Gå til innhold

Paradise Hotel 2011 Norge - Sesong 3 (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå ser ikke jeg så ofte på Paradise at jeg kan gjøre en veldig kvalifisert uttalelse, men jeg titter nå innom i ny og ne. Må ærlig si at jeg ikke skjønner verken hatet mot Maren eller Nora. Ble faktisk trist av at ingen hadde valgt å skrive til henne. Hadde jeg vært der inne hadde jeg lett skrevet til Maren. Ikke nødvendigvis fordi det er henne jeg hadde hatt sterkest følelser for, men rett og slett fordi hun ikke fortjener på langt nær all den pesen hun får. Føler det har blitt veldig inn å hate Maren for alt hun gjør. Alt hun gjør blir feil uansett, og det er helt latterlig. Til tider gjør hun jo helt "riktig" valg for både seg selv og gruppen, men likevel blir det feil i nesten alles øyne.

 

Når det gjelder Nora så må jeg si at jeg blir direkte dårlig av all dritten folk klarer spy ut om en så snill og god jente. Greit nok at hver og en ønsker knallflotte damer å hvile øynene på i et slikt program som paradise hotel, men det er da ikke hennes feil at hun er valgt ut til å være med. Latterlig å angripe hennes ytre når hun først er kommet inn. Det er tross alt produksjonen man bør være frustrert på da. Greit nok hvis hun hadde hatt syk personlighet alá han kisen som var der et par uker, men det ytre kan hun ikke gjøre noe med. Ikke er hun stygg heller.

 

Spar dere evt. innlegg med at jeg er blind, osv. som ikke ser at hun er mindre pen eller noe. Nora er ikke min type jente og jeg er enig i at hun ikke er verdens peneste, men stygg og alle ordene som blir slengt rundt i denne tråden passer overhodet ikke hennes ytre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg fikk ikke sett i kveld. Kan noen gi en kort oppdatering?

Fra spoilertråden:

 

 

Tirsdag 17.mai: Parsplitt og romantikk

Nye jenta Bianca velger seg Omi som partner. Dette liker først ikke Omi som har fått god kontakt med Heidi. Sistnevnte synes det er topp å havne på solo da hun kan få mer kontroll. Hun tenker kanskje hun skal få et oppdrag som kan sende hjem en annen jente/fredning til seg selv.

 

Det er kjærlighetsfest og guttene leser opp dikt til utvalgte jenter, Maren er eneste jentene som ikke får dikt opplest. Hun blir bitter og barnslig som vanlig.

 

Dessuten finner Kim & Madde tonen og det ender med at de dusjer sammen og kliner en del.

 

Marius avslører at av guttene på hotellet likte han Micke best (the gay way)

 

Det nye parret Omi&Bianca finner også tonen og er ganske kosne i senga.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

HAHA, jeg hadde vært så flau hadde jeg vært faren til Madde! Hva var det hun sa, hey daddy, eller noe ? HAHA

Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Lenke til kommentar

Jeg sitter å skipper gjennom episodene. Har hendt de 3 siste nå, glad jeg ser det på tv3play, kan jeg hvertfall velge om jeg vil skippe :)

 

For å være ærlig er ikke Paradise Hotel noe ekte reality serie i mine øyne

 

Gleder meg skikkelig til Big Brother starter igjen, det er mye hardere, og alle bor mye tettere innpå hverandre over en større periode, slikt blir det ekte konflikter og intriger av

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...