Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor får russen gjøre hva de vil?


Anbefalte innlegg

Kritikken i denne tråden handler overhodet ikke om at det eksisterer en russefeiring, men at den i dag blir gjennomført på en helt retardert måte. Dersom alt som ikke inneholder blind vold og voldtekt er "kjipt" så må jeg si at ja, de aller fleste som klager hadde nok en veldig kjip russefeiring.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

snakk med rektor. da jeg var russ fikk vi ikke lov til å terrorisere de andre. vi kunne sprute vann og sånn, men vi skulle passe på. Ikke sprut vann på noen som sitter og leser og skriver fks..

Og det var helt greit for oss..

For noen år siden var det episoder som at russen kidnappa folk, kjørte de opp på fjellet og satte de fra seg der. Hadde det skjedd med meg, hadde jeg anmeldt det.

Bare fordi man er russ betyr det ikke at man kan kaste folk i sjøen, banke de opp og kjøre de til gokk...

 

Så bare anmeld det. Og si ifra til politiet om at du er redd de kommer til å ta hevn. Så vil de nok ta en ordentlig alvorsprat med de det gjelder, forhåpentligvis, og de vil få seg en lærepenge.

 

 

 

Og alle russ er ikke sånn heller, til mange av dere andre som har skrevet her. I byen min var alle russ veldig snille, og gjorde ikke verre enn å sprute vann og kødde med hverandre... Og vi hadde det veldig gøy.

Lenke til kommentar

Hva skal man egentlig svare på en post som dette? Foreslår at denne sneversynte dritten blir slettet av moderator så raskt som mulig.

 

Føler du deg truffet?

 

Man er jo ikke noe annet enn dum hvis man gjør slike ting.

 

Det er jo 100% sant, men hvorfor skal det gjelde kun russ?

Det er da mange andre som driter seg ut i fylla og dør.

Man er ikke dum fordi man er russ...

Noen er dumme uansett, og fortsetter å være dumme i russetida.

De som har vett i hodet skjønner selv om de er russ hvordan de skal ta vare på seg selv og andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...