Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Det er ikke for lag at det er der. Selv om det kanskje hjelper litt mot det, men det er ikke sånn at om du har 500ms gcd så kan du spille like bra som noen med lav latency.

 

GCD er basicly en balanse ting, det gjør at man kan ha instant casts. Uten det måtte alt hatt cast times, eller kunne man trykket 1,2,3,4,5,6,7,8 på et halvt sekund å drept noe instant. Også for animasjoner må man ha gcd, ellers blir alle animasjonen kanselert fordi du starter på en ny ablity. Og for et siste punkt så er det der for å reduserer server pågangen ved at de bare trenger å behandle en ability fra hver person hver gcd

 

edit:

og at combaten er en rotasjon av trykk på tall har ingenting med gcd å gjøre, det får du om man ikke har det også. Du må fremdeles ut med de samme abilityene så de knappene må trykkes.

Endret av Vipera
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke for lag at det er der. Selv om det kanskje hjelper litt mot det, men det er ikke sånn at om du har 500ms gcd så kan du spille like bra som noen med lav latency.

 

Sant det, men det er forsatt ganske stor forskjell å spele med 500 ms i eit spel som har 1.5 sek GCD i staden for 0. (har prøvd :thumbdown: )

Lenke til kommentar

Det er ikke for lag at det er der. Selv om det kanskje hjelper litt mot det, men det er ikke sånn at om du har 500ms gcd så kan du spille like bra som noen med lav latency.

 

Sant det, men det er forsatt ganske stor forskjell å spele med 500 ms i eit spel som har 1.5 sek GCD i staden for 0. (har prøvd :thumbdown: )

 

*Det var vel det han mente ? :p

Lenke til kommentar

I casual/PvE kanskje...

Mer enn nok for PVP også.

 

GCD er basicly en balanse ting

Det bør være mulig for utviklerne å balansere med hensyn på individuelle cooldowns, cast times, dps og lignende. For meg virker det som det hele bunner ut i at de tar en enkel utvei.

Lenke til kommentar

I casual/PvE kanskje...

Mer enn nok for PVP også.

 

GCD er basicly en balanse ting

Det bør være mulig for utviklerne å balansere med hensyn på individuelle cooldowns, cast times, dps og lignende. For meg virker det som det hele bunner ut i at de tar en enkel utvei.

 

Du har ikke tydeligvis nett fra NextGenTel ..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Brrrr. har litt dårlige vibber ang. SWtor nå, redd det blir for mainstream, ala Wow (litt basert på forrige artikkel på Gamer, ang Pvp og det siste fra darthhater.com).......Men Jeg skjønner helt klart hvorfor, da Bioware vil jo tjene penger.. Men forøyeblikket gleder jeg meg mer til TSW..... synd, siden jeg er en ganske stor Star Wars fan.... skulle tro jeg gledet meg mer men....

Lenke til kommentar

En polsk side har visst leaket preorder detaljer om spillet, det har også kommet mange hint om at preorder vil bli lansert på comic con i san diego (21. juli).

 

Den polske siden Empik har leaket cover arten til spillet, samt collectors edition info. CE skal visst prises på 150€ og skal inneholde en del (pris kan være en placeholder).

 

link: http://betacake.blogspot.com/2011/07/star-wars-old-republic-leaked-pre-order.html

 

 

Siden til preorderen fra Empik ble fjernet bare noen timer etter det ble kjent, og ingen fra BW har sagt noe om at det er fake enda, så regner med det stemmer.

Endret av Quaric
Lenke til kommentar

System Requirements for de som er interessert...

 

OS: Windows XP, Windows Vista, Windows 7

 

CPU: AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4000 or better / Intel Core2 Duo Processor 2.0 Ghz or better

 

RAM: At least 1.5 GB or better for XP / 2 GB or better for Windows Vista/7 / PC's using built in graphic chipsets 2 GB RAM is recommended.

 

Hard Drive: 8x DVD-ROM or better

 

Video: ATI XT800 or better / NVIDIA 7800 or better / Intel 4100 or better. 256 MB minimum video RAM, shader 3.0 or better fully compatible graphics card.

Endret av Quaric
Lenke til kommentar

Har noen norske nettsider lagt ut forhåndsbestilling av Collectors Edition? Lurer på om jeg kan stikke innom Gamestop og forandre min forhåndsbestilling fra standard til collectors edition, burde jo gå ettersom mine 50kr vil fungere på akkurat samme måte om jeg ender opp med standard eller collectors edition?

Lenke til kommentar

Jeg har sendt mail i dag, men har ikke fått noe svar enda angående collector's edition.

Edit: http://cdon.no/spill/star_wars%3a_the_old_republic_collector_edition-14880747

 

Gårsdagens store snakkis på SWTOR forumet var et rykte om at folk med CE, får starte spillet 6 dager før. Hvis det viser seg å stemme at folk får starte lenge før, håper jeg at det er nok CE til alle som vil ha. Ellers kan det bli vanskelig å få tak i.

Endret av Albatraum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...