Gå til innhold

Kjente filmer du ikke har sett


PgUp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Raging Bull

Gudfaren 2

Eyes Wide Shut

Children of Men

Aliens

Citizen Kane

The Fountain

Jesse James-filmen

Breakfast Club

Gladiator

Shaun of the Dead

Død Snø så jeg heller aldri.

 

edit: Dette var bare fra ICM-watchlista mi og det første som poppet opp i hodet. Her er noen flere:

 

Back to the Future-serien

VELDIG mye Hitchcock

12 Angry Men

Seven Samurai

The Silence of the Lambs

Dr. Strangelove

Amelie fra Montmarte :blush:

Lawrence of Arabia

Das Boot

Once Upon a Time in America

Up

Kill Bill 2

Platoon

Brazil

 

Noe er bare fryktelig uinteressant og noe vil jeg veldig gjerne se, men har bare ikke fått tid ennå.

Endret av Bunnskrap
Lenke til kommentar

Jeg har ikke sett Godfather-filmene, Vertigo, Rear Window, Citizan Kane, Reservoir Dogs, The Untouchables, Elephant Man, L.A Confidential, Natural Born Killers, Platoon, E.T, Raging Bull, Alien 1-4, 12 Angry Men, Seven Samurai, Lawrence Of Arabia, Once Upon a Time in America, The Maltese Falcon, The Good, the Bad and the Ugly, City of God, Once Upon a Time in the West, It's A Wonderful Life, Sunset Boulevard, North by Northwest, Taxi Driver, Paths of Glory, The Pianist, A Clockwork Orange, Double Indemnity, To Kill a Mockingbird, Das Boot, Chinatown, Modern Times, City Lights, Singin in The Rain, Some Like it Hot, The Bridge on the River Kwai, The Sting, Metropolis, On the Waterfront, The Great Escape, Fargo, Touch of Evil, For a Few Dollars More, The Deer Hunter, Cool Hand Luke, The Big Sleep, Jason Bournes Ulitmatum, The Thing, Gandhi, The Princess Bride, The Night of the Hunter, Ed Wood, All Quiet on the Western Front, Rosemary's Baby, Letters from Iwo Jima, Flags of our Fathers og sist men ikke minst There Will Be Blood.

 

Så dere skjønner at jeg har en stor og lang jobb foran meg. Men jeg skal etterhvert få sett alle disse og det dukker helt sikkert opp flere jeg må se.

Lenke til kommentar

Har ikke sett hverken Citizen Kane, 2001: A Space Odyssey, Vertigo, Titanic eller Star Wars-filmene. De to sistnevnte tar jeg ikke så tungt, men resten skal sees.

Kan ikke forstå hvorfor folk ikke er giret på Star Wars. The Empire Strikes Back er på min topp 5 liste over sci-fi-filmer, sammen med 2001, Blade Runner, Brazil og 12 Monkeys. Knallfilm, tvers gjennom. Viser Star Wars til jentevennen i disse dager, og hun digget Empire.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Kan ikke forstå hvorfor folk ikke er giret på Star Wars. The Empire Strikes Back er på min topp 5 liste over sci-fi-filmer, sammen med 2001, Blade Runner, Brazil og 12 Monkeys. Knallfilm, tvers gjennom. Viser Star Wars til jentevennen i disse dager, og hun digget Empire.

 

Science fiction er den sjangeren jeg liker minst. 2001: A Space Odyssey skal sees, siden jeg er begeistret for Kubrick. Brazil kjedet meg, men jeg vurderer å gi den en sjanse til.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...