Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor får russen gjøre hva de vil?


Anbefalte innlegg

Hvorfor får de det?

På morgenen i dag satt jeg stille og fredelig inne i klasserommet, før tre nokså kraftige karer fra tredje klasse stormet inn i klasserommmet vårt. "Vi tar han der!" ropte han ene og pekte på meg. Jeg ble overmannet, de tok meg ut med makt selv om jeg ikke hadde gjort dem noe som helst, de bærte meg ut og heiv meg på snøen som var steinhard. Og mens jeg lå der satte de to andre knærne deres oppå armen min, mens han andre fylte snø over hele nakken og ryggen på meg.

Etterhvert så slapp de meg og sprang inn igjen. Du kan jo bare forestille deg hvor ille det var!

 

Jeg gikk så opp til kontaktlæreren min og forklarte hva som hadde skjedd, og jeg ble sjokkert over hva jeg fikk til svar. "De er jo russ, de må da få lov til å ha det litt gøy"

Hva? Det er jo lenge til de blir russ, jeg trodde man ble russ når man fikk på russeklærne jeg?

Da jeg kom opp igjen så fortalte sidemannen min at de hadde kommet tilbake og sagt at for hver dag som gikk, så ville en ny helt tilfeldig elev bli dynket. Hvorfor skal de få lov til det?

Skjønner godt at russen kan dynke/sprute vann/kidnappe osv. de som faktisk har yppet seg mot dem. Hva med oss som ikke har gjort noe? Hvorfor skal de få lov til å slenge meg ned på steinhard glattis og fylle nakken min med snø uten at de får noen konsekvenser for det?

Jeg kjente ikke engang de tre som kom og tok meg. Hadde dette skjedd på et offentlig sted, som et kjøpesenter f.eks kunne jeg jo ha annmeldt dem.

 

Hvorfor skal russen alltid slippe unna med alt? Gjelder ikke loven for dem også?

 

Nøkkel -> bil -> dra

 

Det hadde jeg gjort.

 

 

Alternativt: Avtal med klassen at neste gang noen russer kommer inn, så hopper *alle* i klassen på de. Selv om de er eldre så har det lite å si når dere er 3-4 ganger så mange. Lag skikkelig oppstyr, dere bare forsvarte dere mot folk som gikk til angrep på dere. I en eventuell konfrontasjon med vaktlærere så er det også lettere å bli trodd dersom det er ordet til 20 stykker mot ordet til 3-4.

Endret av Pseudopod
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Politiandmeld de for et eller annet.

 

Gjør dette. Si at de angrep deg et sted ingen så det, og spylte deg ned med vann, tok klærne og skoene dine og fikk deg til å gå hjem iskald og søkkvåt eller noe sånt.

 

Selv om du ikke kommer gjennom når det garantert lokalavisene, deres familie og deres bekjente. Vinn/vinn-situasjon, drit i at du lyver til mediene. Det forbanna drittpakket av idioter du beskriver i førsteposten fortjener faen meg å dø fordi de rett og slett ikke har noe som helst å tilby samfunnet vårt i dag.

 

Knus de.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg kan forstå at russen bøller litt med dem som er svartelistede. Dette er stort sett alltid pøbler og andre som ikke har vondt av litt juling. Å plukke ut et tilfeldig offer, det er glemmesak. Ingen russ burde drive med fysisk bøll mot tilfeldige. Russeknutene som å stjele matpakka til en førsteklassing er greit nok. Fyren må kjøpe mat i kantina den dagen, ingen krise. Å forstyrre undervisningen, kidnappe en tilfeldig elev og gjøre dritt med han, det er ikke så greit.

Lenke til kommentar
Russeknutene som å stjele matpakka til en førsteklassing er greit nok. Fyren må kjøpe mat i kantina den dagen, ingen krise.

 

Hva hvis denne personen ikke har råd til mat? Hva hvis denne personen sliter økonomisk, og kun har penger til en matpakke dagen? Vet du hvordan dette problemet ville vært løst?

 

Hvis russen holdt det jævla drittet sitt til seg selv, for helvete.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Russeknutene som å stjele matpakka til en førsteklassing er greit nok. Fyren må kjøpe mat i kantina den dagen, ingen krise.

 

Hva hvis denne personen ikke har råd til mat? Hva hvis denne personen sliter økonomisk, og kun har penger til en matpakke dagen? Vet du hvordan dette problemet ville vært løst?

 

Hvis russen holdt det jævla drittet sitt til seg selv, for helvete.

 

Da er det trist, men svært lite sansynlig. Hvis vi baserer oss på det som er sansynlig, og ikke alle slags hvisomatte-tenkom situasjoner, er det en uskyldig spøk. Disse spøkene skal dog uansett ikke begynne i Januar. Det bør være greit med sånne ting i russetiden.

Lenke til kommentar

Men nå skal det sies at de er/var hyggelige, egentlig. Enkelte av dem var også med på å ta de andre, og når de faktisk fikk noen med seg ut gikk det rolig for seg, bortsett fra at vedkommende ble våt.

 

Jeg personlig har ikke noe imot russen, men det er vel sannsynligvis fordi jeg ikke går på en skole der man trenger to i snitt for å komme inn. Idioter samler seg gjerne der, regner jeg med.

Lenke til kommentar

Russen på vår skole ble overmannet av resten av skolen. Det var ganske ynkelig. De forsøkte innimellom å dra noen med ut for å helle bøtter med vann på de. Det endte som regel med at de selv ble dynket av 30-40 stykker med vannballonger. Til slutt gikk de til en lærer og klagde.

 

haha :D det finnest et stoff som er meget effektift på russebusser.. det hetter termite og brenner igjennom alt av metal til og med noen typer stein :thumbup:

 

edidt: og det kan fremstilest veldig enkelt av to typer metal i støvform

Endret av supercz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Min erfaring fra skolevesenet er at lærerne kun blander seg inn når offeret tar igjen.

Best å ikke overdrive.

Knivstikk et dekk, men ikke la overfallsmennene vite at det var deg.

 

 

Jeg bruker deres egen logikk. Det er jo rassetid. Litt må de tåle.

Og overfall 3 mot 1 er mye verre enn å skade et bildekk.

Kompenser ved å stikke alle fire dekkene.

Evt. bruk batteridrill. Men ikke ta med skarpe ting i skoletiden. Det blir lett misstolket hvis du i avhør sier at du har med kniven for å hevne deg.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...