Gå til innhold

Spam ble borte etter nettkutt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Arsæll slår til med tidenes mest opplagte... jeg gleder meg til oppfølgeren: "Egyptere besøker ikke lenger hw.no", undertittel "En gåte for redaksjonen".

Lenke til kommentar

Bare for å mate trollene litt; Noen som fikk med seg setningen "Ikke alle nettleverandører ble frakoblet nettet – unntaket skal være Noor Group ISP..." Sammen med setningen; "...spam fra Egypt ble kraftig redusert (85 prosent kutt)." Så er ikke artikkelen helt meningsløs :)

Du har rett. Eg las ein artikkel på VG her om dagen.

 

"Store deler av kake vart spist opp, men det viser seg at det var litt igjen"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Herrejemini.

 

Skulle ønske jeg fortsatt hadde boken fra førsteklasse medier og kommunikasjon, for det ser ut til at Arsell kunne trenge den for å slå opp definisjonen på en nyhet.

 

 

"Hund biter mann" er ingen nyhet, da det ikke er overraskende, og det hender ikke direkte sjelden.

"Mann biter hund", derimot.

 

Kort sagt, normalen er ingen nyhet ...

 

 

 

Lenke til kommentar

Henger meg med på hylekoret her. Har skribentene fått beskjed om å lage flest mulig artikler på kortest mulig tid? Siste to døgn har det jo florert med artikler fulle av feilfakta, intetsigende innhold, dagbladet-overskrifter og nyheter med null nyhetsverdi (ref denne artikkelen).

 

- Last ned XP gratis.

- Slik får du USB 3.0

- Spam ble borte etter nettkutt (!!!)

- Toshiba lanserer fargeklatt (les: lakkert lokk)

 

Mr. Arsæll står for alle artiklene, men håper det bare er et forbigående problem.

 

Skjerpings, HW! Litt selvkritikk før artikler blir publisert?

Lenke til kommentar

Leser man kildeartiklene så er vinklingen mer imot at det bekrefter medias påstander om at mesteparten av nett-tilgangen i Egypt er kuttet.

 

Så det er en form for bekreftelse av påstanden om at nettet der er stort sett nede.

 

En liten sak, nærmest en anekdote, men helt ok å stadfeste.

 

Men jeg skjønner ikke hvorfor saken vris over til å handle om spam på verdensbasis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...