Gå til innhold

Screenshot av Linux-desktop (Modem Warning)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

post-289990-0-44297400-1366919153_thumb.jpg

 

Beklager om det blir litt mye posting fra min side, men slik er det vel gjerne med nye ting.

 

Har fått reinstallert Arch, ordnet meg en enkel conky og fikset menyikonet. Mangler bare å få ordnet enkelte programmer som har fælt GUI. Regner med dette kan være GTK-themes siden de ikke er ordentlig integrert med KDE4?

Lenke til kommentar

Chromium: Menyer og popup vinduer som f.eks når du skal laste opp bilder her på diskusjon.no

Chromium er pain å konfiguere uansett hva du gjør. Bruk en ordentlig nettleser som Firefox hvis du har lyst til å holde på med slikt. Det nærmeste du kommer er et theme fra Google Store eller hva det kalles.

Lenke til kommentar

Chromium er pain å konfiguere uansett hva du gjør. Bruk en ordentlig nettleser som Firefox hvis du har lyst til å holde på med slikt. Det nærmeste du kommer er et theme fra Google Store eller hva det kalles.

 

Var ikke noe problem å få det fikset for min del. Installerte Lxappearance som Lycanthrope nevnte, men brukte Oxygen-gtk2 istedetfor qtcurve og det gjorde susen i Chromium. Fikk ikke endret gtk3 theme i Lxappearance, fant værtfall ikke noe valg for det.

 

Ikke helt sikker på hvordan jeg skulle bytte til qtcurve-engine, så jeg prøvde meg fram med å installere qtcurve gjennom pacman og bytte til qtcurve i system-settings, men foretrekker Oxygen themet.

Lenke til kommentar

Var ikke noe problem å få det fikset for min del. Installerte Lxappearance som Lycanthrope nevnte, men brukte Oxygen-gtk2 istedetfor qtcurve og det gjorde susen i Chromium. Fikk ikke endret gtk3 theme i Lxappearance, fant værtfall ikke noe valg for det.

Menyer og popups bruker kanskje GTK, det er jeg litt usikker på da det begynner å bli en stund siden jeg har prøvd, men theme/struktur etc. er plent umulig å endre på vs. Firefox hvor hele nettlesern kan styles med CSS.

Lenke til kommentar

Menyer og popups bruker kanskje GTK, det er jeg litt usikker på da det begynner å bli en stund siden jeg har prøvd, men theme/struktur etc. er plent umulig å endre på vs. Firefox hvor hele nettlesern kan styles med CSS.

 

Problemet er at når man først har brukt Chrome på windows i lengre tid så er det vanskelig å bytte tilbake. Synes Chrome er helt genialt. Det finnes forresten themes til chrome som installeres som et tillegg. Min Chrome er tilpasset Oxygen og det ser meget flott ut.

Lenke til kommentar

Problemet er at når man først har brukt Chrome på windows i lengre tid så er det vanskelig å bytte tilbake. Synes Chrome er helt genialt. Det finnes forresten themes til chrome som installeres som et tillegg. Min Chrome er tilpasset Oxygen og det ser meget flott ut.

Har du et skjermbilde kanskje?

 

Selv gikk jeg Opera => Firefox => Chromium (var en stund Firefox var latterlig ustabilt for meg) => Firefox. Merker at Chrom{e,ium} er mer snappy ved få tabs, men den kneler også noe grusomt ved mange. Jeg pleier å ligge på 100-200.

Lenke til kommentar

Har du et skjermbilde kanskje?

 

Selv gikk jeg Opera => Firefox => Chromium (var en stund Firefox var latterlig ustabilt for meg) => Firefox. Merker at Chrom{e,ium} er mer snappy ved få tabs, men den kneler også noe grusomt ved mange. Jeg pleier å ligge på 100-200.

 

post-289990-0-84121600-1367011547_thumb.jpg

 

Det eneste som mangler for å være kliss lik er gradienten på vindusbehandleren, men det er ikke store forskjellen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...