Gå til innhold

Spam ble borte etter nettkutt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sorry mac, men jeg føler også for å kaste meg med på hylekoret her, denne artikkelen sier bare det åpenbare. Den kunne vært interessant dersom spammen fra Egypt ØKTE, eller dersom den totale mengden spam i verden ble betydelig mindre. Men at spammen sendt fra Egypt synker drastisk når de fleste mister internettilgangen, er totalt selvfølgelig, og ikke verdt å skrive en artikkel om.

(Joda, jeg gikk inn på artikkelen, men det var fordi jeg ut i fra overskriften trodde det var en mulighet for at den totale mengden spam i verden hadde sunket betraktelig)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Leser man kildeartiklene så er vinklingen mer imot at det bekrefter medias påstander om at mesteparten av nett-tilgangen i Egypt er kuttet.

 

Så det er en form for bekreftelse av påstanden om at nettet der er stort sett nede.

Jepp, det bekrefter i tillegg at noen ISP'er fortsatt har linje ut.

 

(Leser man kildenes kilder tilbake til sakens opprinnelse var den opprinnelige meldingen at all internett trafikk var kuttet, mens det allikevel ble registrert noe spam som jo beviser at så ikke er tilfelle. Saken er altså blitt "snudd rundt" underveis)

Men jeg skjønner ikke hvorfor saken vris over til å handle om spam på verdensbasis.

hw.no's sedvanlige google translate har igjen mistet informasjon på veien. Det er et symptom på at artikkelforfatter egentlig ikke leser/forstår kildene, men isteden oversetter setning for setning. (Slipp aldri denne mannen løs på poesi.)

 

Artikkelen (oversettelsen) hadde neppe fått spesielt høy karakter på grunnskolenivå i og med at det egentlige innholdet går tapt. Slik har altså pressen her i landet blitt, det er ikke underlig at folk da heller velger å lese blogger.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Hw.no er offisielt norges dårligste og mest meningsløse nettside. Og det mener jeg faktisk, enda jeg har vært på hw.no i mange år (fra den tiden det var brukbart).

 

Dere bør ta en KRAFTIG skjerpings! Hadde denne artikkelen vært et enkelttilfelle så hadde det vært litt moro bare, men nå begynner jeg å bli litt småsur over mengden artikler som skraper gulvet i lavmål. Det er aldri noe bra lenger.

Jeg vet ikke hvem han Arsæll er, men jeg tror det er et navn hw.no putter på de dårlige artiklene sine for å spare de egentlige skribentene for å måtte ha sitt navn på noe så dårlig.

 

At jeg fremdeles er på hw.no er bare av gammel vane, men nå tror jeg jammen at jeg snart driter i hele sida!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...