Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville ikke blitt så veldig overrasket over en releasedato. E3 er tross alt i juni, så selv om det kommer i januar neste år er det bare seks måneder senere, og de må rekke å ha minst en beta før den tid. Det jeg håper mest på er noen helt nye nyheter vi ikke har hørt om før. Aner ikke hva det skal være, men noe kan de jo finne på. :)

Lenke til kommentar

eeeh...likte ikke helt dette her http://www.pwngamer.com/?p=2900

 

"SWTOR removed from EA release schedule" :S

 

Jeg venter heller et par måneder ekstra, enn å få et uferdig spill ved en for tidlig launch.

 

hehe ikke for å jinxe ting men tror du muligens vil bli skuffet. Har ikke vært borti en eneste feilfri MMO eller MMO expansion launch på de nesten 10 åra jeg har holdt på med dem. Framsiden av medaljen med slike launcher er jo at de ofte åpner for at du kan tjene på det. Dog AoC var et unntak for meg men husker jo hvordan jeg ofte endte opp med over 100k platinum iløpet av en uke rundt hver eneste EQ expansjon.

 

det viktigste fo meg er egentlig at det at ting funker sånn passe. Det jeg hater er når de lover masse funksjoner ved release bare for å implementere dem over 6 måneder - 1 år etter ( frekkin AOC).

 

RIFT launch var nærme feilfri. AoC var langt fra feilfri. Jeg sier ikke at det skal være feilfritt, men at det ikke skal være uferdig, det er to vidt forskjellige ting.

Endret av Heart Break Kid
Lenke til kommentar

Ville ikke blitt så veldig overrasket over en releasedato. E3 er tross alt i juni, så selv om det kommer i januar neste år er det bare seks måneder senere, og de må rekke å ha minst en beta før den tid. Det jeg håper mest på er noen helt nye nyheter vi ikke har hørt om før. Aner ikke hva det skal være, men noe kan de jo finne på. :)

 

BioWare skal vist nok ha sagt en gang tidligere i år at spillet skal komme i 2011, men jeg ble fryktelig usikker på hvor jeg leste dette. Mulig det var på darthhater.com.

 

Så hvis det er 6måneders Beta, så bør det komme en dato snart ;)

 

Jeg for min del håper de tar seg god tid, slik at alt blir mest mulig bug free ;)

Lenke til kommentar

Viss dei har ein månadspris, eg har ikkje lest noko om at betalingsmetoden er offentleggjort, så kanskje dei hopper rett på F2P bølgja med mikro-transaksjonar? Eg håper verkeleg ikkje, men det er ein mogelegheit for det, spesielt sidan P2P blir sjeldnare og sjeldnare for spel, spesielt etter korleis LOTRO mangedobla forteninga si med å gå frå P2P til F2P.

Endret av Vistula Uhlan
Lenke til kommentar

Jeg håper det blir P2P. F2P høres bra ut på papireet, men da glemmer de at det tiltrekker seg alt mulig rask som kan krype og gå med en liten interesse for Star Wars og/eller MMORPGer. Har de en P2P blir vi i det minste kvitt de verste fjortisene som ikke har råd til et lite abonnement. blir det F2P håper jeg i det minste vi får en strengt voktet RP-server, så vi slipper "OMG! U suxor!" og sånt møl i chatten.

Lenke til kommentar

Fjortisane får jo ofte penge frå foreldra... :hrm:

 

Håpe det blir P2P, for å ungå at folk skal få ein fordel av å kjøpe oppgraderinga som våpen/spells osv.

 

Og dei har vel brukt so mykje penga på å utvikle det at dei må ha P2P.

 

Du tener ikkje nødvendigvis meir på P2P, er ein grunn til at fleire og fleire veljer F2P. Turbine har økt inntektane sine enormt, og mange fleire speler LOTRO etter at det blei F2P, og det er ingen problem for spel som Allods Online og Guild Wars å gå rundt. Mikro-transaksjonar er dessverre veldig lønnsomt.

Lenke til kommentar
er ein grunn til at fleire og fleire veljer F2P.

 

Ja, og grunnen er stort sett alltid et synkende antall spillere. Lord of The Rings, Age of Conan, snart Fallen Earth ryktes det om, og skal jeg tippe så skjer det også med Warhammer før eller senere. P2P er jo selvagt å foretrekke når man klarer å holde på spillerne. Blizzard klarer det utmerket. Eve Online har hatt en økende kurve hele veien. Rift hadde en god start, men det virker som om mange er lei allerede (inkludert meg).

 

Når antall spillere synker skate men sikkert så kommer man til et punkt hvor man kan la spillet gå F2P og forhåpentligvis snu trenden litt (Lotro f.eks), i stedet for å bare la spillet visne bort i en sakte død.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...