Gå til innhold

Mistet lappen på livstid - noen vært gjennom det samme?


spacegoat

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det tok litt tid, men søknaden ble godkjent :) så har faktisk begynt å ta kjøretimer allerede. Er utrolig lettet og kan love dere at jeg aldri kommer til å miste lappen en gang til, det unner jeg selv ikke min værste fiende engang.

For felleskapets beste burde du unngå å ta lappen på nytt, og heller ikke skaffe deg noe bil. Du har jo tydeligvis ikke det som kreves for å ha lappen.

 

skal vi begynne der burde 90% av befolkningen miste lappen. alle har sine uvaner i trafikken som ikke er lovlig.

--

 

hadde en her glemt lappen sin hjemme før han dro på jobb. og funnet ut når han skulle hjem at han ikke hadde lappen. hadde nok alle her kjørt hjem selvom man ikke har lov til å kjøre uten lappen på seg(i bilen)

-

 

grattis TS. jeg vil følt meg trygg bak deg i trafikken.. bare så du vet det ;)

Lenke til kommentar

hadde en her glemt lappen sin hjemme før han dro på jobb. og funnet ut når han skulle hjem at han ikke hadde lappen. hadde nok alle her kjørt hjem selvom man ikke har lov til å kjøre uten lappen på seg(i bilen)

-

 

grattis TS. jeg vil følt meg trygg bak deg i trafikken.. bare så du vet det ;)

 

Synes du det å glemme igjen et plastkort hjemme er sammenlignbart med det å bli tatt for promillekjøring ikke én, men to ganger? Hvis ikke, hvorfor i alle dager drar du fram noe som er helt bagatellmessig i forhold til det å kjøre i beruset tilstand?

Lenke til kommentar

Det tok litt tid, men søknaden ble godkjent :) så har faktisk begynt å ta kjøretimer allerede. Er utrolig lettet og kan love dere at jeg aldri kommer til å miste lappen en gang til, det unner jeg selv ikke min værste fiende engang.

For felleskapets beste burde du unngå å ta lappen på nytt, og heller ikke skaffe deg noe bil. Du har jo tydeligvis ikke det som kreves for å ha lappen.

 

hadde en her glemt lappen sin hjemme før han dro på jobb. og funnet ut når han skulle hjem at han ikke hadde lappen. hadde nok alle her kjørt hjem selvom man ikke har lov til å kjøre uten lappen på seg(i bilen)

-

 

 

Nå forstår vel alle her forskjellen mellom å kjøre i fylla to ganger og det å glemme lappen. Såklart er det alvorlig at en er så idiotisk at en ikke har hemninger mot å kjøre i fylla - når en gjør det to ganger viser det at en ikke respekterer andres liv nok til å kjøre en bil.

 

Det at trådstarter trenger å være redd for å aldri få lappen igjen, for å ikke kjøre i fylla sier at han ikke burde få lov til å manøvrere en legobil en gang.

 

Vi vanlige folk tar hensyn til at vi kan drepe noen, eller kveste noen for livet, og kjører derfor ikke i fylla.

 

Enkelte har opplevd dette selv eller gjennom pårørende, og kan vel være enige om at slike svin ikke har noe å gjøre ute på veiene.

Endret av Deneb
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...