Gå til innhold

Paradise Hotel 2011 Norge - Sesong 3 (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


Anbefalte innlegg

Så hvis jeg er sterk i pekefingeren min som følge av min enorme jojo-satsing, så kan jeg påberope meg en "godt trent"-tittel! I like. :p

 

Jeg mener at den naturlige språklige forståelsen av "godt trent" ikke er en analyse av hver av ordene for seg, men en helhetsvurdering som tilsier noe sånt som "synlig trent kropp", det må ligge et vilkår om at du må "se" trent ut. Det betyr ikke ripped eller brede skuldre, men det kan være et moment. Imo.

 

Omi er derfor i mine øyne ikke godt trent, men sterk.

Sure, men jeg tviler på at det vil ha en stor effekt med den tittelen om du har manboobs og ølmage. :p

 

Helt enig i at uttrykket "godt trent" tolkes av de fleste som at man har synlige muskler og lite fett på kroppen. Jeg synes bare det blir feil å kalle Omi "feit" fordi han prioriterer styrke fremfor å se bra ut på stranda. Når noen er "feit" så tolker jeg det som at personen er lite fysisk aktiv, og spiser mye usunn mat. Kan ikke tenke meg at Omi befinner seg i denne gruppen.

 

Godt oppsummert, mener bare at "godt trent" er et ganske vagt uttrykk. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har aldri sagt at en må være ripped for å være sterk. Gutta i WSM er ikke akkurat på 5 % kroppsfett. Jeg sier bare at jeg ikke tror han har tatt 150+ kilo i benken. Lett å skryte på seg. Stor forskjell på å se stor ut og å være sterk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...