Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God dagen mine forum frender!

 

Jeg så på Origin i dag og fant ut at SW TOR var på 100 kr ca, så jeg lurte på å kjøpe det :)

Men det som jeg lurer på er: får jeg med en mnd med gratis eller må jeg betale mnd avgiften med en gang?

 

Mvh FatHobbit :)

Endret av FatHobbit
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

http://www.swtor.com/support/helpcenter/6675

 

For players who have more than twelve characters that are migrating to the same higher population server, we have created an extended character selection screen with different “pages” to hold all of your characters. You can use the arrows at the bottom of the character selection screen to navigate these pages.

 

It will not, however, be possible for you to create a new character if you have 12 or more characters on a server. In order to create a new character you must have a character list which contains 11 characters or less on that server.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Spiller folk dette enda? Vurderer å ta det opp igjen litt. Var aldri skikkelig lei når jeg sluttet å spille det egentlig. Etter skuffelsen med GW2 så hadde det fristet å spille litt SWTOR igjen! Storyen osv var jo fantastisk, men pvpen var megaskuffende. Tror egentlig det var derfor jeg slutta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...