Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...

Vurderer om jeg skal spille dette som et casual singleplayer spill med dama, altså skite i hele MMO-aspektet. Har en preferred account eller hva det heter ettersom jeg kjøpte det på lansering og spilte i ca 1,5 måned.

 

Satt opp en Free-To-Play konto her for å se hva du hadde tilgang på og det virket skral, var ytterst få raser du kan velge hvertfall og selvsagt så er kombinasjonen dama er ute etter låst back en paywall.. Ikke så overraskende det, men regner med at det å betale for oppgradering til preferred gir tilgang på alle?

 

Ser jo at preferred konto gir boost hva gjelder EXP, så det at jeg skal få EXP boost og hun ikke fungerer jo heller dårlig. Men er det sånn at spillet faktisk er fult spillbart fra level 1-50 med alt av story missions og det hele at det vil fungere som singeplayer co-op spill for oss, eller vil det være ting som irriterer oss grønn innimellom? Hvordan er det nye innholdet i disse utvidelsene, de virker ikke å slå på stortromma akkurat?

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Noen som fremdeles spiller dette spillet?

 

Ser at det har kommet 2 tilleggspakker siden jeg spilte sist, Rise of the hutt cartel og shadow of Revan.

Så jeg valgte å laste ned spillet på nytt for 2 dager siden, og har kost meg godt siden. Jeg startet en ny karakter for å spille gjennom Sith Warrior storyen på nytt, så jeg har ikke fått begynt på tilleggspakkene enda.

 

Om en uke så kommer det også en ny endgame planet og litt diverse andre content for maxlevel, og om 2 uker gjennomfører de også en periode med 12x xp fra story missions.

 

Ser ut til at det i det minste blir noen morsomme uker med Star Wars :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har ikke spilt det på en evighet, men er enig i at det er et knallspill - så fremt man går for historiene og dungeons. Resten var rimelig kjedelig, imho.

 

For øvrig plukket jeg frem Guild Wars 2 for noen uker siden, og anbefaler det på det sterkeste. Det var rimelig bra da det kom, men en god del er forbedret siden da. Vi får også en expansion om en stund (en EKTE expansion, ikke noe content addon bullshit.) Det koster jo heller ikke noe å spille pr måned (kun engangskjøp), så hvorfor ikke gi det en sjanse? :) Det er for øvrig en megaserver, så folk fra hele verden spiller sammen. Det gjør at det bestandig er folk rundt omkring, selv midt på natten på en ukedag. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Noen som fortsatt spiller dette? Vurderer å gi det et forsøk. Er bare free to play eller er det en subscriber option også? I såfall, er det store restriksjoner for de som velger å spille det gratis?

 

Det er noen måneder siden jeg har spilt dette, men litt avhengig av hva du er ute etter i et MMO vil jeg anbefale å gi det et forsøk. Veldig god og engasjerende historiefortelling til et MMO å være, og det er det eneste spillet av denne typen jeg har forsøkt som kan være underholdende å spille nesten som et rent singleplayer-spill. Det er både subscriber option og free to play. Jeg har prøvd begge deler, og free to play-delen har absolutt ikke noen spesielt urettferdige restriksjoner.

Lenke til kommentar

Spiller SWTOR når det dukker opp mer historie innhold, for meg kunne det på en måte vært et single player spill. For all del det har ganske underholdende pvp og mange gode flashpoints med bra historie, samt operations som bringer det samme. Føler meg mer involvert i den delen av spillet enn mange andre MMO. 

Lenke til kommentar

At det kommer med noe som mer eller mindre er en singleplayer utvidelse tror jeg er veldig smart, problemet er bare det at jeg må spille igjennom alt det andre som ikke er singleplayer før jeg kommer dit. Prøvde å ta opp SWTOR som ren singleplayer for ikke så lenge siden, men så fort kan kommer bort ifra startområdet så går ting i alle retninger og historiekvaliteten er syltynn utenom klasseoppgradene så det er utrolig mye dødtid mellom historien som må drepes som ikke falt helt i smak hos meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sluttet å spille dette tullet etter level 30. Det var ekstremt kjedelig. Spilte det kun fordi jeg synes KOTOR 1 og 2 var bra.

Men dæven om jeg ble skuffet av Star Wars online. Dette spillet er for ekstreme die hard Star Wars fans.

Samme her. Sluttet etter rundt level 30, var rett og slett for kjedelig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Spilte dette ganske mye og lenge da det var nytt, og tok en pause frem til forrige uke.

Nå sitter jeg pal igjen etter at ungene har lagt seg, og jeg elsker det.

 

Ser at noen klager på kjedelig områder, og ja, enkelte områder er i største laget. MEN det er viktig å huske på å oppgradere speeder skillen sin, slik at mounten går raskere. Jeg tror nemlig at utvikleren har skalert enkelte områder etter hvor rask mount man skal ha. Og glemmer man å oppgradere, så virker det nok tomt og stort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At det kommer med noe som mer eller mindre er en singleplayer utvidelse tror jeg er veldig smart, problemet er bare det at jeg må spille igjennom alt det andre som ikke er singleplayer før jeg kommer dit. Prøvde å ta opp SWTOR som ren singleplayer for ikke så lenge siden, men så fort kan kommer bort ifra startområdet så går ting i alle retninger og historiekvaliteten er syltynn utenom klasseoppgradene så det er utrolig mye dødtid mellom historien som må drepes som ikke falt helt i smak hos meg.

 

Som flere andre har nevnt, så kan man nå levle til level 50 ved kun å spille class quests (dersom man er subsciber).

Lenke til kommentar

noen som vet hva som ingår utvidelsen?

http://dulfy.net/2015/06/15/swtor-knights-of-fallen-empire-official-expansion-info/ 

  • There are no class stories, just the epic story with a dash of class flavor tossed in
  • Because the story is personal to you, playing with even one friend is restrictive. Unlike the base game, where friends could play together and follow different class storylines, Fallen Empire has just the one epic story, so it can only be played out one player at a time
  • The story picks up right from end of the trailer. You are an Outlander. You can either use existing level 60 characters or create a new level 60 character right from the start.

8.  Is the Outlander a new class in Star Wars: The Old Republic?

No, Knights of the Fallen Empire keeps the 8 core classes, but your character’s story becomes that of the Outlander, a veteran of the Great Galactic War.

 

http://www.polygon.com/2015/6/15/8736559/star-wars-old-republic-knights-of-the-fallen-empire-expansion 

 

^ Her står det litt ang at sidemissions ikke "kreves" lengere for å levle nå. (se sitat)

 

http://www.ign.com/articles/2015/06/23/e3-2015-11-things-you-need-to-know-about-star-wars-the-old-republics-knights-of-the-fallen-empire-expansion 

^  You must be level 60 to play the expansion (og subscriber). Men det går tydeligvis mye raskere nå (sitat)

Og tilslutt: 

Your new Level 60 character can't play old story missions.
If you create a shiny new level 60 character for Knights of the Fallen Empire, you won't be able to take that character back to the regular Old Republic game and play the class story. "The assumption is that you've already done it," 

 

 

If you want to come in and play the story of the Jedi — probably the best video game Star Wars story ever written — you can now come in and just focus on that if you want to. You don't have to do the 'now go collect things' side stuff. In the past we've had you do that."

He's talking about grinding.

"We don't think of it as grinding," he said. "We think of it as 'the MMO bits.' But we're not taking it out, either. We're repurposing it for the alliance content. If you level a Jedi knight now, it doesn't take hundreds of hours. It takes a fraction of the time. It could be 50 or even 30 hours now

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...