Gå til innhold

Kjente filmer du ikke har sett


PgUp

Anbefalte innlegg

Her kan du poste filmer du så absolutt burde ha sett, som gjerne er obligatoriske for enhver filminteressert. Ta fks. Indiana Jones/Matrix.

 

Her har det gått lite i Kubrick. Har ikke sett 2001, eller A Clockwork Orange.

Das boot, der untergang, og gudfaren 2 har jeg heller ikke fått tid til.

Endret av Cuz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare sett den nyeste Indiana Jones filmen (æsj).

 

Skammer meg ikke over det, men folk har en tendens til å si "WHAAAAT?!" når jeg sier jeg aldri har sett Titanic.

 

Eneste jeg skammer meg over er å aldri sett Star Trek Original, jeg elsker ST, men de stygge spesial effektene.. Orker bare ikke :p Rart siden jeg egentlig ikke er pirkete på sånnt, spiller gjerne gamle spill feks. men orker ikke gamle filmer. Jeg ser heller en film på ett språk jeg ikke skjønner ett ord av enn en film i svart/hvitt eller latterlig dårlige effekter.

Lenke til kommentar

Er ingen filmer jeg er flau av å ikke ha sett. Men bryter kanskje litt med normalen at jeg ennå ikke har sett Titanic.

Du gikk ikke glipp av mye uansett, en helt greit film, men tror ikke jeg hadde blitt lei meg viss jeg ikke hadde sett den.

 

Tror ikke jeg er flau over å ikke ha sett en del filmer, er ikke noe jeg tenker ofte på. Er meg omvendt tror jeg.

Endret av xaco
Lenke til kommentar

Jeg har enda ikke sett ferdig noen av ringenes herre filmene, men har iallefall lest bøkene :thumbup:

Du har i det minste lest bøkene. Er en god begynnelse! Vil anbefale deg å se Extended-versjonene dersom du skal se videre på filmene! :)

 

Har ikke sett Max Manus. Sikkert mange som ikke har gjort det, men føler jeg burde virkelig ha sett denne filmen.

Lenke til kommentar

Ifølge Icheckmovies så er de ti listene som inngår på flest lister som jeg ikke har sett:

 

The Graduate

The Night of the Hunter

The Best Years of Our Lives

Le salaire de la peur

The Wild Bunch

Sunrise: A Song of Two Humans

Sullivan's Travels

Ikiru

It Happened One Night

Groundhog Day

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...