Gå til innhold

Årets nordmann arrestert!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når en av politifolkene griper henne i armen for å føre henne inn i politibilen, river Marie Amelie seg løs, og prøver tilsynelatende å gå inn i bilen selv.

Haha. Makan til sprøyt. Artiklene du finner på Dagbladet, NRK og Ny Tid anbefales til fordel for VG.

 

Når det er sagt, så er jeg forsåvidt enig med trådstarter, da hun oppholdt seg i landet ulovlig

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Om Amelie blir sendt ut risikerer hun å bli drept der hun blir sendt. Men bryr det oss? Sikkert like lite som alle de andre som har blitt sendt på hue ut, uten en eneste overskrift i media, og som kanskje også har blitt drept. Lurer på hvor mange kvinner, barn, menn som har blitt ofret på alteret for norsk sjåvinisme og nasjonalisme? Amelie har allerede bidratt positivt til samfunnet og lært seg språket rimelig godt, det samme kunne nok mange andre gjort om de ihvertfall fikk sjansen!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Kjenner ikke saken og vet ikke hvorfor TS synes det er en bra ting å kaste henne ut. Men når folk har bodd i Norge siden de var veldig unge er det jo nesten for galt å paragrafride dem ut av landet. Det burde vært større rom for skjønn når man behandler opphold for unge mennesker mener jeg (på generelt grunnlag).

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Om Amelie blir sendt ut risikerer hun å bli drept der hun blir sendt. Men bryr det oss? Sikkert like lite som alle de andre som har blitt sendt på hue ut, uten en eneste overskrift i media, og som kanskje også har blitt drept. Lurer på hvor mange kvinner, barn, menn som har blitt ofret på alteret for norsk sjåvinisme og nasjonalisme? Amelie har allerede bidratt positivt til samfunnet og lært seg språket rimelig godt, det samme kunne nok mange andre gjort om de ihvertfall fikk sjansen!

 

De oppholder seg ulovlig i landet, så rett som det er burde de bli sendt ut.

I samme slengen får det meg til å tenke på hvorfor i alle dager hun ikke har søkt opphold.

Har nok ikke lest saken grundig nok selv.

Endret av Friction#
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Oppholdstilatelser er forbeholdt kriminelle i dette landet. Kan da ikke risikere at anstendige folk får bli her og gjøre seg integrert i det Norske samfunnet.

Lenke til kommentar

http://www.vg.no/nyh...?artid=10013261

 

 

Vel, nordmann og nordmann...Jeg har lært av VG når det gjelder overskrifter..

 

Men: På tide at ulovlige innvadrere og lykkejeger sendes ut. Vi har mindre olje enn noengang, og jeg bryr meg lite om hudfarge og kulturbakgrunn (selv om det er et problem)

 

De må ut.

 

 

Hvis du mener dette det er slik det skal fungere så tror jeg du har missforstått noe vesentlig, krigsforbrytere (Mullah Krekar, anyone?) og forbryterpakk ("Røde Tarzan") får bli og ærlige folk som ønsker å lære seg norsk, la seg integrere, arbeide og betaler skatt blir sendt ut.... Du skal ikke følge mye med på nyhetene for å forstå at det er noe alvorlig galt med innvandringspolitikken her i landet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om Amelie blir sendt ut risikerer hun å bli drept der hun blir sendt. Men bryr det oss? Sikkert like lite som alle de andre som har blitt sendt på hue ut, uten en eneste overskrift i media, og som kanskje også har blitt drept. Lurer på hvor mange kvinner, barn, menn som har blitt ofret på alteret for norsk sjåvinisme og nasjonalisme? Amelie har allerede bidratt positivt til samfunnet og lært seg språket rimelig godt, det samme kunne nok mange andre gjort om de ihvertfall fikk sjansen!

Siden hun er en så flott og ressurssterk kvinne, så vil hun gjøre mer nytte i hjemlandet sitt.

Endret av frode8
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Loven gjelder for alle, samme om det er person vi liker eller ikke. Hun har oppholdt seg ulovlig her i landet og tar nå konsekvensene av dette. Noe annet er ikke å forvente. Det virker som at en del er overrasket over dette, men ærlig talt, hva trodde hun ville skje?

 

At hun ikke har fått oppholdstillatelse er en annen sak, og der er jeg helt enig i at hun har vist seg som en som fortjener å bli.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...