Gå til innhold

Paradise Hotel 2011 Norge - Sesong 3 (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan folk slutte å spekulere i at det er 4-dagers-uker? De har ikke "fri" på paradise, easy as Dell. End of goddamn discussion. Og til de som lurer på hva som er scripted/ikke-scripted:

1. Det stilles konkrete spørsmål som produsentene vil ha svar på i de 1on1-sessionene foran kamera. Derav mange rare uttalelser og synsing og masse piss. De tar ikke initiativ til å snakke der selv.

2. Pandoras-spørsmålene er i en bestemt rekkefølge (aka scripted), men ikke avslørt på forhånd for deltakerne.

3. De har ikke fri på Paradise. Det filmes 7 ganger i uka, TV3 cutter det ned til 4 dager. Masse by-the-pool-footage er fra flere dager.

4. Parseremonien er scripted, men ukjent for deltakerne. Her må alle FØR de står nedpå der i dress/kjoler ha bestemt seg da de på forhånd må fortelle producer hvem og hvor de skal stille seg. Seg imellom vet deltakerne ingenting. Needless to say; rekkefølgen er scripted. Dette kom faktiskt også åpent og fint frem den gangen Marius måtte sende ut en person som følge av at store-Niklas skulle komme inn på tross av lille-Niclas. Han sa "hadde jeg visst denne tvisten på forhånd hadde jeg valgt annerledes". Dette er den delen av Paradise som tar lengst tid å gjennomføre og kan ta flere timer.

5. De får beskjed av producer om å gå til solo osv. for å finne brev, alle brev må også oppleses høyt, dersom det ikke blir gjort er det ny tagning.

 

Generelt kan du si at det er scripted mtp. at producerne bestemmer rekkefølgen på tingene for å "maksimere" underholdningsfaktoren, men deltakerne er faktisk uvisse for det store og vesentlige. Sikkert mye dere visste fra før av, men håper vi kan legge noen diskusjoner død.

Endret av Bandidos-Pelle
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og kan folk slutte å spekulere i at det er 4-dagers-uker? De har ikke "fri" på paradise, easy as Dell. End of goddamn discussion.

Det er da lenge siden noen har foreslått at de har "fri" på "fredag, lørdag og søndag". Kan du please si hvorfor du "vet" at de bare forkorter uka og ikke starter ny uke på fredagen?

Lenke til kommentar

Og kan folk slutte å spekulere i at det er 4-dagers-uker? De har ikke "fri" på paradise, easy as Dell. End of goddamn discussion.

Det er da lenge siden noen har foreslått at de har "fri" på "fredag, lørdag og søndag". Kan du please si hvorfor du "vet" at de bare forkorter uka og ikke starter ny uke på fredagen?

Lenge siden? Disse er bare hentet fra FORRIGE side.

Spørsmål, på paradise, kjører de 4-dagers uke eller er det 7 dagers filming komprimert ned til 4 sendedager?

Spørsmål, på paradise, kjører de 4-dagers uke eller er det 7 dagers filming komprimert ned til 4 sendedager?

4dgr

Lenke til kommentar

Og kan folk slutte å spekulere i at det er 4-dagers-uker? De har ikke "fri" på paradise, easy as Dell. End of goddamn discussion.

Det er da lenge siden noen har foreslått at de har "fri" på "fredag, lørdag og søndag". Kan du please si hvorfor du "vet" at de bare forkorter uka og ikke starter ny uke på fredagen?

Lenge siden? Disse er bare hentet fra FORRIGE side.

Spørsmål, på paradise, kjører de 4-dagers uke eller er det 7 dagers filming komprimert ned til 4 sendedager?

Spørsmål, på paradise, kjører de 4-dagers uke eller er det 7 dagers filming komprimert ned til 4 sendedager?

4dgr

Ja, men det er ingen som skriver noe om "fri"... :) Jeg vet det er sent nå, men det må være mulig å se forskjellen hvis man er nogenlunde edru.

Lenke til kommentar

Og kan folk slutte å spekulere i at det er 4-dagers-uker? De har ikke "fri" på paradise, easy as Dell. End of goddamn discussion.

Det er da lenge siden noen har foreslått at de har "fri" på "fredag, lørdag og søndag". Kan du please si hvorfor du "vet" at de bare forkorter uka og ikke starter ny uke på fredagen?

Lenge siden? Disse er bare hentet fra FORRIGE side.

Spørsmål, på paradise, kjører de 4-dagers uke eller er det 7 dagers filming komprimert ned til 4 sendedager?

Spørsmål, på paradise, kjører de 4-dagers uke eller er det 7 dagers filming komprimert ned til 4 sendedager?

4dgr

Jeg ordla meg kanskje litt vanskelig, men jeg trodde aldri de hadde fri i tre dager. Jeg lurte på om de enten kjørte 4-dagersuke, dvs. man-tors, så mandag igjen, eller om det var vanlig 7-dagers uker, der f.eks. pandoras var på fredag, og parseremoni på søndag, og alt var kuttet ned til fire episoder. Dette fikk jeg svaret på, men jeg trodde aldri det var fire dager med aktivitet og filming, og så tre dager fri eller noe lignende.

 

Ellers, takk for mye interessant info. Hvor har du hentet den fra?

 

Edit: Leste posten din en gang til, og ble usikker igjen. Først ble jeg servert at de kjører 4-dagersuke, men nå sier du at det er vanlig 7-dagersuke, som er kuttet ned til 4 episoder/sendedager? Er det et døgn per episode eller ikke? (ta helst med kilde)

Endret av Zeke
Lenke til kommentar

 

 

Hva skjer i helgene?

Innsendt av: thewiz, 23/03 - 2011 kl. 13:54

 

Programmet vises fra mandag - torsdag. Hva gjør deltakerne i helgene? Blir dette filmet og satt sammen til en episode? Hvordan fungerer det?

 

Hvem vinner? ;) "

 

Vi spiller inn hver dag mens vi er i Mexico - dvs at vi ikke har "HELG" mens vi er under innspilling.

Vi har Mandag til torsdag - så rett på mandag igjen :)

 

Hilsen Triana Iglesias

 

 

http://tpn.vg.no/intervju/index.php?Inr=2447

Endret av jdmik
Lenke til kommentar

Likevel, det virker som om du tidligere påstod at en paradise-uke var på 7 dager, men at det var cuttet ned til 4 episoder, når det faktisk er en episode per dag (selv om pool-shots og lignende kan bli blandet).

 

Jeg tror deg selvsagt, er ikke veldig unormalt å kjenne en eller flere av deltakerne.

Lenke til kommentar
Ellers, takk for mye interessant info. Hvor har du hentet den fra?

Jeg har eller har hatt kontakt med tidligere eller nåværende deltakere av Paradise.

Fan-boy? :tease:

Du kan kalle det hva du vil, jeg har kjent disse menneskene før Paradise-konseptet eksisterte, frøken.

 

Helten min

Lenke til kommentar

Helten min

Morsomt forsøk på å være ironisk. Jeg synes de er en gjeng med tapere, hadde jeg vært så jævlig "stolt over det" som du hinter til så hadde jeg outet personene. PH-deltakere er ikke kjendiser, de er med på et lavmåls-TV-eksperiment som i det store og hele er vanvittig pinlig å se på. Desto morsommere reality.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...