Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vurderer nesten å sjekke det ut for en måned, men er helt avhengig av å subscribe for å få tilgang til mine 7 lvl 55's.. Har hatt en pause på nesten 6 måneder og det er så innmari kjedelig å farme etter gear igjen. Rom pvp er ikke akkurat det store trekkplasteret for meg, hvertfall ikke med tanke på hvor dårlig space oppdragene har vært til nå. Gi en liten update på om de har endret styringen på romskipene eller om man enda bare bruker musen. Med et helt nytt kontroll-system kan det hende det blir megasuksess :-)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Vurderer å plukke opp dette igjen etter en lang pause.. Var jævla morsomt når jeg spilte det rett etter release hvertfall!

 

Er det verdt å betale for sub? F2P greia virker veldig...dårlig.

 

Og er det noen andre som har char på tomb of nadd? Er det en aktiv server? Husker det drepte litt av moroa når man løper rundt alene..

 

Gleder meg merker jeg :D

Lenke til kommentar

free2play koster ingenting og spille men ting er restriktert som du må bruke virkelige penger for å unlocke (subscription/items osv og blir som regel dyrere å spille enn å betalt en månedlig subscription dersom man ønsker å komme noen veier.

Flott, da er subbing veien å gå tydeligvis.

 

Starta spillet i stad, var jævla morro med space battles osv, spesielt nå som jeg har en grei pc å styre på. Men hadde jo glemt hvor dypt spillet er, har tydeligvis litt å sette meg inn i de neste dagene..Men good times, spillet har jo ikke tapt seg sånn sett.

 

Lurer på om jeg skal fortsette på 35 karakteren, eller den som er litt over 20..Meh, for mange valg, kanskje like greit å bare starte en ny sånn at alt kommer litt mer naturlig.

Lenke til kommentar

Hvis man har hatt sub før, har man en status som heter preferred. Det er noen hakk over F2P. Kjenner flere som spiller på preferred, men de har gjerne brukt en del tid in game for å få nesten de samme "rettighetene" som subscribers.

 

Forskjellene er mange, men det er ikke pay to win. Det finnes en flott oversikt på swtor.com

 

Nå kommer snart en ny stor oppdatering, før vi nok får en økning i nivåer senere i år, opp til maks lvl 60. Bioware og Ea tjener fett med spenn på Swtor nå, så det skjer ting i spillet hele tiden.

Lenke til kommentar

Hvis man har hatt sub før, har man en status som heter preferred. Det er noen hakk over F2P. Kjenner flere som spiller på preferred, men de har gjerne brukt en del tid in game for å få nesten de samme "rettighetene" som subscribers.

 

Forskjellene er mange, men det er ikke pay to win. Det finnes en flott oversikt på swtor.com

 

Nå kommer snart en ny stor oppdatering, før vi nok får en økning i nivåer senere i år, opp til maks lvl 60. Bioware og Ea tjener fett med spenn på Swtor nå, så det skjer ting i spillet hele tiden.

Ja, jeg fikk den statusen, men merker at det fortsatt er for begrenset. SKal bare være helt sikker på at jeg gidder å spille videre før jeg subber, ser ihvertfall ut til at det blir det som det er nå :)

 

Bra at spillet lever i beste velgående enda, var massevis av aktive folk på min server, så dette lover godt!

 

Må bare si det: FY FAEN SÅ FETT DET ER Å VÆRE JEDI :D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg spiller som Jedi Guardian (main) på Tomb of Freedon Nadd. Synes det er en del folk, men jeg har ikke noe å sammenlikne det med. Jeg startet opp igjen for et par uker siden og synes spillet er veldig morro for tiden. Som fiskerdigg sier så er det fantastisk kult å være Jedi :wee:

 

I tillegg er jeg med i en nesten helnorsk guild hvor det alltid er 10+ pålogget så og si. Jeg har det i alle fall veldig gøy der :)

Endret av Craxmerax
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Er det Jedi/Republic som er foretrukket blant de norske spillerne? Har fått inntrykket av det ihvertfall. :wee:

 

Sluttet å spille i oktober i fjor, men hadde en sub fram til november som jeg måtte avbryte på grunn av trangt budsjett. Merket idag at jeg har fått igjen litt av lysten til å spille swtor. Har vel fortsatt en lvl 55 Sith Inquisitor på serveren The Red Eclipse, med mindre EA har flyttet den i mellomtiden.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Slenger ut denne artikkelen.

http://www.starwars7news.com/2014/07/swtor-sequel-possibly-canon.html

 

Om jeg leser riktig, så vil det om 3-4 år komme en oppfølger til The Old Republic.

 

Et par interessante punkter:

-An engine-revamp will occur over time through the expansions. Controls will be slightly modified in the process.

-The Frostbite Engine 3 – which publisher Electronic Arts is using for several of its titles (including Star Wars Battlefront) – will be used for the sequel.

 

Dette er i mine øyener og ører helt fantastiske nyheter, dersom ryktene her stemmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...