Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig masse godsaker som kom i patch i dag, som jeg la merke til tidligere i dag.

Nå går det blant annet raskere å komme seg til level 10. Man har mange flere muligheter på UIen under settings. Nå begynner det faktisk virkelig å ligne noe :)

Skrevet

Hva er det som har fått deg til å snu deg rundt, Naken_Greve? :)

Jeg har innhentet empiri, hoppet ned fra stubben min, og sist men ikke minst lagt fra meg Star Trek fanboy-klærne...

Jeg er renset og kroppen min er klar.

• Liker 1
Skrevet

vet ikke helt om det er positivt å få tilgang igjen:/ Noen som vet om vi får forsette på de vi laget sist helg?

Og når er 01:00PM her i norge?

Rimelig sikker på at de er slettet.

01:00PM blir 20:00 for oss

Skrevet

Innboks = 0 :dontgetit:

Vel, heldigvis ikke så lenge å vente uansett. Var med forrige helg, så har fått en liten dose.

Likte best min Sith Warrior/Marauder.

Skrevet

Kan være mailene våre er forsinket, håper jeg ihvertfall. Kommer til å hyle hvis jeg får tilgang igjen.

Vert å sjekket swtor.com/tester ? Står complete på min, hva står det hos dere som har fått?

Skrevet

Er bekrefta at grafikken var bugga i betaen som var, mao High Setting fungerte ikke. Vi spilte på low egentlig. Er addet i dagens patch. (Closed beta) Og det skal visstnok komme en Highest Textures option ved retail.

Dette forklarer hvorfor jeg kunne kjøre i 2560x1400 med alt på maks uten at min ikke helt top of the line maskin hadde noe form for pusteproblemer.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...