Gå til innhold

Paradise Hotel 2011 Norge - Sesong 3 (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg veit hvem som går ut, whahaa! Frister å si det bare for å irritere litt ;)

Jeg tror ikke på deg. Og selv om det er sant, så er det ingen grunn til å påstå at du vet det, så si at du ikke vil si hvem det er. Folk vil ikke tro deg uansett. :)

 

Dessuten, alle kan få vite det ved å kjøpe episoden for 9 kroner på viaplay.no. Da kan du forhåndsse den opptil et døgn eller noe sånt før vanlig sendetid.

Hehe, les det du skrev. Makes no sense. Du tror ikke på han, men alle kan betale 9kr og se episodene på nett? Da har han vel gjort det da ;)

 

Postet i spoilertråden hvem som gikk ut jeg. Og det er noen timer siden, så jeg hadde rett. Høhø! Foressten, jeg er jente..

Lenke til kommentar

Hvorfor gikk ikke Mads til Kine egentlig? De var jo sammen tidligere i uka, pluss at Kine sa at hun ikke kom til å stole på Ole igjen. Var jo bortkasta å stelle seg bak Maren, noe han selv påpekte på forhånd. Han hadde hatt en større sjanse til å overleve om han hadde stelt seg bak Kine.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor gikk ikke Mads til Kine egentlig? De var jo sammen tidligere i uka, pluss at Kine sa at hun ikke kom til å stole på Ole igjen. Var jo bortkasta å stelle seg bak Maren, noe han selv påpekte på forhånd. Han hadde hatt en større sjanse til å overleve om han hadde stelt seg bak Kine.

 

Tenkte jeg også på! Ville vært mulig at Kine ville "hevne" seg litt på Ole og dermed velge Mads ovenfor ham.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Pent gjort av produsentene å avsløre at Mads røk ut allerede i forrige episode pga. teaseren til dagens. Well played, TV3 - ikke at det var noen stor overraskelse, men fortsatt.

 

Enig. Fantastisk latterlig. Var sikker på at det kom en tvist med mads, siden han ble spoilet ved siden av Triana og fordi hun ikke ba han pakke kofferten med en gang, men den gang ei. Han var hvertfall et friskt pust.

 

Hvorfor gikk ikke Mads til Kine egentlig? De var jo sammen tidligere i uka, pluss at Kine sa at hun ikke kom til å stole på Ole igjen. Var jo bortkasta å stelle seg bak Maren, noe han selv påpekte på forhånd. Han hadde hatt en større sjanse til å overleve om han hadde stelt seg bak Kine.

 

Fordi Ole hjalp Kim ved å stille seg bak Heidi.

Endret av jj_89
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Kim og Heidi kommer til og vinne PH. Det vedder jeg på. Var forøvrig på tide og få ut den gørrkjedelige svensken, håper bare Nora og ryker snart.

Lenke til kommentar

Hvorfor gikk ikke Mads til Kine egentlig? De var jo sammen tidligere i uka, pluss at Kine sa at hun ikke kom til å stole på Ole igjen. Var jo bortkasta å stelle seg bak Maren, noe han selv påpekte på forhånd. Han hadde hatt en større sjanse til å overleve om han hadde stelt seg bak Kine.

Her tror jeg nok regi er svaret. Vi har jo tidligere sett hvordan mye av dette er regissert, og tildels resultatet av seremonien også. Særlig med tanke på rekkefølge og hvem lederen av innspillingen ønsker skal være der og ikke. 

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...