Gå til innhold

Sharia.no - en trist og forkastelig side?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
(1) - Sharia er for muslimer. det er ikke din sak, det er kun de som velger å ha sharia som blir dømt etter det, jeg er en av dem. Jeg vil bli dømt etter sharia lovene.

 

Feil. Shari'a er hovedsaklig basert på koranen.

64% av koranen handler om hvordan muslimer skal behandle ikke-muslimer - altså politikk.

Dette gjenspeiles i shari'a, da mye av islamsk lov handler om de vantro.

 

Måten du fremstiller shari'a på er en falsk fasade. Shari'a er IKKE bare for muslimer. Det er et instrument for å styre samfunnet, vantro som muslim. Dette ser vi tydelig både på Muhammeds tradisjoner og den nåværende situasjonen i store deler av verden. Du driver løgn og propaganda, og her er beviset:

 

 

w59.2

(...) And this clarifies the Koranic verses and hadiths about hatered for the sake of Allah and love for the sake of Allah, Al Walaa wa al Baraa, being unyielding towards the kafirs, hard against them, and detesting them, while accepting the destiny of Allah Most High insofar as it is the decree of Allah Mighty and Majestic.

 

(Hatered for the sake of Allah and love for the sake of Allah is called Al Walaa wa al Baraa, a fundamental principle of Islamic ethics and Sharia. A muslim is to hate what Allah hates and love what Allah loves. Allah hates the kafir, therefore, a Muslim is to act accordingly.)

 

 

h8.24

It is not permissable to give zakat (charity) to a Kafir, or to someone whom one is obliged to support such as a wife or family member.

 

 

 

09.0

Jihad means war against the Kafir to establish Islam's Shari'a law.

 

Koran 2:216 You are commanded to fight although you dislike it. You may hate something that is good for you, and love something that is bad for you. Allah knows and you do not.

 

Koran 4:89 They would have you become Kafirs like them so you will all be the same. Therefore, do not take any of them as friends until they have abandoned their homes to fight for Allah's cause (jihad). But if they turn back, find them and kill them where ever they are.

 

 

09.8

The Caliph makes war on the Christians and the Jews. First invite them to Islam, then invite them to pay the Jizya (tax on Kafirs). If they reject conversion and the jizya, then attack them.

 

Koran 9:29 Fight those who do not believe in Allah or in the Last Day and who do not consider unlawful what Allah and His Messenger have made unlawful and who do not adopt the religion of truth from those who were given the Scripture - [fight] until they give the jizyah willingly while they are humiliated.

 

 

 

09.9

The caliph fights all other peoples (Kafirs) until they become muslims.

 

 

 

010.2

Anyone who kills or incapacitates a Kafir, can take whatever he can.

 

Bukhari 4,53,351 Mohammed: "Allah has made it legal for me to take spoils of war."

 

Koran 8:41 Know that a fifth of all your spoils of war belong to Allah, to his Messenger (Muhammed), to the messenger's family, the orphans and needy travellers.

 

 

(Since jihad can be done by Muslims against any Kafir, with the proper motivation, theft from a Kafir is jihad.)

 

Jeg har ikke mer tid nå, og jeg har ikke nevnt dhimmien ennda...

 

(2) - Du har ingenting med sharia å gjøre når du er kafir (ikke-troende).

Tilbakevist som løgn. Se over.

 

(3) - Alt du prøver å gjøre å finne mest mulig konflikter så du kan få med deg andre til å "krige" mot & fjerne muslimer fordi dem har eksistert i 1400 år.

Nei, jeg eksponerer Islams ondskap og muslimenes løgner. Blandt annet dine, peace2.

 

(4) - Vi er ikke intressert i krig & uroligheter.

Du snakker ikke for alle muslimer.

Det er flere hundre millioner muslimer som støtter bruk av vold for å spre Islam.

Det siste tiåret har muslimer utført nesten 17.000 dødelige terrorangrep.

Nok en gang lyger du til oss.

 

(5) - Jeg prøver ikke å tåkelegge tema, men jeg ser for meg at jeg snakker til en som muligens er handy / har problemer med sitt eget liv, en som ikke klarer å se forskjell på ting. en 5 åring kan ikke bli lege.

Handy? Mener du funksjonshemmet? Du begynner å bli litt frekk nå, herr muslim.

 

(6) - Du viser ingen respekt for andres tro.

Du kan ikke kreve respekt for din tro.

Uansett kan du ikke kreve mye fra noen som er "handy", kan du vel?

 

(7) - Du har meget lite kunskap og bakgrunn på dine påstander. det meste er copy-paste. det henger ikke sammen med sin historie.

Tom påstand. Vis til eksempel eller stapp anklagene dine i deg selv.

 

(8) - Gud er tilgivlig , om du har vært muslim å har gått deg vill så nytter det ikke noe å krenke andre ettersom hva du selv har opplevd for onde og gode folk finnes uansett relegion.

Dersom jeg har vært muslim, noe jeg ikke benekter, så krever Islam at jeg drepes, da Muhammed sa at muslimer skal drepes i 3 situasjoner. Frafall var en av dem.

Jeg krenker ikke, jeg opplyser. Du tåkelegger og lyger så det renner av deg.

 

(9) - Du sier at andre ikke svarer deg men når dem svarer kommer du opp med nytt tema istedet for å være takknemlig for svaret du fikk.

Gjesp

 

(10) - Muslimer har ikke rett til å påtvinge noen til å tro på at Gud er en og at Gud kun sendte profeter for å varsle. Muslimer har ikke rett til å dømme deg for at du ikke tror på Gud det skal Gud gjøre etter du forlater første liv.

 

Ikke ifølge Muhammed, Koranen og Sharia - ellers kjent som Islam. Se første del av innlegget.

Enda en løgn er avslørt.

 

(11) - Jeg sier ikke at du skal til helvete eller noe slikt for det er abslutt ingen som vet untatt Gud selv. Gud godtar at en angrer for sine handlinger og gjør det godt igjen, så jeg anbefaler deg å heller spørre Gud om tilgivelse for det du har gjort. Gud er tilgivende nåderik.

 

Muhammed, Koranen, Hadith, Sira og Sharia sier at jeg skal til helvete, men jeg er ikke så redd for dette, siden alt er funnet opp av en pedofil psykopat som levde i ørkenen for 1400 år siden. Jeg er mer bekymret for slike som deg, som tror så intenst på dette at de følger budskapet i Islam. Det var en slik som forsøkte å gi Kurt Westergaard besøk med øks og kniv midt på natten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

إِكْرَاهَ فِي الدِّينِ قَد تَّبَيَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَيِّ فَمَنْ يَكْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَيُؤْمِن بِاللَّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَكَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللَّهُ سَمِيعٌ عَلِيمٌ {256}

 

{256} There is no compulsion in the religion; truly the right way has become clearly distinct from error; therefore, whoever disbelieves the rebels (false deities) and believes in Allah, he indeed has laid hold on the strongest handle, for which there is no break off; and Allah is Hearing, Knowing

 

 

Det er et av de versene som viseer at Islam ikke er basert på tvang, og at den heller ikke tillater muslimer å tvinge andre til å akseptere islam. Det er i strid med synet som noen muslimer og mange ikke -muslimer tror , altså at islam er den religionen som er basert på tvang.

 

 

 

 

There was a man from Medina by the name of Abu-Haseen who had two sons. Some of the Christian merchants, who used to import merchandise from abroad into Medina, invited those two lads to Christianity whenever they met them in Medina. Those two young men were seriously affected by them, too.

 

Abu-Haseen became very inconvenient from that condition. He

went to the Prophet (p.b.u.h.) and, informing him the matter, requested

him to bring those children back to their own religion. He asked

whether he could bring them forcefully to Islam. Then, the verse was

revealed and manifested this fact that there is no compulsion in

accepting the religion.

 

Endret av medlem-140898
Lenke til kommentar

إِكْرَاهَ فِي الدِّينِ قَد تَّبَيَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَيِّ فَمَنْ يَكْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَيُؤْمِن بِاللَّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَكَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللَّهُ سَمِيعٌ عَلِيمٌ {256}

 

{256} There is no compulsion in the religion; truly the right way has become clearly distinct from error; therefore, whoever disbelieves the rebels (false deities) and believes in Allah, he indeed has laid hold on the strongest handle, for which there is no break off; and Allah is Hearing, Knowing

 

 

Det er et av de versene som viseer at Islam ikke er basert på tvang, og at den heller ikke tillater muslimer å tvinge andre til å akseptere islam. Det er i strid med synet som noen muslimer og mange ikke -muslimer tror , altså at islam er den religionen som er basert på tvang.

 

 

 

 

There was a man from Medina by the name of Abu-Haseen who had two sons. Some of the Christian merchants, who used to import merchandise from abroad into Medina, invited those two lads to Christianity whenever they met them in Medina. Those two young men were seriously affected by them, too.

 

Abu-Haseen became very inconvenient from that condition. He

went to the Prophet (p.b.u.h.) and, informing him the matter, requested

him to bring those children back to their own religion. He asked

whether he could bring them forcefully to Islam. Then, the verse was

revealed and manifested this fact that there is no compulsion in

accepting the religion.

 

helt enig

Lenke til kommentar

Det er et av de versene som viseer at Islam ikke er basert på tvang, og at den heller ikke tillater muslimer å tvinge andre til å akseptere islam. Det er i strid med synet som noen muslimer og mange ikke -muslimer tror , altså at islam er den religionen som er basert på tvang.

 

 

Tvangskonvertering er i strid med koranens budskap, det er jeg enig i.

Å innføre islamsk lov, Shari'a, over hodet på vantro og avkreve skatter fra dem og ta fra dem deres borgerrettigheter, det er noe annet. I løpet av historien har millioner av mennesker levd som Dhimmi under islam, og de har betalt dyrt til muslimene for å få "beskyttelse". *host-mafia-host*. Dhimmi betyr både beskyttet og skyldig på det arabiske språket.

 

 

Sahih International

 

Fight those who do not believe in Allah or in the Last Day and who do not consider unlawful what Allah and His Messenger have made unlawful and who do not adopt the religion of truth from those who were given the Scripture - [fight] until they give the jizyah willingly while they are humbled.

 

http://quran.com/9/29

 

Det er et av de versene som viseer at Islam ikke er basert på tvang...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Det er flott at du har forstått at religionen Islam ikke tvinger ikke muslimer til å konvertere. Det er noen som tror at islams ideologi er basert på; " Bli muslim eller dø".

 

Noen enhver person som har bare studert litt om religionen Islam, vet at det er bare tull.

 

Jeg tror du må lese hvordan Profeten Muhammed behandlet dhimmi statusen i Medina.

 

Du må huske at de som tilhører dhimmi statusen, bare betaler jizyah, og ikke zakat og til og med khums. Det er mange som tror at muslimer ikke betaler noe, og ikke muslimer er må betale skatt til muslimske ledere. Det er både obligatorisk for både muslimer og ikke muslimer å betale skatt.

 

Ikke muslimer blir beskyttet av staten, i likhet med muslimer. Dhimmi statusen kan også følge deres religion og regler, som enkelte ganger kan gå imot koranen. Dhimmi statusen vil ikke være forpliktet å delta i kriger av muslimer (jihad)

Lenke til kommentar

Mtp. på nettsiden og kommentarene jeg har lest her er Sharia.no kun en samling tull som er farlig om man faktisk utfører det i praksis. Om man tar denne siden for god fisk så har det potensiale til å skape konflikter mellom muslimer og andre. Det ironiske er jo forsåvidt at dette er ganske likt hvordan Islam i seg selv er i praksis.

Lenke til kommentar

Spennende.

 

15. Du skal ikke under noen omstendigheter vise ansiktet ditt. Du skal dekke deg med burka når du går ute. Hvis du ikke gjør det, vil du bli alvorlig straffet.

 

Er en direkte motsettning til:

 

18. Du skal ikke kle deg i iøynefallende klær.

Dette skjer når folk skriver noe Gud ikke har sagt. da blir konflikter vtu =)

Endret av peace2
Lenke til kommentar

Dette skjer når folk skriver noe Gud ikke har sagt. da blir konflikter vtu =)

Det er ingen guder som har sagt noe av det som står i koranen, så da er det kanskje ikke så rart at islam fører til så mye jævelskap og lidelse.

Abigor , jeg legger merke til at du stadig sier Gudene, er dette for å virke urettferdig mot Gud? Det er bare en sann Gud. Du har ikke grunnlag for å si Gudene annet enn at du vet om folk som tror på forskjellige ting. Gud har varslet om flerguderi og du havner desverret i varselområdet. Gud villet at jeg skulle si dette til deg nå så du ikke kommer å angrer for ditt nesteliv pga dette. Nå har jeg formidlet meldingen & du har fått den. så resten er mellom deg og Gud. si hva du vil etter dette :)

Lenke til kommentar

Huggslangen:

Du bruker for mye energi på ingenting. det du poster leser jeg nesten ikke etter de første 3-4 postene hvor jeg så at motivet ditt var å mislede flest mulig fra sannheten.

 

 

Energien du bruker på å motså er nok til at du studerer og lærer hva islam først og fremst er.

 

Om ikke du / en av slektingene dine har laget sharia.no er det sikkert en eller annen Jøde fra gjengen din.

Lenke til kommentar

Abigor , jeg legger merke til at du stadig sier Gudene, er dette for å virke urettferdig mot Gud? Det er bare en sann Gud. Du har ikke grunnlag for å si Gudene annet enn at du vet om folk som tror på forskjellige ting. Gud har varslet om flerguderi og du havner desverret i varselområdet. Gud villet at jeg skulle si dette til deg nå så du ikke kommer å angrer for ditt nesteliv pga dette. Nå har jeg formidlet meldingen & du har fått den. så resten er mellom deg og Gud. si hva du vil etter dette :)

Du tror at det bare er en sann gud, men dette har du ingen beviser for. Det er derfor islam krever tro, det ligger ingen vitenskap eller sikker viten bak det.

 

Gudene har varslet at en pedofil landeveisrøver skulle spre løgn og hat, han skulle skape krig og konflikt, og millioner av mennesker skulle bli lurt.

 

Gudene ville at jeg skulle si at din gud er den svakeste og ynkeligste av dem alle. Derfor bør du finne noen skikkelige guder å tro på, før du angrer i all evighet.

 

Nå som du vet sannheten og at du har valgt en ynkelig svak gud, så er det opp til deg å gjøre det rette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kom over denne siden. www.sharia.no

Er ikke dette bare trist? Syntes det er vemmelig og bare forkastelig.

Ser virkelig noen noen fornuft i dette?

 

Så husk dere vanhellige norske hunder:

 

Driver du med drageflyging skal du piskes og parakittene dine skal dø!

Dette nettstedet ser ut til å være laget av islamhatere :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...