Gå til innhold

Årets medlem i Premier League-kategorien - Finale


Xanman

  

76 stemmer

  1. 1. Hvem er årets bruker i Premier League-kategorien?

    • Goldwing
      11
    • Jørgen
      5
    • Latias
      42
    • Le Professeur
      13
    • Maefteda
      5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil gjerne stemme, men ikke på noen som er på listen. ;)

Dette var et nyttig innlegg som spredte juleglede og bød på svært givende informasjon om dine preferanser. Tror ikke så mange her vet hvem du er, eller bryr seg om hvem du liker og ikke liker uansett buddy. Men takk for bidraget ;)

 

Latias får min stemme for alle kamptrådene. Niko hadde fått den om han kom til finalen, men hey, ikke alle kan være like populære som meg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Ingen som vet hvem eg er? Neivel. Og ikke begynn å sleng dritt igjen Gold, ender bare med at du sender meg PM'er med unnskyldninger.

 

Men om eg skulle stemt, viss du absolutt må vite det, så hadde det blitt Latias eller Jørgen, ikke så mye pga aktivitet, men pga normal høflighet.

 

Men ingen bryr seg om min mening sier du, så da er det vel ikke vits å stemme, for denne avstemmingen er bare for brukere som har en stemme som er verdt noe for andre.

 

Du må begynne å skjerpe deg.

Husker du begynte å smelle på meg for en tid tilbake, og da ordnet vi det via PM, men nå så er du der med kjeften din igjen, hvorfor? All dritten du lirer av deg i de ulike trådene er greit, men med en gang en som ikke er en vott som henger i United tråden 24/7 kommer med ett innspill så skal du med en gang opp på din høye hest og begynne å rakke ned?

Endret av LunaticFanatic
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Slenge dritt? Ahahaha, ta deg sammen, jeg rødmer på dine vegne her jeg sitter. Slutt å vær så jævla hårsår for alt, det var da ikke vondt ment fra min side. Du må slutte å deg selv så høytidelig, det er ingen her som bryr seg om hva hverken du eller jeg stemmer. Derfor er det tåpelig å logge på for å skrive "jeg vil ikke stemme på noen her jeg" who cares? Kun skrevet for å rakke ned på finalistene.

 

Sendte deg en pm sist da du begynte å sutre som ei 3åring, så det trenger du ikke å bruke i mot meg. En ekte mann tør å si sorry når han tråkker på små gutters tær. Du tåler jo faen meg mindre enn Owen Hargreaves, så jeg fikk dårlig samvittighet for å ha brent deg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Så bare fordi eg tolker det som om du slenger dritt når du sier du egentlig ikke gjør det så må eg ta meg sammen? Og viss ingen bryr seg om hva eg eller du sier eller stemmer, så hvorfor får du knute på halen hver gang eg sier noe?

 

Men ja, du er en ekte mann. Det må nok store baller til for å føle seg stor og skummel på ett diskusjonforum. Måten du hele tiden kommer med små bemerkninger til folk inkl meg er så patetisk å lese."Smågutters tær", "sutre som en 3åring",hva er det for noe dritt egentlig, mulig du ikke mener noe med det, men da kan du vel for faen være MANN nok til å la være å rakke ned da.

 

Men nå når eg svarer deg tilbake så sutrer eg vel som en 3åring da eller? Men skal snart sende deg en PM med en unnskyldning slik at eg også kan være like mann som du er.

 

Men nå har eg stemt så nå kan du fortsette å spre det glade julebudskap Gold.

Endret av LunaticFanatic
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nei, du må slutte å tolke ting i verste mening for så lage et stort drama ut av det hele. Folk kommenterer det wendelinho skriver også, men det betyr ikke at vedkommendes mening betyr noe for folk av den grunn. Du skrev noe idiotisk, igjen, jeg påpekte det og du begynte å sutre. Standard.

 

Resten av innlegget var for patetisk til at jeg bryr meg med å svare. Du fremstår som et mobbeoffer stakkar, så jeg skal gi meg mens "leken" enda er god.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...