Gå til innhold

Kjente filmer du ikke har sett


PgUp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke hvorfor folk utelukker at de kommer til å se filmer. Et av mine mål her i livet er å se alle filmer som er anerkjent som gode blant noen, samme hva slags fordommer jeg har mot dem.

Jeg tenker det samme, men enkelte filmer vet man jo faktisk at man ikke vil like. Likte man ikke de første tre Harry Potter-filmene så vil man slite med nummer 4, likte man ikke de to første LotR så har jeg vanskelig for å tro at nummer 3 er noe særlig (men jeg skal likevel se den, selv om den varer et døgn og handler om troll).

 

Titanic, derimot, er jo underholdende. En film med gode spesialeffekter er alltid verdt å se, selv om historien ikke er noe særlig. Det er en av to ting som gjør at jeg alltid ser en film (det andre, for de som lurte, er Matt Damon).

Lenke til kommentar

Sikkert mange "viktige" filmer som jeg ikke har sett, men av de kjente som jeg gjerne skulle ha sett så er det et par som ligger å gnager litt:

Pulp Fiction

2001: A Space Odyssey

The Shawshank Redemption

 

Mangler også flere av de gamle Star Wars filmene, men har aldri vært en stor fan av universet egentlig så... får ofte nok den dere: "HÆÆÆ har du ikke sett star warrrrs??!"

 

Må takke skolen som har sørget for at jeg har fått med meg mange utrolig gode filmer, som f.eks Schindlers liste og Forrest Gump.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...