Gå til innhold

Paradise Hotel 2011 Norge - Sesong 3 (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel fem par som går inn i finaleuken uansett, så blir folk sendt hjem hver dag i finaleuken. Kommer det inn to jenter denne uken betyr det bare at to må gå også. 5+2-2=5. Forsåvidt ville det ikke være så fair om det kommer noen inn, overlever en parsermoni og går til finaleuken med det.

Endret av Big Boi
Lenke til kommentar

Nora er stor, stygg, mandig og skummel. Jeg ville ikke truffet på henne i en mørk bakgate for å si det sånn.

 

Hahaha, jeg møtte på ho i karl johan. Satan ho var høg! Eller.. Så er det bare meg som er liten :innocent:

Men å si at ho er stygg, er ikke helt sant da.

Lenke til kommentar

Det er vel fem par som går inn i finaleuken uansett, så blir folk sendt hjem hver dag i finaleuken. Kommer det inn to jenter denne uken betyr det bare at to må gå også. 5+2-2=5. Forsåvidt ville det ikke være så fair om det kommer noen inn, overlever en parsermoni og går til finaleuken med det.

I fjor kom Petter inn igjen i nest siste uke, og underveis i uka ble to deltakere sendt hjem. På parseremonien i samme uke var det igjen ni deltakere, og etter seremonien stod vi igjen med fire par. I den siste uka falt ytterligere deltakere av som perler på snor, og i finalen stod vi igjen med fire deltakere.

 

Forresten, skjønner hvorfor Vindel er så revansjelysten i år. Han hadde garantert vunnet i fjor om han hadde hatt en bedre partner. :!:

Lenke til kommentar

Det kommer ikke til å sjekke inn flere deltakere i årets Paradise Hotel, det må i såfall bli deltakere som har blitt sendt ut og får komme inn igjen. Alle årets deltakere sjekket inn.

 

Ellers synes jeg det er rart at ingen gamle deltakere har blitt sendt inn igjen tidligere. Tydelig har produsentene skjønt at castingen i år har vært forferdelig og ikke sett det gunstig for programmet å få inn igjen noen, med unntak av Maren.

Endret av Cern
Lenke til kommentar

Omi: Hvorfor valgte du Mikke over Stian?

 

Nora: Det var BARE fordi de andre ville at jeg skulle gjøre det.

 

Omi: Så hvis det kom inn en annen gutt som alle andre ville ha, så ville du valgt bort meg?

 

Nora: NEI! Folk klarer ikke å påvirke meg på den måten i det hele tatt!!

 

 

Fy faen, hvor dum går det ann å være? Dette alene burde vært grunn nok til å velge Bianca ovenfor Nora.

Lenke til kommentar

Omi: Hvorfor valgte du Mikke over Stian?

 

Nora: Det var BARE fordi de andre ville at jeg skulle gjøre det.

 

Omi: Så hvis det kom inn en annen gutt som alle andre ville ha, så ville du valgt bort meg?

 

Nora: NEI! Folk klarer ikke å påvirke meg på den måten i det hele tatt!!

 

 

Fy faen, hvor dum går det ann å være? Dette alene burde vært grunn nok til å velge Bianca ovenfor Nora.

Fyren er jo stokk dum  :thumbdown: Skjønner ikke at det går an. 

 

Forresten noen som har sett siste FHM? Er en ganske bra fotoshoot av Maren der  :yes: Historien gjentar seg hvert år. Et stykke ut i serien er det alltid noen av deltakerne som kler av seg og blir brettet ut i blader. PR-kåt, må vite. 

 

 

 

Lenke til kommentar

Skummelt hvor mange som faktisk ser på det programmet, og til og engasjerer seg. Huff.

På hvilke måter er det skummelt?

 

Skummelt på den måten at det gir svært dårlig innflytelse på barn og unge. De følger med på det, og blir påvirket. Ikke alle, men mange. Det er et faktum. Utseende, silikon, sex, alkohol og spill. Et forvrengt bilde av hva slags mennesker vi trenger i samfunnet vårt.

Lenke til kommentar

Skummelt hvor mange som faktisk ser på det programmet, og til og engasjerer seg. Huff.

På hvilke måter er det skummelt?

 

Skummelt på den måten at det gir svært dårlig innflytelse på barn og unge. De følger med på det, og blir påvirket. Ikke alle, men mange. Det er et faktum. Utseende, silikon, sex, alkohol og spill. Et forvrengt bilde av hva slags mennesker vi trenger i samfunnet vårt.

Du registrerte deg her kun for å skrive det? Dette er jo intet annet enn underholdning. Det er moro å se på at andre dummer seg ut, er vel ikke så mange andre grunner til å se det.  

Lenke til kommentar

Skummelt hvor mange som faktisk ser på det programmet, og til og engasjerer seg. Huff.

På hvilke måter er det skummelt?

 

Skummelt på den måten at det gir svært dårlig innflytelse på barn og unge. De følger med på det, og blir påvirket. Ikke alle, men mange. Det er et faktum. Utseende, silikon, sex, alkohol og spill. Et forvrengt bilde av hva slags mennesker vi trenger i samfunnet vårt.

 

Det er ikke vi som har ansvar for andres unger. Om Paradise Hotel er så fælt kan du ikke heller gå å lage en egen tråd om f.e Mummitrollet? For du har ingenting å gjøre her ihvertfall.

Lenke til kommentar

Skummelt hvor mange som faktisk ser på det programmet, og til og engasjerer seg. Huff.

På hvilke måter er det skummelt?

 

Skummelt på den måten at det gir svært dårlig innflytelse på barn og unge. De følger med på det, og blir påvirket. Ikke alle, men mange. Det er et faktum. Utseende, silikon, sex, alkohol og spill. Et forvrengt bilde av hva slags mennesker vi trenger i samfunnet vårt.

Du registrerte deg her kun for å skrive det? Dette er jo intet annet enn underholdning. Det er moro å se på at andre dummer seg ut, er vel ikke så mange andre grunner til å se det.  

 

Jeg skjønner godt at dette er ren underholdning, dog vil det gi mange usikre unge dårlig innflytelse. Ikke alle skjønner hvor useriøst det er, dessverre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...