Gå til innhold

Sharia.no - en trist og forkastelig side?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slik utviklingen er nå, er ikke scenarioet fremstilt i norsk forfatter Andreas Bull-Hansens fantasy-trilogi om 3. verdenskrig en umulighet. Atomverdenskrig mellom vesten og østen, etterfulgt av oppbygningen av stammesafunn i en ødelagt verden, hvor folk deler seg mellom en konservativ kristen vest og en muslimsk sharia-preget øst.

 

Religion er så ødeleggende.

Lenke til kommentar

yeah whatever propaganda bullshit

Absolutt ikke. Hvis du ser filmen jeg linket til så er alt tatt fra Islamske kilder. Det er informasjon som kan bekreftes. Jeg utfordrer deg til å finne noe som er feil. Nevn en konkret ting i filmen som ikke stemmer?

 

Anngående filmen du la ut så var den svært interessant.

Har du mer informasjon om dette?

Islam har blitt den nye jødedommen. Gruppehat. Jeg synes synd på de muslimene som føler på rasisme fordi mange vestlige tenker at alle muslimer er som Saddam Hussein.

Pisspreik. Jødene er fortsatt jødene. Om muslimene har fått en ny rolle så er det isåfall den til nazityskland.

 

hezbollah_salute.jpg

Endret av Huggslangen
Lenke til kommentar
Alle de lovene der kunne likesågodt ha blitt hentet fra Bibelen

Er ikke det samme som

Det finnes en del henvisninger i det gamle testamentet som ikke ville passet inn med de etiske linjene vi har i dag.

fordi det er stor forskjell på "alle" og "en del".

Dessuten sier du at lovene kunne vært hentet fra bibelen, men det stemmer ikke, da Jesus har opphevet det meste, om ikke alt av det barbariske man finner i blandt annet moseloven.

Har du hørt "den som er uten synd kan kaste den første steinen" før?

 

Jepp, men jeg syns kirken og dens folk kaster stein hele tiden, jeg. Hva som står i bibelen, og hvordan den blir fulgt er to HELT forskjellige ting.

 

Det er også tydelig at du har fordommer mot muslimer og islam, og sånne folk som deg har jeg veldig lite til overs for. Har sett gjennom noen av postene, og din politiske agenda på dette forumet er tydelig.

Lenke til kommentar

Så filmen du postet, Huggslangen. Ganske skumle greier. Spesielt delen hvor det fortelles at Sharia er forsøkt introdusert i mange vestlige rettssystemer, skremmer meg. Men såvidt jeg vet er det vel lov å foreslå enhver ny lov for et demokratisk storting.

Det er sant, men StealthJihad føres ikke etter demokratiske prinsipper.

Jeg håper du tar deg tid til å lese litt om hvordan dette virker:

The Muslim Brotherhood "must understand that their work in America is a kind of grand Jihad in eliminating and destroying the Western civilization from within and "sabotaging" its miserable house by their hands and the hands of the believers so that it is eliminated and God's religion is made victorious over all other religions." -- "An Explanatory Memorandum on the General Strategic Goal for the Brotherhood in North America," by Mohamed Akram, May 19, 1991.

 

http://www.foxnews.com/politics/2010/09/15/america-threatened-stealth-jihad-security-report-warns/

 

http://www.jihadwatch.org/2010/08/newsweek-stealth-jihad-what-stealth-jihad.html

Lenke til kommentar
Jepp, men jeg syns kirken og dens folk kaster stein hele tiden, jeg. Hva som står i bibelen, og hvordan den blir fulgt er to HELT forskjellige ting.

Jeg er helt enig. Det er forskjell på Kristendomm og kristne, på samme måte som det er forskjell på Islam og muslimer. Jeg har aldri hevdet noe annet og jeg har aldri påstått at alle muslimer er terrorister eller del av et hemmelig plott for å erobre vesten. Bare så det er klart - jeg tror ikke dette.

 

Det jeg vil rette oppmerksomhet mot er det faktum at Islamske terrorister kan vise til kjernen i Islam når de rettferdiggjør sine handlinger, og profeten Muhammeds eksempel er en annen ting som til stadighet trekkes frem - i terroristenes forsvar.

 

Jeg vil simpelthen gjøre folk oppmerksom på at Islam er en ideologi som oppfordrer til drap og erobring, samt legitimerer løgn for å spre islamsk lov, shari'a, og nå politiske mål.

 

Det er også tydelig at du har fordommer mot muslimer og islam, og sånne folk som deg har jeg veldig lite til overs for. Har sett gjennom noen av postene, og din politiske agenda på dette forumet er tydelig.

 

Jeg har ikke fordommer mot Islam, jeg har en realistisk og kunnskapsbasert tilnærming, og jeg er ikke redd for å snakke om det jeg finner. Det er en vesentlig forskjell.

Jeg har heller ikke fordommer mot muslimer, da jeg vet at en majoritet av muslimene ikke vet at Muhammed var en pedofil massemorder og torturist. Jeg vil likevel hevde at muslimer i Norge bør informeres om dette og bli bedt om å velge side.

 

Jaja, du får tro hva du vil om meg, men du vil ikke finne noe som ikke stemmer i postene mine. Kansje du vil innse at det betyr noe, sånn med tiden?

Min politiske agenda er å la mine landsmenn ta en vurdering av Islam, basert på kunnskap som er hensynsløs til muslimers følelser. Fakta fremfor koselig fiksjon.

Lenke til kommentar

yeah whatever propaganda bullshit

Absolutt ikke. Hvis du ser filmen jeg linket til så er alt tatt fra Islamske kilder. Det er informasjon som kan bekreftes. Jeg utfordrer deg til å finne noe som er feil. Nevn en konkret ting i filmen som ikke stemmer?

 

Anngående filmen du la ut så var den svært interessant.

Har du mer informasjon om dette?

Islam har blitt den nye jødedommen. Gruppehat. Jeg synes synd på de muslimene som føler på rasisme fordi mange vestlige tenker at alle muslimer er som Saddam Hussein.

Pisspreik. Jødene er fortsatt jødene. Om muslimene har fått en ny rolle så er det isåfall den til nazityskland.

 

hezbollah_salute.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=GsUtvOW6SR0

 

http://www.youtube.com/watch?v=-T1T2q9-D38&feature=player_embedded

 

http://www.youtube.com/watch?v=8lcN4uvN_r4

Lenke til kommentar

Spennende.

 

15. Du skal ikke under noen omstendigheter vise ansiktet ditt. Du skal dekke deg med burka når du går ute. Hvis du ikke gjør det, vil du bli alvorlig straffet.

 

Er en direkte motsettning til:

 

18. Du skal ikke kle deg i iøynefallende klær.

Det er fordi hele opplegget er dyktet opp =)

Er Muslim selv å dette her er bare tull. Sharia loven skrives ikke sånn heller.. Mange blir lurt sånn pga kunskapsmangel... Kilder er veldig viktig ta hensyn til :)

Lenke til kommentar

for å gjøre ting litt mer klart å vaske opp noen "misforsåelser" innført av media pga kunskapsmangel. ordet "Sharia" er aiabiske ordet for "Lov verk". om dere ønsker ingen lov verk i Norge kan det bli kaos her tipper jeg.. :dribble:

 

Den seriøse delen:

sharia.no er en tulleside som KAN forårsake konflikter mellom muslimer & nordmenn. Det er veldig ofte idioter som lager sånne sider som setter i gang "krig" blant muslimer & nordmenn. vi ønsker ingen krig i Norge. Det abslutt ingen poeng med sånne sider som trådstarter sier :tease:

Lenke til kommentar

Islam har blitt den nye jødedommen. Gruppehat. Jeg synes synd på de muslimene som føler på rasisme fordi mange vestlige tenker at alle muslimer er som Saddam Hussein.

Hva om jeg tenker at alle muslimer er slik islam sier muslimer skal være?

for å gjøre ting litt mer klart å vaske opp noen "misforsåelser" innført av media pga kunskapsmangel. ordet "Sharia" er aiabiske ordet for "Lov verk". om dere ønsker ingen lov verk i Norge kan det bli kaos her tipper jeg.. :dribble:

 

Den seriøse delen:

sharia.no er en tulleside som KAN forårsake konflikter mellom muslimer & nordmenn. Det er veldig ofte idioter som lager sånne sider som setter i gang "krig" blant muslimer & nordmenn. vi ønsker ingen krig i Norge. Det abslutt ingen poeng med sånne sider som trådstarter sier :tease:

Hva er det muslimer ønsker seg i Norge som ikke de fikk i hjemlandene sine? Islam er en innvandringsreligion, det er ikke noe som har oppstått her naturlig. Er det en ting som virkelig kommer til å ødelegge all velstand og fremskritt som vi har hatt i Norge, så er det Sharia og muslimsk innflytelse.

Endret av Abigor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er det muslimer ønsker seg i Norge som ikke de fikk i hjemlandene sine? Islam er en innvandringsreligion, det er ikke noe som har oppstått her naturlig. Er det en ting som virkelig kommer til å ødelegge all velstand og fremskritt som vi har hatt i Norge, så er det Sharia og muslimsk innflytelse.

I motsetning til kristendommen?

 

Muslimer kommer til Norge for å få et bedre land å bo i. Nordmenn gjorde det samme for ikke lenge siden.

Lenke til kommentar

I motsetning til kristendommen?

 

Muslimer kommer til Norge for å få et bedre land å bo i. Nordmenn gjorde det samme for ikke lenge siden.

Kristendommen var en politisk og religiøs innflytelse som endret hvordan folk i Skandinavia levde på mange måter, men det var ikke en religion som primært ble innført ved innvandring. Enig?

 

Så et land med et styresett svært annerledes enn hva muslimene ønsker seg, er bedre, slik at muslimer heller vil komme hit? Det blir for meg like dumt som om demokratiforkjempere flykter til Nord Korea på grunn av at demokrati er så grusomt. Nei?

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

I motsetning til kristendommen?

 

Muslimer kommer til Norge for å få et bedre land å bo i. Nordmenn gjorde det samme for ikke lenge siden.

Kristendommen var en politisk og religiøs innflytelse som endret hvordan folk i Skandinavia levde på mange måter, men det var ikke en religion som primært ble innført ved innvandring. Enig?

 

Så et land med et styresett svært annerledes enn hva muslimene ønsker seg, er bedre, slik at muslimer heller vil komme hit? Det blir for meg like dumt som om demokratiforkjempere flykter til Nord Korea på grunn av at demokrati er så grusomt. Nei?

Kristendommen ble innført med blodgytelse og makt.

 

Angående hvorfor de kommer hit, så kan det ha noe med at de har det for jævlig i sitt eget land. Ikke tro at alle muslimer er radikale islamister. Jeg kjenner en del muslimer, og ingen av dem lever blindt etter sharialovene.

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar

Angående hvorfor de kommer hit, så kan det ha noe med at de har det for jævlig i sitt eget land. Ikke tro at alle muslimer er radikale islamister. Jeg kjenner en del muslimer, og ingen av dem lever blindt etter sharialovene.

Da er det heller ikke behov for terror, trusler og vold? Men det er jo akkurat dette media har vært preget av, ikke ubegrunnet, i lang tid.

Lenke til kommentar

Angående hvorfor de kommer hit, så kan det ha noe med at de har det for jævlig i sitt eget land. Ikke tro at alle muslimer er radikale islamister. Jeg kjenner en del muslimer, og ingen av dem lever blindt etter sharialovene.

Da er det heller ikke behov for terror, trusler og vold? Men det er jo akkurat dette media har vært preget av, ikke ubegrunnet, i lang tid.

Ikke dra alle muslimene under en kam. Det er noen få som ødelegger for flertallet. Muslimene er også skadelidene på grunn av radikale islamister.

 

 

 

Jeg har ingen sympati for radikale islamister.

Lenke til kommentar

Ikke dra alle muslimene under en kam. Det er noen få som ødelegger for flertallet. Muslimene er også skadelidene på grunn av radikale islamister.

 

 

 

Jeg har ingen sympati for radikale islamister.

 

Jeg har heller ingen sympati for radikale Islamister. Det er godt vi kan enes om det, men hvorfor frikjenner du alle "moderate" muslimer? Er de ikke ansvarlige, fordi de ikke har begått terrorhandlinger selv? Hva med Zakat som går til terrorceller? Hva med den unfallenheten de viser når Islamister dreper og lemlester i deres religions navn? Hvorfor kan vi ikke holde dem moralsk ansvarlig for å hylle en pedofil massemorder og voldtektsforbryter?

 

Jeg har vokst opp med muslimer. Jeg har alltid hatt muslimske venner. Jeg har studert sammen med muslimer, og jeg har tjenestegjort i Forsvaret med muslimer. Den eneste konklusjonen man kan trekke ut fra personlig erfaring med muslimer er følgende:

 

Ikke dømm Islam etter muslimene du kjenner.

Ikke dømm muslimene du kjenner etter Islam.

 

1: Islam er ikke muslimer

2: Muslimer er ikke Islam

3: Islam finnes i en rekke bøker og kan med enkelhet vurderes og dømmes

4: Muslimer som velger å følge Islam er ansvarlige for det valget

5: Religion er et valg, i motsettning til rase. Kritikk av valg er ikke rasisme

6: Islam befaler muslimer til å drepe alle vantro hvor enn de finner oss (9:5) og bryter således med Norsk lov.

 

At "moderate" muslimer ikke har klart å undertrykke og eliminere de "radikale" muslimene, ila 1400 år, viser at det er noe fundamentalt galt med Islam. Skal jeg si deg hva det er? Jeg vet nemlig svaret. Løsningen på det store spørsmålet om Islam. Er du klar? Muhammed var en Islamist.

Lenke til kommentar

6: Islam befaler muslimer til å drepe alle vantro hvor enn de finner oss (9:5) og bryter således med Norsk lov.

 

Da bør du forske mer på hvor og når dette gjald så skjønner du :) ellers hadde mange vært døde nå , tenk litt ;)

 

Ikke glem også at det Politikk bak terror og at det finnes en verdensdel med høy makt som Norge & mange andre land vil følge uansett hva de sier, Jepp

Ta en titt på disse her for eksempel:

http://www.youtube.com/watch?v=WnnI3IRFweQ&NR=1

 

Husk at noen "anti-muslimer" kan kalle seg "Muslimer" for å oppnå noe politisk ved å rettferdiggjøre noe mot menneskerettigheten

http://www.youtube.com/watch?v=GsUtvOW6SR0&feature=player_embedded#!

Endret av peace2
Lenke til kommentar
Da bør du forske mer på hvor og når dette gjald så skjønner du :)

Jeg har forsket på når og hvor dette gjaldt.

Muhammed åpenbarte "The Verse of The Sword" før han ledet sine muslimer mot andrepet på Mekka. Dette verset opphevet alle avtaler de vantro hadde med muslimene, og var en kommando om å gjøre akkuratt det verset sier: "Drep de vantro hvor enn dere finner dem."

 

Verset er ikke tidsbegrenset, gjelder alle vantro uten noen videre spesifisering, er ikke abrogert av senere vers og gjelder fortsatt. Dette er årsaken til at ALLE islamske lovskoler lærer at jihad er en sentral del av Islam, og at dette betyr krig mot vantro for å spre Islam. Det finnes ikke en eneste islamsk lovskole som IKKE har dette som sentralt element. Nevn en da, om du kan?

 

 

ellers hadde mange vært døde nå , tenk litt

270 millioner ikke-muslimer er døde på grunn av jihad.

Kansje du skulle forske og tenke litt selv?

 

 

Forøvrig, de "al-Qaida eksisterer ikke" filmene kan du spare deg for. De er så dårlig dokumentert at de ikke beviser noe som helst. Internasjonal etterretning om al-Qaida er så omfattende at jeg ikke vet om jeg skal le eller gråte av påstandene dine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...