Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor får russen gjøre hva de vil?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi satt oss ganske raskt i respekt hos russen da vi gikk GK. Fikk rektor på besøk fordi russen hadde klaget, og de skulle holde seg vekke fra oss om vi slutta å terrorisere dem. Kanskje jeg var heldig med klassen som sto imot da russen kom for å lage faenskap. :)

Endret av Sink
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Pft, tror ikke de hadde gjort noe om du hadde anmeldt. For de er på "radaren" og tør enkelt og greit ikke.

 

Du kommer kanskje til å få høre det av og til, men er verdt å stå imot.

 

Og den læreren? Hadde snøvaska læreren jeg! (egentlig ikke).

 

 

du sa også at du skulle skamslå dem med balltre :ermm:

 

*kremt*RAPE*Kremt*

 

ja, gutta får smake balltre, jentene får smake "kjeppen" Fair enough?

 

Åja, trodde du hadde "balltre" til jentene også...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Russetiden. Fantastisk tid. De som ønsker å avskaffe russen har ikke vært ordentlig russ - hadde lett betalt en million kroner for å gjenoppleve det (selv om jeg selvsagt er russ hvert år uansett, men å få oppleve det for første gang).

 

Trådstarter; suck it. Verden er ikke alltid rettferdig, dersom du ikke ble skadet så hadde jeg latt det gå. Du ble et random tilfeldig "offer" som ble utsatt for litt snødynking - det må man tåle ;)

Lenke til kommentar

Bølla selv med førsteklassinger da jeg var russ, og jeg ser ikke noe galt ved det.

 

Vel, du bøllet kanskje med personer som ikke ville bli bøllet med eller ha noe med deres russefeiring å gjøre overhodet og du ser ikke noe galt ved det?

 

Og Bandidos-Pelle, må man virkelig tåle det bare fordi noen skal feire at de er ferdig med vgs? Bare fordi man er russ så er det ikke nødvendig å oppføre seg som en gjeng med bøllete 6-åringer. Om russen på død og liv må bølle med folk får de holde seg til de som vil være med på leken.

 

Personlig venter jeg grådig på den dagen en russ smeller egg på bilen min fordi de må bølle...

Endret av trollhatt
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Personlig venter jeg grådig på den dagen en russ smeller egg på bilen min fordi de må bølle...

 

Det er ganske moro, faktisk.

Jeg fikk egg og assortert ftukt på bilen min. Det er ca. like lurt som å pisse meg i øret.

Rart hvor stor effekt litt byggskum har på en Ford Transit...

 

Var selv russ i 2005, men oppførte meg ikke idiot av den grunn.

Selvsagt skal det feires, men hvordan er det å kødde med andre feiring?

Tipper det er samme type folk som går på by'n kun for å lage bråk aka. kremrull, idioter, kjøtthuer, skrotinger osv.

Endret av Scampi
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bølla selv med førsteklassinger da jeg var russ, og jeg ser ikke noe galt ved det.

 

Vel, du bøllet kanskje med personer som ikke ville bli bøllet med eller ha noe med deres russefeiring å gjøre overhodet og du ser ikke noe galt ved det?

 

Det er ingen personer som ønsker å bli bøllet med. Men som norsk vgs student i sent Mars, tidlig Mai, må du finne deg i litt fanteri fra avgangsstudentene. Russen kan ikke ta stilling til den mindreårige sin holdning. Er du uheldig og blir plukket som et offer, må du ta det som kommer. Jeg ser ikke noe galt ved dette da det kun varer i 3-4 uker, og russen som regel ikke er på skolen eller er for kleine til å foreta seg noe. Ærligtalt, med mindre du er mr. selvhøytidelig, tåler du litt bøll fra rødkledde alkiser. Det er tross alt norsk kultur på sitt beste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...