Gå til innhold

Kjempebutikk åpner i dag


Anbefalte innlegg

Nå er det en ny fysisk butikk som skal feires, og ikke nettbutikk. Sistnevnte får seg en overhaling i disse dager og det vil være nettbutikktilbud om ikke så alt for lenge....

Har du hørt noe om når dette skjer? Jeg tenker på nettbutikk tilbud :)

 

Når var det det igjen, tror det var 14 dager, tre uker eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det en ny fysisk butikk som skal feires, og ikke nettbutikk. Sistnevnte får seg en overhaling i disse dager og det vil være nettbutikktilbud om ikke så alt for lenge....

Har du hørt noe om når dette skjer? Jeg tenker på nettbutikk tilbud :)

 

Når var det det igjen, tror det var 14 dager, tre uker eller noe sånt.

Takker, da krysser jeg fingrene for at det blir flere Nikon tilbud neste gang, en grisebillig 70-200 f/2.8 VRII hadde passet utmerket :)
Lenke til kommentar

Ja, vi får også håpe at de samme tilbudene blir tilgjengelig i den fysiske butikken på samme klokkeslett, så det ikke blir noen forskjellbehandling igjen.

For at det skal bli riktig må de vel legge ut i butikken det som ikke er solgt på nett innen 14.00?

 

 

Det blir vel like mange fete tilbud da også til oss med Olympus, Panasonic og Pentax, som det var denne uken :)

Neeeeeeeeei :scared:

Lenke til kommentar

Ja det var jo temmelig tynt med nikontilbud denne gangen, i tillegg så blir det jo anledning å handle i nettbutikken da .

Lykke til.

 

Ja, vi får også håpe at de samme tilbudene blir tilgjengelig i den fysiske butikken på samme klokkeslett, så det ikke blir noen forskjellbehandling igjen.

 

Jepp,liket for alle kunder er viktig, en skal ha minst ti førnøyde kunder for hver missfornøyde kunde og etter det jeg har registrert rundt om var det mange missfornøyde under dette salget .

Lenke til kommentar

Var det noen som fikk tak i 1000D til 1995,- som kan si hvilken objektiv som følgte med?

 

I nyåpning-avisa til FV er det ingenting som antyder at objektivet har IS "stabilisering", dvs. det er den gamle utgaven som medfølger, ikke det skarpeste objektivet men vil nok fungere ok frem til du har blitt litt varm i trøya :)

 

Edit: 18-55 f/4.5-5.6 non IS.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Var det noen som fikk tak i 1000D til 1995,- som kan si hvilken objektiv som følgte med?

 

I nyåpning-avisa til FV er det ingenting som antyder at objektivet har IS "stabilisering", dvs. det er den gamle utgaven som medfølger, ikke det skarpeste objektivet men vil nok fungere ok frem til du har blitt litt varm i trøya :)

 

Edit: 18-55 f/4.5-5.6 non IS.

 

Selges dette enda :p

Lenke til kommentar

Var det noen som fikk tak i 1000D til 1995,- som kan si hvilken objektiv som følgte med?

 

I nyåpning-avisa til FV er det ingenting som antyder at objektivet har IS "stabilisering", dvs. det er den gamle utgaven som medfølger, ikke det skarpeste objektivet men vil nok fungere ok frem til du har blitt litt varm i trøya :)

 

Edit: 18-55 f/4.5-5.6 non IS.

 

Selges dette enda :p

 

Ja og enkelte butikker "elsker" det da de setter bilde i annonser av et kamera med IS utgaven og selger det med denne istedenfor .:no:

Lenke til kommentar

Var det noen som fikk tak i 1000D til 1995,- som kan si hvilken objektiv som følgte med?

 

I nyåpning-avisa til FV er det ingenting som antyder at objektivet har IS "stabilisering", dvs. det er den gamle utgaven som medfølger, ikke det skarpeste objektivet men vil nok fungere ok frem til du har blitt litt varm i trøya :)

 

Edit: 18-55 f/4.5-5.6 non IS.

 

Bildet i annonsen antyder det da. :p

Lenke til kommentar
en skal ha minst ti førnøyde kunder for hver missfornøyde kunde og etter det jeg har registrert rundt om var det mange missfornøyde under dette salget .

Tror nok FV ønsker nok glade og lykkelige kunder. Det er ikke alltid de kan lykkes med å tilfredstille alles ønsker og behov.

Ser frem til at De skal kjøre netttilbud :) noe som kanskje er uaktuelt for deg siden du boykotter de.......

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som klare å lese "Image stabilizer" på toppen av objektivet?

Med andre ord: slurvete photoshopping. Det er typisk foran på objektivet man leser hva det er - og der står det ikke "IS". Men - det står som du sier Image stabilizer på toppen. Det er med andre ord et ikke-eksisterende objektiv.

 

Men - meningen er nok at det skal forestille objektiv uten IS.

Lenke til kommentar
en skal ha minst ti førnøyde kunder for hver missfornøyde kunde og etter det jeg har registrert rundt om var det mange missfornøyde under dette salget .

Tror nok FV ønsker nok glade og lykkelige kunder. Det er ikke alltid de kan lykkes med å tilfredstille alles ønsker og behov.

Ser frem til at De skal kjøre netttilbud :) noe som kanskje er uaktuelt for deg siden du boykotter de.......

 

Ja det vil jeg også tro,problemet er bare at de er utrolig klønete gang på gang og får motsatt effekt.

Neida jeg boikotter ikke supertilbud,men benytter kunn de i butikker jeg er missfornøyd med, men da må de også være bra :cool:

Lenke til kommentar

Var det noen som fikk tak i 1000D til 1995,- som kan si hvilken objektiv som følgte med?

 

I nyåpning-avisa til FV er det ingenting som antyder at objektivet har IS "stabilisering", dvs. det er den gamle utgaven som medfølger, ikke det skarpeste objektivet men vil nok fungere ok frem til du har blitt litt varm i trøya :)

 

Edit: 18-55 f/4.5-5.6 non IS.

 

Bildet i annonsen antyder det da. :p

 

Kjøpte dette kamera til min datter på lørdag, var heldig og fikk bestilt på nettet med engang tilbudet kom, ca kl 14.20.

 

Jeg har nettopp dobbeltsjekket ordrebekreftelsen og den sier IS, i tillegg så står det en tekst "OBS med bildestabilisering" på ordrebekreftelsen.

Er spent på hva som kommer i posten.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...