Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Turbine har økt inntektane sine enormt, og mange fleire speler LOTRO etter at det blei F2P,

 

Du glemmer t LotRO er både P2P og F2P. Man kan ha mikrotransaksjoner og F2P i et (veldig stort) begrenset område, men for å få tilgang til alt må man abonnere, dvs ha P2P. F2P i LotRO er på mange måter bare en vanlig trial.

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Utrolig lite vi fikk se på E3, skuffende...

 

nvm, dem viser det på torsdag :w00t:

 

Thursday, June 9th

 

Star Wars: The Old Republic | 11:00am

Dark Souls | 11:20am

Inversion | 11:40am

Warhammer 40k: Space Marine | Noon

X-Men: Destiny | 12:20pm

Kingdoms of Amalur: Reckoning | 12:40pm

Jurassic Park: The Game | 1:00pm

Sniper: Ghost Warrior 2 | 1:30pm

Bastion | 2:20pm

Assassin's Creed: Revelations | 3:00pm

Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier | 3:20pm

Rayman Origins | 3:40pm

Sonic Generations | 4:00pm

Catherine | 4:20pm

Need For Speed: The Run | 4:40pm

SSX | 5:00pm

Madden 12 | 5:20pm

FIFA 12 | 5:40pm

Endret av furiUZ
Lenke til kommentar

Selve e3 har jo ikke startet enda en gang:P I morgen blir det en sånn Q&A med devs og gameplay video, med end game raid tipper jeg på. Er vel også en del closed door stuff for presse, så kommer sikkert en del nyheter med mer småting.

Men ingen release eller preorder elns på E3 - bekreftet

Lenke til kommentar

La oss nå håpe at optimalisering av grafikken er sisteprioritert og derfor ikke ligger inne i disse BETA utgavene.

Blant annet Lord of the Rings Online la jo ikke inn High-Res teksturer i BETA-en før knappe 3-4 uker før release.

 

Syntes animasjoner virker greie, questingen virker litt "meh" men det er alt for lite informasjon ute rundt dette at vi kan trekke noen konklusjoner men inntrykket til nå er jo helt vanlig "drept x-antall ditt, hent x-antall av datt" med MYE travelling mellom oppdragene. Mens grafikken ser direkte svak ut, altså detaljene er jo mer fraværende enn Uldaman i World of Warcraft som kanskje er det området i World of Warcraft med tammest grafikk.

 

Forventer ikke allverden av grafikken men det vi har sett til nå er alt for dårlig til å være 2011. Ser absolutt ingen grunn til å ha så lite detaljert grafikk. Cartoonish eller ei så kan de faktisk legge til litt mer detaljer inn i det hele nå virker jo alt helt flatt og direkte kjedelig som gir verdenen en skikkelig statisk følelse som om den ikke er i livet i det hele tatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Syntes animasjoner virker greie, questingen virker litt "meh" men det er alt for lite informasjon ute rundt dette at vi kan trekke noen konklusjoner men inntrykket til nå er jo helt vanlig "drept x-antall ditt, hent x-antall av datt" med MYE travelling mellom oppdragene.

 

Vi snakker et MMO med åtte klasser, der hver klasse har en historie på lengde med KotOR. Det er med andre ord rimelig gigantiske greier vi snakker om her. Det er umulig å kun ha originale quester når det blir så stort. Poenget er heller å gi oss en god grunn til drepe X antall av en ting og hente Y antall av en annen. Men så lenge spillet er morsomt å spille og lar meg lage en karakter jeg føler er min egen holder det for meg. Og siden når har BioWare laget en dårlig historie?

 

Mens grafikken ser direkte svak ut, altså detaljene er jo mer fraværende enn Uldaman i World of Warcraft som kanskje er det området i World of Warcraft med tammest grafikk.

 

Spillet kommer ikke før tidlig neste år. Jeg vil tro det er i tidligste laget til å klage på grafikken for de fleste. :p

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

La oss nå håpe at optimalisering av grafikken er sisteprioritert og derfor ikke ligger inne i disse BETA utgavene.

Blant annet Lord of the Rings Online la jo ikke inn High-Res teksturer i BETA-en før knappe 3-4 uker før release.

 

Syntes animasjoner virker greie, questingen virker litt "meh" men det er alt for lite informasjon ute rundt dette at vi kan trekke noen konklusjoner men inntrykket til nå er jo helt vanlig "drept x-antall ditt, hent x-antall av datt" med MYE travelling mellom oppdragene. Mens grafikken ser direkte svak ut, altså detaljene er jo mer fraværende enn Uldaman i World of Warcraft som kanskje er det området i World of Warcraft med tammest grafikk.

 

Forventer ikke allverden av grafikken men det vi har sett til nå er alt for dårlig til å være 2011. Ser absolutt ingen grunn til å ha så lite detaljert grafikk. Cartoonish eller ei så kan de faktisk legge til litt mer detaljer inn i det hele nå virker jo alt helt flatt og direkte kjedelig som gir verdenen en skikkelig statisk følelse som om den ikke er i livet i det hele tatt.

Grafikken i SWTOR er mye bedre enn grafikken i WoW.

http://www.youtube.com/watch?v=OskRij8AYaU

 

http://www.youtube.com/watch?v=2ayNgd_60qw

Lenke til kommentar

Kan ikke si meg helt enig i det Heradon, den videoen du henviser til er veldig misvisende da den ikke sammenligner med grafikkoverhalingen World of Warcraft fikk med Cataclysm. Selv om close up character grafikk kanskje er det dårligste med World of Warcraft sin grafikk selv etter Cataclysm så er det ikke like dårlig som den videoen der skal ha det til.

 

Må lure på hvilke grafikkinnstillinger og klient vedkommende kjører for når jeg kjører Cataclysm på 2560x1440@60Hz med 32 CSAA og alt på maksimum så ser det hvertfall endel bedre ut enn det som vises i den videoen.

 

 

Men ansiktstrekk og karakterene er ikke The Old Republic sitt svakeste kort nei, men når du ser på verden, detaljene på gresset, bygninger og vegger osv så virker det utrolig flatt og kjedelig å tar du deg tid til å logge inn på World of Warcraft og spiller på maksimale innstillinger per idag eller finner noen skikkelig 720P eller 1080P videoer hvor folk spiller på maksimale innstillinger så ser du jo tydelig mer detaljer i grafikken enn det EA sin 50min in-game video viste oss.

 

Men det er closed BETA så skal ikke trekke noen konklusjoner enda men å påstå at det vi ser fra The Old Republic per idag overgår grafikken World of Warcraft: Cataclysm har med DirectX11 kompatible skjermkort blir å dra ting litt vell langt.

Lenke til kommentar

Vi snakker et MMO med åtte klasser, der hver klasse har en historie på lengde med KotOR.

Spillet kommer ikke før tidlig neste år. Jeg vil tro det er i tidligste laget til å klage på grafikken for de fleste. :p

 

Kotor * 3 pr. sotryline. Og spillet kommer i 2011. Oktober, november. http://i100.photobuc...wtorrelease.png

 

Og at grafikken er like "dårlig" som WoW sin, den ser jeg ikke på noen måte. Spillet ser i mine øyne mye bedre ut, uten tvil!

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Vi snakker et MMO med åtte klasser, der hver klasse har en historie på lengde med KotOR.

Spillet kommer ikke før tidlig neste år. Jeg vil tro det er i tidligste laget til å klage på grafikken for de fleste. :p

 

Kotor * 3 pr. sotryline. Og spillet kommer i 2011. Oktober, november. http://i100.photobuc...wtorrelease.png

 

Og at grafikken er like "dårlig" som WoW sin, den ser jeg ikke på noen måte. Spillet ser i mine øyne mye bedre ut, uten tvil!

 

KotRO * 3? Enda bedre. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...