Gå til innhold

Paradise Hotel 2011 Norge - Sesong 3 (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


Anbefalte innlegg

Da var det jaggu en ny sesong, fatter ikke at jeg gidder å se på dette altsålaugh.gif Er faen meg 3. året nå. ALDRI om den her sesongen kommer til å toppe de to forrige.

 

Litt av noen opptakskrav som stilles, først og fremst: Slesk, bartender, hjernedød. Da er det rett inn på hotellet. Enkelte av disse skulle jaggu blitt beskyttet mot seg selv, så ille er det faktisk.

Eneste av jentene som var grei syns jeg var Madelen, hun var utrolig sjarmerende.

Jeanette er fæl, ingen tvil om at vi trøndere tar oss utrolig dårlig ut på tv, nesten uten unntak. Også fra Stjørdal da, huff og huff, dit alle nordtrøndera flytter for dem har ikke råd å flytte til Trondheim.

Heidi 21, ganske blåst. Ser ut som hun er 35.

Christina, litt guffen, utrolig mørk stemme som ikke passer på jenter.

Maren kan vel sies å være ganske lett på tråden rolleyes.gif

Kim, kan vel ikke sies å ha funnet opp kruttet, men han stod sikkert nærme når det smalt, har vel ikke altfor mye i topplokket.

Niclas er det nok ingenting vondt i, men virket som han misset litt på det første oppdraget der egentlig hmm.gif

Stephan må vel kunne sies å være den mest normale der inne, selv om han kanskje ikke passer så bra inn som dem sier så trenger ikke det å være noe negativt. Snarere tvert om.

Joachim ser ut som han er høy på noe, er vel enten livet eller noe sterkere saker som røykesermm.gif

Ole Christian, verste wannaberåner, boler, harrytass og gravemaskinkjører fra Drammen, det folkeslaget er faktisk verre enn oss trøndera.

Mats, tja ikke noe spesielt, virker som han bare følger strømmen og gjør det som de andre liker.

 

Spent på utviklingen av årets sesong. Starten var skuffende må jeg si, her var det stort sett folk med sagtafs i huet dem hadde tatt inn. Har hvertfall holdt et visst nivå deltagerne i de to første sesongene, men det har falt helt ut nå.

 

Flere sleivspark noen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ole Christian, verste wannaberåner, boler, harrytass og gravemaskinkjører fra Drammen, det folkeslaget er faktisk verre enn oss trøndera.

 

Flere sleivspark noen?

Ja, et sleivspark til. Innlegget ditt. Hadde du ikke visst at han var fra Drammen, så hadde du aldri gjetta det.. :) Skriker ikke typisk Drammenser akkurat.. Og råner? Rånere ser ikke slik ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeanette er fæl, ingen tvil om at vi trøndere tar oss utrolig dårlig ut på tv, nesten uten unntak. Også fra Stjørdal da, huff og huff, dit alle nordtrøndera flytter for dem har ikke råd å flytte til Trondheim.

Takk for den...

 

Ellers er jeg enig i at Jeanette er fæl.

Lenke til kommentar

Ole Christian, verste wannaberåner, boler, harrytass og gravemaskinkjører fra Drammen, det folkeslaget er faktisk verre enn oss trøndera.

 

Flere sleivspark noen?

Ja, et sleivspark til. Innlegget ditt. Hadde du ikke visst at han var fra Drammen, så hadde du aldri gjetta det.. :) Skriker ikke typisk Drammenser akkurat.. Og råner? Rånere ser ikke slik ut.

Er ikke akkurat vanskelig å skjønne at han kommer fra Drammen. Han har ikke noen utpreget dialekt, så det tyder på østlandet, og han går med wifebeater og har tribaltattovering, og jo, han ser ut som en råner. Hadde noen spurt meg hadde jeg gjettet Drammen med en gang.

Lenke til kommentar

Ole Christian, verste wannaberåner, boler, harrytass og gravemaskinkjører fra Drammen, det folkeslaget er faktisk verre enn oss trøndera.

 

Flere sleivspark noen?

Ja, et sleivspark til. Innlegget ditt. Hadde du ikke visst at han var fra Drammen, så hadde du aldri gjetta det.. :) Skriker ikke typisk Drammenser akkurat.. Og råner? Rånere ser ikke slik ut.

Er ikke akkurat vanskelig å skjønne at han kommer fra Drammen. Han har ikke noen utpreget dialekt, så det tyder på østlandet, og han går med wifebeater og har tribaltattovering, og jo, han ser ut som en råner. Hadde noen spurt meg hadde jeg gjettet Drammen med en gang.

Netopp, ikke noen utpreget dialekt. De fleste Drammensere har det. Kan hende jeg er inhabil i denne saken, i og med at jeg er halvt drammenser og halvt liung (fra Lier), men wifebeater og tribals er ikke typisk Drammen. Og rånerne som er her (Lier) og i Drammen ser ikke sånn ut, akkurat.. Så sammenligna med andre Drammensere ser han ikke spesielt Drammenser ut, synes jeg. Kunne like gjerne vært fra Oslo. Mye mulig jeg er inhabil, though.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...