Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Heisann hoppsann folkens ! :tease:

Hvis dere er intresert i å joine en hel norsk guild, så kommer jeg fra den største norske guilden på Swtor.

Vi holder til på Tomb Of Freedon Nadd, Empire side. Vi driver med endgame Hard mode PvE, ranked PvP og ofc casual spilling. Det ENESTE vi forlanger er: Du MÅ være norsk og 18 år for å kunne joine oss.

 

Vi hadde en Julekalender konkuranse hvor vi ble sponset av BioWare med gaver osv.

Gjennomsnitts aldern ligger på ca 30, men er mange under!

 

Høres detta ut som noe fett ?

Sjekk ut http://www.impetusguild.com

 

Aegean out ! :dribble:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Heisann hoppsann folkens ! :tease:

Hvis dere er intresert i å joine en hel norsk guild, så kommer jeg fra den største norske guilden på Swtor.

Vi holder til på Tomb Of Freedon Nadd, Empire side. Vi driver med endgame Hard mode PvE, ranked PvP og ofc casual spilling. Det ENESTE vi forlanger er: Du MÅ være norsk og 18 år for å kunne joine oss.

 

Vi hadde en Julekalender konkuranse hvor vi ble sponset av BioWare med gaver osv.

Gjennomsnitts aldern ligger på ca 30, men er mange under!

 

Høres detta ut som noe fett ?

Sjekk ut http://www.impetusguild.com

 

Aegean out ! :dribble:

Heisann hoppsann folkens ! :tease:

Hvis dere er intresert i å joine en hel norsk guild, så kommer jeg fra den største norske guilden på Swtor.

Vi holder til på Tomb Of Freedon Nadd, Empire side. Vi driver med endgame Hard mode PvE, ranked PvP og ofc casual spilling. Det ENESTE vi forlanger er: Du MÅ være norsk og 18 år for å kunne joine oss.

 

Vi hadde en Julekalender konkuranse hvor vi ble sponset av BioWare med gaver osv.

Gjennomsnitts aldern ligger på ca 30, men er mange under!

 

Høres detta ut som noe fett ?

Sjekk ut http://www.impetusguild.com

 

Aegean out ! :dribble:

 

tja vært kult da.. er på samma servern.. men må nok bli litt bedre først!^^

Lenke til kommentar

tja vært kult da.. er på samma servern.. men må nok bli litt bedre først!^^

Bedre? Pfft, bare å se på Aegean ingame, krava er ikke mer enn at du er norsk og over 18 år :p

 

For å utbrodere litt av hva han skrev;

Vi har to raidteams, et som raider 3 kvelder i uka(16m, med mindre oppmøte tilsier 8, mangler bare siste boss i EC NiM) og et som raider 2-3 kvelder i uka og som er mer laidback. I sistnevnte er det ikke krav til oppmøte, kun krav om at du signer opp hvis du har tenkt å raide :)

Driver også med Ranked PvP, sosial events(julekalender før jul er et eksempel) osv osv. Er ikke en gang et krav om at du skal være lvl 50 for å joine, sleng inn en søknad på forumet med charactern du spiller på, så kommer du fort inn.

 

Vi har også mumble hvor det er finfin stemning!

 

Forøvrig er nå 2.0 på PTS. Mye nytt!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tenkte jeg skulle bumpe denne tråden for å si det at jeg har hatt det meget morro i SWTOR etter at jeg begynte å spille igjen for 3 uker siden. Det fremstår for tiden som et mye mer komplett spill enn det dèt var når folk spilte sist.

 

Akkuratt nå for tiden holder jeg på med en del PvP, og alt-leveling. - Før dette så var det en artig event, hvor det mer eller mindre ble fastlått at spillmotoren har blitt en del optimalisert. Mange folk på samme område uten fps-lag!

Merker også dette når jeg spiller på skole-laptopen min. Har null lag på low grafikk-settings sammenlignet med før.

 

Jeg vegret meg litt mot å prøve å spille igjen - fordi jeg trodde spillet var en "lost cause" - men jeg har blitt ganske imponert over Bioware og hvordan dem arbeider med spillet for tiden.

 

Det er blitt gjort et par server merges, og det er nå rundt 10 rimelig store servere. De fleste planeter har rundt 100 personer på dem (ihvertfall på Tomb of Freedon Nadd, som ikke er den største servern) - Mens Fleet har rundt 200 spillere x 2-4 instancer.

 

Nå er jeg veldig spent på hvordan denne "mini-expansionen" kommer til å bli!

Endret av Felhart
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei!

 

Har nylig begynt å spille star wars igjen nå, etter ca 6 mnd inaktiv. Merkelig hvor fort rusten man blir når man fyrer opp spillet igjen, nesten så jeg føler jeg må lvl en character av samme class opp igjen for å få full oversikt! :p Anyways, ser jo at det er lite norsk aktivitet i dette spillet nå. Var medlem av Starfighters, men det er jo tydeligvis dødt for lengst. Leter etter en ålreit norsk/nordic guild som jeg kan bli med i, og satser på å spille en hel del fremover, så er ikke helt fremmed for å forplikte meg til raiding og slikt. etterhvert som ting kommer tilbake igjen :) Spiller på Tomb of Freedon Nadd, Republic side. Impetus Norvegicus høres jo ut som en knallfin guild, bare lurer på om det finnes en Republic counterpart til den? :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Noen som har løsning med lag problemene? Eller det kalles vell spike.

Spikes skjer når jeg løper/sloss. Funker helt fint når jeg står stille.

gtx560, i7 3rd gen, 8gb 1333mhz, nyeste nvidia driver, ingen problemer med internet og ms ligger på 70. Ingen problem med andre spill.

Endret av MrLuni
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tror han mente den nye expansion-pakken. Jeg er ikke kommet der ennå, men har hørt at omtrent alt av det nye innholdet er ganske mye forbedret.

 

Jeg begynte igjen etter denne kom ut da den kom med en ganske stor patch som la til/fikset småting jeg savnet. Er ihvertfall fullt av spillere der.

Endret av duppsko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...