Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Gjorde just Kaon Under siege.

Måtte kite waves på første boss (vi klarte ikke med turret).

Andre boss, wipet vi en gang, kjempeltt.

Bonus boss var for vanskelig. Prøvde 4 ganger, så ga vi opp.

Siste boss, lett når man har lest strategi.

 

Droppet Columi headgear til meg, så jeg ble veldig glad ^^

 

Kaon Under Siege må jo være den letteste som er vel? Dersom man ikke blir dytta inn i andre grupper.

 

Første wave-boss så kan du "jukse" og stille deg ved de første turretene, da kommer det grupper på 5 og 5 mobs som gjør den fighten superenkel. Bare pass på at alle står der til alle wavsa er ferdig. Det er en liten søpplehaug der "grensa" for pulls er. går du til den, kommer neste wave. Du kan tilogme ta pauser hvis du vil. bare ikke gå over den lille søppelhaugen.

 

Andre bossen er vel egentlig bare tank and kite. Kite den til tønnene som står rundt om kring, den hjelper veldig på dps.

 

Bonus er heeelt umulig :p Nesten hvertfall. Hvis du clearer alt fra den andre bossen, og til Bonus. Så kan du stille deg på plassen hos andre boss (midt på der, med turreten.) Da tar det lang tid før addsa kommer, men du må dps'e som ett helvete! Har også hørt at denne bossen ikke Enrager (??) så du kan egentlig pulle han tilbake så langt du kan. Det er som regel addsa som har ødelagt for meg, så den taktikken skal jeg teste neste gang :)

 

Siste boss er superenkel, for meg har det alltid funket med Høyre, Venstre, Midten. Dersom det ikke funker så er det bare å kjøre Midten, Høyre og så Venstre (Har gjort det en gang, da enrage han siste Venstre. Men han hitta så lite med 200%+ at det merkes ikke)

 

Jau, er litt rart at man kan gå rett gjennom friendly NPC's med lightsaberen. Eller vegger og columns. NPC'ene burde jo bli kappa i to når man vifter en lighsabre tvers gjennom dem.

 

 

Trykk Z for å slå på lightsaberen din, skriv deretter /dance og se deg selv kappe av deg hue, bein og alt. :thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

la oss ikke få amerikanske tilstander i SW heller da... Nei til idioti advarsler (skjønt de kunne godt hatt rekkverk rundt de syke insta-death hullene i gulvet i Sith hovedkvareret på DK :p )

 

Jeg skal saksøke Bioware for mistet hånd i danseulykke! Det sto jo ikke at jeg ikke kunne danse med den slått på :mad:

Lenke til kommentar

Jojo, men så må vi huske at ikke alle imperials er force users heller.

90% av befolkningen på en Death Star f.eks. er vel renholdspersonale, håndverkere som reparerer ting kontinuerlig, kantinepersonell etc. Tenk så kjipt det er å miste en skrutrekker i en bunnløs chasm. Eller sparke over vaskebøtta også forsvinner den ned i evigheten. Da mister man vel jobben, og tilbake til Nerf herder-jobben som består i å måke

nerf skit hele dagen på Tattoine, og bli voldtatt av Sand People i helgene.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jojo, men så må vi huske at ikke alle imperials er force users heller.

90% av befolkningen på en Death Star f.eks. er vel renholdspersonale, håndverkere som reparerer ting kontinuerlig, kantinepersonell etc. Tenk så kjipt det er å miste en skrutrekker i en bunnløs chasm. Eller sparke over vaskebøtta også forsvinner den ned i evigheten. Da mister man vel jobben, og tilbake til Nerf herder-jobben som består i å måke

nerf skit hele dagen på Tattoine, og bli voldtatt av Sand People i helgene.

 

Kjip å sparke vaskebøtten med et uhell ned i en sjakt, så den (og vannet) spretter nedover og nedover og nedover til den kommer til midten og treffer den reaktorgreia som gir strøm til hele planeten. Den samme Luke traff for å ødelegge hele Death Star. Oooops... :p

Lenke til kommentar

Nå er jeg pottesur, jeg gikk tom for penger på kortet og mista subscription, og nå har jeg penger og skal betale, men får hele tiden error try again later.

 

Samme faanskapet som jeg fikk.

Fikk ikke betalt med det norske kortet mitt heller (bor i utlandet og de vil bare akspetere kort som blir registrert i det landet det er utstedt).

 

Måtte til pers og handle time card, men selv det var vanskelig for folka.

Måtte vente nesten en hel dag fra jeg registrete til jeg fikk spille og i mellomtiden ba kontoen meg om å registrere CD key for spillet osv plutselig.

 

Makan til møkkverk på betalingsfronten synes jeg.

Akkurat som om de ikke vil ha pengene dine

Lenke til kommentar

Jojo, men så må vi huske at ikke alle imperials er force users heller.

90% av befolkningen på en Death Star f.eks. er vel renholdspersonale, håndverkere som reparerer ting kontinuerlig, kantinepersonell etc. Tenk så kjipt det er å miste en skrutrekker i en bunnløs chasm. Eller sparke over vaskebøtta også forsvinner den ned i evigheten. Da mister man vel jobben, og tilbake til Nerf herder-jobben som består i å måke

nerf skit hele dagen på Tattoine, og bli voldtatt av Sand People i helgene.

 

Kjip å sparke vaskebøtten med et uhell ned i en sjakt, så den (og vannet) spretter nedover og nedover og nedover til den kommer til midten og treffer den reaktorgreia som gir strøm til hele planeten. Den samme Luke traff for å ødelegge hele Death Star. Oooops... :p

 

Forskjell på en proton torp og en vaskebøtte da... eller, hva vasker du med egentlig ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...