens overlevende som klart beviser at Holocaust fant sted?

 

En siste ting du kanskje kan forklare er hvorfor så mange SS generaler og andre underordnede i sine brevvekslinger fortalte om disse hendelsene som senere er blitt kal holocaust?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

BelzeBob:

Det finnes utallige militærrapporter som beviser at det fantes konsentrasjonsleiere som ble brukt til å ta livet av både jøder, sigøynere og homofile. Rapportene er blant annet blitt gjengitt i bøker av blant annet Antony Beevor (hvis jeg ikke husker feil), og forfatteren Stephen E. Ambrose.

For å gi deg et eksempel så fant Easy Company; 506 th PIR; 101 ABN konsentrasjonsleirene i og i området rundt Landsberg Am Lech. Dette er gjengitt i de militære rapportene deres, og er spesielt godt gjengitt i boken til Stephen E. Ambrose.

Du svarte forresten ikke på dette:

 

Det ble også tatt bilder som jeg finner vanskelig å fornekte. Bare se her:

http://www.militaryi...ery.php/cat/902

 

Eller hvordan forklarer dere Heinrich Himmlers rettssak, hvor det eneste han beklaget var at planen hans ikke var effektiv nok?

Eller enda vanskeligere, hvordan forklarer dere alle øyenvitnene, og dagens overlevende som klart beviser at Holocaust fant sted?

 

En siste ting du kanskje kan forklare er hvorfor så mange SS generaler og andre underordnede i sine brevvekslinger fortalte om disse hendelsene som senere er blitt kal holocaust?

 

Heisann

 

1. Disse rapportene: har du en lenke? Aldri hørt om de før.

2. Jo, jeg gløttet på bildene. Sett de før. Men de er ikke bevis på at tyskerne gasset 6 millioner jøder.

3. Himmlers rettssak? Tok han ikke livet av seg i cellen? Anyway: rettssakene var en farse. Alle var dømt på forhånd og ingen var egentlig interessert i sannheten. Totalt verdiløst.

Ta gjerne en kikk på denne: http://holocaustinfo.net/ebooks/CPeng.pdf

 

Sitat fra Wikipedia: "Himmler was scheduled to stand trial with other German leaders as a war criminal at Nuremberg, but on 23 May committed suicide in Lüneburg by means of a potassium cyanide capsule before interrogation could begin."

 

Altså: særlig mye rettssak ble det vel ikke.

 

4. Hvilke brevvekslinger? Hvilke brev? Kom gjerne med det. Jeg er interessert.

5. Øyenvitner: mange øyenvitner sier de ikke så noe som helst "uvanlig" på gang i leirene.

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mange av rapportene kan du finne her (http://www.archives.gov/research/), men dessverre er de fleste arkivert, altså ikke tilgjengelig på nettet, derimot har de ovennevnte forfatterne (Antony Beevor og Stephen E. Ambrose) hatt full tilgang, så deres bøker bør leses av de som ikke tror på Holocaust.

Skal se gjennom linken (mye stoff), men jeg har vanskelig for å kalle den en farse. Himmler angret som sagt kun en ting i rettssaken, og det var at planen hans var for ineffektiv, men jeg skal se gjennom linken før jeg kommenterer videre.

Brevvekslingen mellom SS soldatene har jeg kun fra bøker, men skal se om jeg finner en link.

Når det kommer til øyenvitner må du nesten vise til en link som underbygger din påstand. Det finnes utallige bøker, dagbøker, rapporter og personlige skildringer fra konsentrasjonsleirene. Ja, selvsagt har noen ganger konspiratorikere rett i noe, og det er ikke sikkert at tallet er 6 millioner, men alle myter har en kilde. Her er forresten en øyenvitenrapport, skal se om jeg finner flere:

http://www.archives.gov/exhibits/eyewitness/html.php?section=7

 

Forresten et annet spørsmål som melder seg, nemlig Adolf Eichmann:

http://en.wikipedia.org/wiki/Adolf_Eichmann#cite_note-16

Reinhard Heydrich ba Adolf Eichmann om å utrydde alle jødene i Europa, og han var sammen med Himmler en av arkitektene bak Holocaust, og dette er godt dokumentert (Browning, Christopher R. (2004), The Origins of the Final Solution, p. 362)

Lenke til kommentar

Rumlaheim

 

National Archives kjenner jeg til. Ikke lett å finne noe der. Med mindre du har masse tusenlapper og masse fritid. Prosedyren for å få utlevert kopier av de dokumentene du vil ha er ikke så helt enkel. Selv måtte jeg gi opp. En del av dokumentene er muligens hemmelighetsstemplet også. Gjerne fordi de ikke sier det man vil de skal si.

 

Når det gjelder vitner som ikke så noe utryddelse på gang i leiren så kan du se denne dokumentaren. Fra en rettssak:

 

http://www.youtube.com/watch?v=IQJBoh-ZSPE&feature=player_embedded

 

Om Eichmann: Se videoen "One Third of the Holocaust." Eichmann drev gjøn med hele rettssalen. Fordi han visste han kom til å henges uansett hva han sa. Og han ville "plante noen frø" for fremtidens skeptikere. Altså: han løy med vilje. Så mye han kunne. Akkurat som han offiseren som tilstod å ha gasset 25 millioner jøder. Også i den videoen.

 

Altså: meningen var å lyge så drøyt at folk ville skjønne noe var feil, og begynne å sjekke opp ting selv.

 

Angående videoen jeg postet. Du må faktisk ta deg tid å se den. Ellers ligger du alt for langt etter og skjønner ikke hva jeg snakker om.

 

Fakta: du har blitt løyet til hele ditt liv.

 

Fakta II: det fins allikevel ingen mangel på informasjon. Sted å begynne: http://www.holocaustinfo.net Sjekk mine videoer, lydfiler og ebøker. Sjekk linkene til andre nettsteder.

Endret av BelzeBob
  • Liker 2
Lenke til kommentar

What is this thread?!

Korleis i all verda kan du benekte holocaust?! Har du i det heile vore i ein av konsentrasjonsleirane?

Eller snakka med eit tidsvitne?

 

Ooog: Mengele. Han fant jo ut utruleg mange ting, men me horrible metodar. Her er det ikkje snakk om utrydding, men mindre ting som faktisk skjedde. Det hintar vel litt til kva holdningar ein hadde generelt?!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...