Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

HVA vil han? :S


Gjest Jenny15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor ble det av innlegget mitt? : S

 

En sinnsykt stor oppdatering: Jeg har nå snakket med ham i tlf GAAAAAANSKE lenge, om oss to og alt annet bortsett fra sex så klart, og vi er blitt sammen... (Ja, over tlf, hehe.... Jeg kan ikke akkurat reise til han midt på natten, og heller ikke omvendt) Har gått fort, ja, men likevel. Han sa også at han hadde så lyst til å vise meg til hele verden, hehe... Neste helg skal vi Hafjell sammen. Negativ kritikk tas i mot med stort smil på munnen...

 

Og forresten, takk for at dere fulgte meg med på denne morsomme og pirrende reisen med masse usikkerhet som delvis er borte... ha fortsatt en fin ferie videre

Lenke til kommentar

Hvor ble det av innlegget mitt? : S

 

En sinnsykt stor oppdatering: Jeg har nå snakket med ham i tlf GAAAAAANSKE lenge, om oss to og alt annet bortsett fra sex så klart, og vi er blitt sammen... (Ja, over tlf, hehe.... Jeg kan ikke akkurat reise til han midt på natten, og heller ikke omvendt) Har gått fort, ja, men likevel. Han sa også at han hadde så lyst til å vise meg til hele verden, hehe... Neste helg skal vi Hafjell sammen. Negativ kritikk tas i mot med stort smil på munnen...

 

Og forresten, takk for at dere fulgte meg med på denne morsomme og pirrende reisen med masse usikkerhet som delvis er borte... ha fortsatt en fin ferie videre

 

Forrige side, helt nederst.

Jeg ser det iallefall :)

Lenke til kommentar

Tusen takk for det, Fiction! :)

 

Panda, jeg vet, jeg vet... Han sa at han egentlig hadde tenkt til å ta opp kjæresteemnet neste gang vi skulle møtes, men han syntes det var så lenge til, og jeg tok opp det emnet med han på tlf, så da sa han rett ut at han gjerne ville bli min. Var ganske hmm... rart for oss begge å bli sammen på den måten, ja. Men man trenger ikke nødvendigvis alltid bli sammen f2f for at det skal være seriøst...

Lenke til kommentar

Oi, så hyggelig å høre! Syntes det kanskje gikk litt fort der, men det er i bunn og grunn ingen fasit på når man kan bli sammen etter date-fasen.

 

Det vil kanskje bli styr rundt dere etterhvert når folk får vite om forholdet, men det er som du sier; hvis kjærligheten er ekte og båndet mellom dere er sterkt, så kan ikke ikke kritikken fra andre folk ødelegge det dere har sammen.

 

Gratulerer så mye! Håper dere får mange fine år sammen, og kos deg masse på Hafjellturen. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Si ifra når dere har sex, så skal jeg sitere alle dine innlegg hvor du har skrevet: kommer aldri til å ha sex med ham. ;)

Kommer nok til å ta litt lang tid før alt er funnet og skrevet ned, men det er verdt det. :)

 

Er du veldig blind eller noe? Jeg skrev at sex med ham er helt uaktuelt inntil vi evt. skulle en dag bli sammen!

 

Og ja, bare for å irritere deg litt mer, jeg gleder meg som en kåt girs til å ha sex med ham. Kjenner at jeg blir vill i trusen bare av tanken, men skal enda vente en liten stund til, med å ha sex. :)

Endret av cheec
Lenke til kommentar

Vel, jaja, ok. Jeg har i hvert fall hele tiden ment at jeg aldri kommer til å ha sex med han før vi er i et forhold sammen.

 

Og hvorfor er du så jævlig negativ? Bitter fordi det går sykt dårlig med deg på damefronten,eller? ...Eller kanskje fordi du er jomfru? Det kan godt tenkes, ja. ;) Og ikke kom her å si at du har hatt sex eller er i et forhold. Folk sier mye rart på nettet. hehe

Endret av cheec
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...