Gå til innhold

Paradise Hotel 2011 Norge - Sesong 3 (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føler i grunn at det er en del kunstige situasjoner som oppstår på hotellet. Blandt annet en situasjon hvor jeg husker Niklas sa "Vi gutta bestemte oss for å gå inn på solo og der oppdaget vi plutselig et brev". Så gikk alle guttene på hotellet inn der og var utrolig overrasket over å finne et brev på sengen. Det er liksom det at de rette personene er på rett sted til rett tid hele tiden, blir litt for mange tilfeldigheter føler jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor gikk ikke Mads til Kine egentlig? De var jo sammen tidligere i uka, pluss at Kine sa at hun ikke kom til å stole på Ole igjen. Var jo bortkasta å stelle seg bak Maren, noe han selv påpekte på forhånd. Han hadde hatt en større sjanse til å overleve om han hadde stelt seg bak Kine.

Her tror jeg nok regi er svaret. Vi har jo tidligere sett hvordan mye av dette er regissert, og tildels resultatet av seremonien også. Særlig med tanke på rekkefølge og hvem lederen av innspillingen ønsker skal være der og ikke. 

 

Rekkefølgen taes på den måten av praktiske grunner, det hadde jo ikke blitt noe bra underholdning om Kim som hadde fredning skulle stilt seg bak ei jente først. han har jo den fredningen slik at han kan slå ut hvem han vil, da er det greit at de andre gutta allerede står bak ei jente :) På denne måten skaper de spenningsmoment

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg hadde blitt like rastløs skulle jeg bodde på et sånn hotell i 3-4 mnd, naturlig å gå rundt vel ?

3-4 måneder? De har bare vært der i litt over 5 uker, og det nærmer seg slutten?

Lenke til kommentar

Rekkefølgen taes på den måten av praktiske grunner, det hadde jo ikke blitt noe bra underholdning om Kim som hadde fredning skulle stilt seg bak ei jente først. han har jo den fredningen slik at han kan slå ut hvem han vil, da er det greit at de andre gutta allerede står bak ei jente :) På denne måten skaper de spenningsmoment

 

Akkurat det der har jeg tenkt litt over...

 

Når det er flest feks gutter. Så gjør det jo ingenting hvem som går når. Hvis kim hadde gått før micke, ville det blitt like mye om ikke mer kaoz i hodet på micke når han må gå til noen andre.

 

Capiche?

Lenke til kommentar

Fra bloggen til Kim

 

I går ble det en ganske tårevått parsermoni... Jeg sente ut Micke til alles store overaskelse, men det var et ekstremt taktisk valg av meg! Niklas kom og ba på sine kne om å ikke bli sendt hjem, det samme gjorde Ole. Jeg sa at "greit, men da skyller dere meg bigtime senere". Jeg skylde jo på en måte de to fra før, men dette var en måte å få snudd alt, så de skyller meg.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...