LukasKasha Skrevet 3. desember 2010 Skrevet 3. desember 2010 Kom over denne fantastiske siden http://hetolsen.no hvor du kan gå for å finne ut hvordan det hadde vært å hete Olsen til etternavn. Fantastisk sløsing med godt webdesign! Jeg ble Hans Olsen, hva ble du? 1
LukasKasha Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Skrevet 3. desember 2010 Dere må skrive hva dere ble da. Hva slags navn dere fikk ut
Sangesland Skrevet 3. desember 2010 Skrevet 3. desember 2010 sia bytter jo bare ut etternavnet ditt med olsen. jeg ble selvsagt terje olsen. teit side
Christiαno Skrevet 3. desember 2010 Skrevet 3. desember 2010 Jeg tror ikke jeg hadde trengt en nettside for hjelpe meg med å bytte ut etternavnet mitt med Olsen. Men øh...resultatet ble...Christian Olsen?
kjermy Skrevet 3. desember 2010 Skrevet 3. desember 2010 Jeg tror ikke jeg hadde trengt en nettside for hjelpe meg med å bytte ut etternavnet mitt med Olsen. Men øh...resultatet ble...Christian Olsen? Shiiiit, drøyt. Nøyaktig det samme som meg :O
Christiαno Skrevet 3. desember 2010 Skrevet 3. desember 2010 Jeg tror ikke jeg hadde trengt en nettside for hjelpe meg med å bytte ut etternavnet mitt med Olsen. Men øh...resultatet ble...Christian Olsen? Shiiiit, drøyt. Nøyaktig det samme som meg :O Å fyyy faen! Hva er oddsene for dét liksom?
Mokko Skrevet 3. desember 2010 Skrevet 3. desember 2010 Lars Olsen! Wotwot, det hadde jeg aldri trodd!?
Blåbær Skrevet 4. desember 2010 Skrevet 4. desember 2010 Ja, kjenner han som lagde siden. Han er ganske kjent for bloggen hvitløk i vask, samt så er han med i radio nova og lager/selger perlekunst. 2
LukasKasha Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Skrevet 5. desember 2010 Vegard Olsen! Serr? Ble du og det? Fettern min ble NØYAKTIG det samme. Helt sjukt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå