Gå til innhold

Sharia.no - en trist og forkastelig side?


Anbefalte innlegg

Da bør du forske mer på hvor og når dette gjald så skjønner du :)

Jeg har forsket på når og hvor dette gjaldt.

Muhammed åpenbarte "The Verse of The Sword" før han ledet sine muslimer mot andrepet på Mekka. Dette verset opphevet alle avtaler de vantro hadde med muslimene, og var en kommando om å gjøre akkuratt det verset sier: "Drep de vantro hvor enn dere finner dem."

 

Verset er ikke tidsbegrenset, gjelder alle vantro uten noen videre spesifisering, er ikke abrogert av senere vers og gjelder fortsatt. Dette er årsaken til at ALLE islamske lovskoler lærer at jihad er en sentral del av Islam, og at dette betyr krig mot vantro for å spre Islam. Det finnes ikke en eneste islamsk lovskole som IKKE har dette som sentralt element. Nevn en da, om du kan?

 

 

ellers hadde mange vært døde nå , tenk litt

270 millioner ikke-muslimer er døde på grunn av jihad.

Kansje du skulle forske og tenke litt selv?

 

 

Forøvrig, de "al-Qaida eksisterer ikke" filmene kan du spare deg for. De er så dårlig dokumentert at de ikke beviser noe som helst. Internasjonal etterretning om al-Qaida er så omfattende at jeg ikke vet om jeg skal le eller gråte av påstandene dine.

Må få lov til å si at påstandene om verset du kom med er løgn, Det er et annet vers som sier at hvis du dreper et liv får du like mye synder som hvis du hadde drept ALLE folk i verden. men hvis du REDDER et liv får du like mye belønning som om du har reddet hele verden. Den delen av "Jihad" som handler om vold gjelder ved å redde folk, om noen kommer hjem tideg , dreper familien din , voldtar kvinner & barn så har du rett til selvforsvar du har rett til å redde dem og deg selv. å da kalles det Jihad (Vi takker Gud for den muligheten).

 

Filmene er godt dokumentert å det sier seg selv egentlig at Amerikanere ville ha grunn til å gå inn i midt-østen for olje. samtidig grunn for å utrydde de uskyldige som vil beskytte seg selv og sine familier ved å kalle dem terrorister. Det er ikke hemlig nå lenger å alle ser det. flaut hvis du forsvarer det.

Det finnes flere dokumentarer, søk feks etter "Loose change". tenk gjerne selv også.

 

Det har også blitt sagt at hvis USA virklig så etter binladen eller er Qaida osv så ville dem ikke ha mer en ei uke å finne dem , men målet er ikke å finne dem men rettferdiggjøre det dem gjør mot uskyldige...

Endret av peace2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
But when the forbidden months are past, then fight and slay the Pagans wherever ye find them, an seize them, beleaguer them, and lie in wait for them in every stratagem (of war); but if they repent, and establish regular prayers and practise regular charity, then open the way for them: for Allah is Oft-forgiving, Most Merciful.

 

1: When the forbidden months are past, then slay the pagans...

Her spesifiseres det at handlingen skal skje etter at de hellige månedene er over.

Den vanligste bortforklaringen (løgnen) er at dette handler om selvforsvar.

Er det noen mennesker som går fem på og tror at muslimene skulle bli angrepet i (potensiellt) flere måneder uten å kjempe tilbake, og overleve, og så kjempe tilbake når de hellige månedene var over? Dette er tull. Muslimene bestemte når de skulle angripe, og det var så snart de hellige månedene var over. Verset er forøvrig "åpenbart" for at Muhammed skulle kunne angripe Mekka. Tidspunktet for åpenbaringen, samt konsekvensen, er det ingen opplyste muslimer som bestrider.

 

2: fight and slay the Pagans wherever ye find them.

Den som hevder at dette betyr noe annet enn at man skal drepe ikke-muslimene hvor enn man finner dem - er en idiot. Dette er så klart som det kan bli.

 

3: but if they repent, and establish regular prayers and practise regular charity, then open the way for them: for Allah is Oft-forgiving, Most Merciful.

Dette pleier muslimer å trekke frem, i kombinasjon med 9:6, som sier at muslimene skal føre vedkommende til en trygg plass. I Koranen brukes de særmuslimske ordene for "regular prayer" og "charity" (Zakat), handlinger som KUN muslimer kan utføre. Dette er et viktig element som går tapt i oversettelsen, men det viser at man KUN får denne nåden dersom man konverterer til Islam... Konverter til Islam, så skal vi lede deg til en trygg plass slik at du kan få høre herrens ord. Det er budskapet i "koranens fredeligste vers".

 

 

Det er et annet vers som sier at hvis du dreper et liv får du like mye synder som hvis du hadde drept ALLE folk i verden. men hvis du REDDER et liv får du like mye belønning som om du har reddet hele verden.

Nei, det er det vitterlig ikke.

La oss ta en titt selv:

 

On that account: We ordained for the Children of Israel that if any one slew a person - unless it be for murder or for spreading mischief in the land - it would be as if he slew the whole people: and if any one saved a life, it would be as if he saved the life of the whole people. Then although there came to them Our messengers with clear signs, yet, even after that, many of them continued to commit excesses in the land.

 

1: We (Gud) ordained for the Children of Israel (Jødene)...

Dette handler ikke om muslimene engang. Dette handler om jødene.

 

2: unless it be for murder or for spreading mischief in the land...

Jasså, det finnes unntak? Du fremstillte det som et universellt forbud mot å drepe. Jeg føler meg snytt allerede. Hva er "mischief in the land" da? I Iran er det til eksempel homofili. I Saudi-Arabia er det å forkynne for Kristendommen. I Pakistan er det å bli beskyldt for å ha sagt noe om Muhammed. I Danmark er det å tegne Muhammed. I Nederland er det å lage en dokumentar om kvinners behandling under Islam. Ser du hvor dette bærer hen?

 

La oss se på det neste verset:

The punishment of those who wage war against Allah and His Messenger, and strive with might and main for mischief through the land is: execution, or crucifixion, or the cutting off of hands and feet from opposite sides, or exile from the land: that is their disgrace in this world, and a heavy punishment is theirs in the Hereafter;

 

1: The punishment of those who wage war against Allah and His Messenger

Dette betyr "de som ikke aksepterer Muhammeds trippelvalg (konverter, dhimmi eller død)".

2: and strive with might and main for mischief through the land

Dette er jeg skyldig i, etter Islamsk syn. Hva var Asma Bint Marwans straff?

 

3: execution, or crucifixion, or the cutting off of hands and feet from opposite sides

Fredens religion bak scenen...

 

4: that is their disgrace in this world, and a heavy punishment is theirs in the Hereafter

En vanlig muslim-løgn er at muslimene ikke skal utføre grusomhetene som dikteres i koranen, men dette verset spesifiserer tydelig "in this world"... Muslimer er altså beordret av sin "gud" å hugge av hender og føtter i kryss, som straff for å motsette seg Islam og bryte med Islamske normer.

Lenke til kommentar

Du trenger ikke å snakke til meg på den måten. Det går an å snakke skikkelig til folk selv om man er uenige. Hvis du ikke finner en nyhetslink fra FOX News troverdig, så kan jeg helt klart finne noe annet til deg, selv om jeg er uenig med deg. Det heter å være hyggelig. :)

 

Du kan jo prøve denne boken, skrevet av Robert Spencer, en av vestens ledende autoriteter på radikal Islam.

http://www.amazon.com/Stealth-Jihad-Radical-Subverting-America/dp/1596985569

 

Robert Spencer driver også en webside med navn JihadWatch, som i stor grad fokuserer på å eksponere stealthjihad. Nyhetsartikklene hans er som regel analysert grundig på siden hans, med linker til tredjeparts nyhetssider som bekrefter hendelsene han drøfter.

http://www.jihadwatch.org/

 

Hvis du har plass til litt dessert så kan du runde av kunnskapsmåltidet med denne YouTube videoen. :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=w10MhUiHO1g

 

Forøvrig er det artig å se at de som er kritiske til det jeg sier, angriper kildene istedefor innholdet som legges frem som argument.

Lenke til kommentar

Siden det er ganske usansynlig at noen vil bruke penger på en bok for å tape en debatt, så kan jeg fortelle dere at boken kan skaffes helt gratis, lovlig, og uten at du trenger å lese en linje.

 

Registrer deg på http://www.audible.com/

Da får du en gratis startpakke som gjør at du kan laste ned to lydbøker helt gratis, og audible virker både på PC, Android og iPhone med egen app.

 

Der kan boken "Stealth Jihad: How Radical Islam is Subverting America without Guns or Bombs" lastes ned, og du sparer 20$. Sammtidig vil du forstå hvorfor jeg gidder å sitte på dette forumet i flere timer hver bidige dag, for å fortelle folk at dette krever oppmerksomhet.

 

God Idè, ikke sant? :)

Lenke til kommentar

Nei, jeg mener det er bedre å lese Quran før man bedømmer den :)

Problemet som dukker opp da er i første omgang to:

 

1. Vi ateister har en lei tendens til å LESE det som faktisk står der, ordrett og rett frem uten unnskyldninger eller tolkninger eller andre forvidninger og krumspring og da er jeg redd quranen kommer like dårlig ut som bibelen.... Vi mangler med andre ord muhammed brillene muslimer leser dette med, og islam er jo ikke bare quranen slik jeg har forstått det? Det finne hadither også, ofte ført i pennen av ravende gale imamer som har forlest seg på quranen og skrevet hva DE tror den går ut på, pluss en del annen småsnacks som heller ikke akkurat vil fjøre seg noe bedre når ateister leser i galskapen... Men uansett er både bibelen og quranen påstander... Og kun det. Finnes ikke noe påviselig sannhet i rantingen samme hvem vei du snur disse bøkene..

 

2. Så fort jeg leser og tyder quranen på et språk JEG kan lese og ut i fra den tyder det som står der kommer du til å skrike opp om at quranen KUN kan leses på arabisk og så mye betyr ikke de påstandene for meg at jeg gidder å lære meg arabisk for å gjøre det.... Bortsett fra at det ikke var arabisk muhammed skrev noe som helt på da... men det er ikke så nøye sikkert... Det meste av det han liksom skrev er det jo andre som skrev for ham ettr hans død etter hva jeg skjønner... Det er like mye rør i quranen som i bibelen, ingen av dem klarer å formidle en troverdig historie jeg vil feste lit til ihvertfall og når en ser alle de bobme befengte "fruktene" muhammed har høstet etter det jeg vel ser på som den arabiske bibelen da bibelen var litt for europeisk for den godeste muhamed og derfor fant han på en selv....

 

Så det er samme hvor mye jeg eller noen her leser den blekka, du kommer aldri til å bli fornøyd. Tror du må TRO på dette for å i det hele tatt akseptere dette og det blir litt for mye påstander for meg til at jeg klarer å tro på dette... Beklager det, men det hjelper ikke om påstandene er pakket mellom to permer og kalt hellig, det er påstander samme F.

Lenke til kommentar

RWS, bare for ordens skyld, det er forskjell på påstander..

 

En dårlig begrunnet påstand er hva jeg mener at du forstår ;)

 

At du dør av å hoppe i fallskjerm uten fallskjerm er også en påstand, men en jeg kan begrunne nokså bra :)

Vet... :)

 

Og religiøse påstander er IKKE å hoppe uten falskjerm engang.... :tease:

Lenke til kommentar
så kommer du til å skrike opp om at quranen KUN kan leses på arabisk

Du kan si at oversettelse er "tegnspråk for døve" de kommer ikke nær orginalen, men det gir en god oppfatning av hva versene handler om ,om man leser fullstendig å ikke plukker opp ver fra hvert tema. om det føles tungvindt å lese de store kapitlene , hvorfor ikke de små ? noen av dem er 4-5 setninger...

Lenke til kommentar
Men uansett er både bibelen og quranen påstander..

Er du sikker på det?

Ja, rimelig sikker på det. Det er ingenting i de historiene som tyder på noe annet ihvertfall...

 

Er vel like mye sannhet i disse historiene som det er i fortellingen om den røde dragen i garasjen og jeg kan derfor ikke skjønne hvorfor folk skulle legge noe vekt på dette i det hele tatt jeg, for det er ingenting der å tillegge vekt annet enn påstandene.... Men kom gjerne med noen bevis for en gud du... For selv du ser hvor merkelig det er at vi fremdeles tror på dette som overhodet ikke er annet enn påstander når en koker vekk det hellige og det storslåtte.... Det er bare det at religiøse selv ikke evner å se det som hva det egentlig er, en samling med påstander, de tror dessverre at disse påstandene er sanne og i både kristen og muslimsk historie har de tatt liv ene og alene på grunnlag av disse påstandene... Fryktelig dumt og lite gjennomtenkt, men kanskje vi lærer en dag? Jeg tror mennesker om 100 år vi se tilbake på de siste to tusen årene med ødeleggende ørken religioner som noe fryktelig dumt og kanskje til og med vil se på religiøse som skikkelige idioter som lot seg lede til å tro at slike vissvass påstander var sannheter... Hodeløst idioti er hvea jeg tror religion kommer til å bli husket som, der folk tok livet av hverandre over noe så idiotisk som påstander... :no: Blir helt trist av å tenke på at 6 av 7 på denne planeten er hodeløse religiøse idioter som tror på påstander... Men jeg håper mennesker klarer å ta til vettet og legge disse detruktive ørken religionene på hylle

Endret av RWS
Lenke til kommentar

RWS, hvis nesten 2 milliarder mennesker tror på Allah og Muhammed, da er det verdt å lære hva Islam er. Ikke fordi man selv skal tro på det, men for å forstå konsekvensen av at 2 milliarder mennesker tror på dette.

 

Hvis jeg har rett i det jeg sier om Islam, så kan det fort bli farlig å IKKE kjenne Islams doktrine, teologi og lov. Vi ville ikke bli den første sivilisasjonen som gikk stille inn i historiebøkene på grunn av denne manglende kunnskapen.

 

Da det Islamske kalifatet var på sitt største, hadde det slaktet ned og oppupert 2/3 av den tidligere kristne verden. 60 millioner kristne ble drept og over en million kristne europeere ble tatt som slaver og sendt til Arabia. Til sammenligning ble under 1,5 millioner muslimer drept av korstogene, som var en forsvarsstyrke som ble sendt for å stanse den muslimske invasjonen, og om mulig gjenerobre kristne land. Så til poenget - hvor mye er igjen av den kulturen som eksisterte i disse ommrådene før muslimene okkuperte landet?

 

Null.

 

Uttrykket "defacement" ble ikke laget av hackere, slik mange tror.

Det ble laget av muslimer, for å ødelegge kulturarven i de ommrådene de erobret.

Derfor sprengte Taliban de gammle buddha statuene. Derfor mangler Sfinxen sin nese.

Derfor finner vi nesten ingen rester av den tidligere kristne kulturen i Egypt, Syria, Iran og hele Nord-Afrika. Dette er relevant for oss i dag, fordi det samme skjer i stor skala i Europa. Hele ommråder omformes til Islamske enklaver, der kun muslimer har adgang og kun muslimsk kultur eksisterer. Hvis du synes dette høres ut som science fiction eller propaganda - google "NO-GO Zones Britain/France". Sist jeg leste om det var Frankrike kommet opp i over 700 "Muslim Only" ommråder i urbane strøk. Ikke engang Politiet har adgang der, og de lever naturligvis etter Shari'a. Det er konsekvensen av at ingen våget å åpne den stinkende esken merket med Islam, og se hva som var oppi. Vi bare føyde oss og gav dem det de ba om i håp om at de ikke skulle brenne flagg og ambassader.

 

Må vi legge til en ny farge over Europa snart?

 

800px-Age-of-caliphs.png

 

så kommer du til å skrike opp om at quranen KUN kan leses på arabisk

Du kan si at oversettelse er "tegnspråk for døve" de kommer ikke nær orginalen, men det gir en god oppfatning av hva versene handler om ,om man leser fullstendig å ikke plukker opp ver fra hvert tema. om det føles tungvindt å lese de store kapitlene , hvorfor ikke de små ? noen av dem er 4-5 setninger...

 

Dette synes jeg var en god ide.

Vi kan jo begynne med Sura 3:85

Den er kort og fin. :)

 

http://www.usc.edu/schools/college/crcc/engagement/resources/texts/muslim/quran/003.qmt.html#003.085

Lenke til kommentar

RWS, hvis nesten 2 milliarder mennesker tror på Allah og Muhammed, da er det verdt å lære hva Islam er. Ikke fordi man selv skal tro på det, men for å forstå konsekvensen av at 2 milliarder mennesker tror på dette.

Galskap satt i system kan vel kort oppsummere hva alle religiøse mennesker tror på. Islam er ikke alene om å være ultravoldelige når noen "truer" påstands sannhetene deres, for en skal ikke lenger tilbake enn 100 år her i landet heller før du skulle være veldig forsiktig med å si påstandene i mot og om du ikke mistet hodet mistet du enormt mye annet, som arbeid, status og velvilje fra de andre fjolsene som trodde på disse påstandene...

 

Men først og fremst må vi få ALLE religiøse til å forstå at det er nytteløst å tro på disse påstandene og at det ikke fører noe godt med seg i det hele tatt om så alle trodde på tor og odin, den kristne gud eller allah alene, det er fremdeles like fordummende og stupidiserende!

Verden må rett og slett innse at gudepåstander er påstander og ikke sannhet og derfra bygge videre på samarbeid som religiøst vissvass i dag forhindrer over et alt for stor område. En trenger ikke å dra lenger enn ned til gnurebukken personlig nede i vatikanet for å forstå at verden er på ville veier når slike som paven kan stå frem og nekte folk å bruke kondom...

 

Eller erke biskoppen i england som gikk ut og proklamerte at flommen de hadde i Wales var en straffedom fra gud fordi samfunnet godtok homofile.... Det er så en lurer på om fyren er ravende gal OG dum på en og samme tid, for hvor mye lettere hadde det ikke vært for den guden å bare "helbredet" de homofile istedenfor å straffe en hel haug med uskyldige mennesker med en flom...? Slike idioter skulle vi lobotomert med en damphammer nettopp fordi de forleder andre idioter til å tro at dette er sannhet i makt av sin stilling... Og fy pokker hvor mange slike religiøse idioter det finnes i verden, som driter tynt i alt som hater sannhet, rettferd og rettigheter så lenge de kan parkere sitt religiøse vissvass opp i ræve til folk!

 

Ja, jeg ser på religiøse som idioter. De må være idioter som kan tro på påstandene som sannhet, finner ingen annen god forklaring på det jeg. Til mer logiskt på bærtur og til dummere og mer usannsynlig religiøst vissvass presenteres til mer blir det jo trodd på også av en eller annen grunn... Hadde de fått presentert vissvasset i enhver annen sammenheng hadde de bare ristet på hodet og tatt et skritt tilbake med tulling alarmen ringende i ørene, men ikke når det kommer til deres egen gudetro, for den er sann altså...

 

At antallet mennesker tror på vissvass beviser bare en ting, nemlig at tvang og gudsreklame har virket, antallet manifisterer IKKE sannheten i påstandene, som alt for mange tror...

 

TENK! Og TENK ordentlig! Religiøs tro er idioti av verste sort for det luller mange til å tro på påstander, gjettninger og sludder som sannhet uten engang å se på noe annet...

Lenke til kommentar

Har du klart å konvertere noen til ateisme ved å si at vedkommende er en idiot?

Jeg har konvertert 3 muslimer til ateisme ved å kjenne Islam inngående og derved kunne argumentere på deres premisser, noe som er helt nødvendig for å kunne nå religiøse mennesker.

 

For de som ikke vet at Muhammed giftet seg med konen til sin egen adoptivsønn, etter at han fikk en åpenbaring fra Allah som sa at adopterte barn ikke var ens barn likevel, og at denne kvinnen derved var lovlig for han som kone - de forstår heller ikke hvorfor adoptering er forbudt iht Islamsk lov. Man ser alltså at hendelser i den virkelige verden har sitt opphav i religiøse regler. Hvis vi ikke kjenner den religiøse bakgrunnen for muslimers handlinger, så vil vi heller ikke forstå betydningen og hensikten med deres handlinger. Dette er en av mange ting som muliggjør Stealth Jihad mot oss.

 

Spør deg selv: Hijab i Politiet.

Hva var din mening og hvorfor?

Hva er den religiøse betydningen av dette plagget?

Hvilken konsekvens ville dette hatt for Politiets myndighet dersom politikvinner gikk med hijab?

 

Sansynligvis kan du ikke svare utfyllende på dette, og det er illevarslende!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...