Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tja, er vel fremderles ikke godt nokk. Om shadow gjør det bra på noen streams vil ikke si at de er OP og 1 plass på hva? Dmg er ikke alt.

 

Desuten har jeg stor trua på at BioWare balanserer klassene godt etter verdt. Husk at vi er enda kun i beta.

 

 

 

 

edit noen som har siste patch notes (main assets 13)?

 

 

 

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Ville ikke vært så bastant med diverse "ubalanse" påstander enda, som sagt så er det nærmest umulig å balansere ett MMO-spill fra level 1 til maks level. Og de utviklerne som faktisk prøver på dette kaster bare bort tiden.

 

Jo nærmere maks level du kommer, jo mer balansert burde og skal spillet være. Ferden til maks level er jo bare en liten del av spillet, det er hva som skjer på maks level som er viktig og det er der de mest trofaste spillerne vil tilbringe mest tid og det er nettopp her ting skal og må være balansert.

 

 

På ferden opp til maks level så vil det være perioder hvor enkelte klasser vil skinne, det er ikke til å unngå og er samtidig litt av sjarmen med det hele. Så om du ikke har endel erfaring med de nevnte klassene på tilnærmet maks level så ville jeg ikke uttalt meg så bastant.

 

 

Men jeg er helt enig og kjenner meg godt igjen i hva du sier. Det er akkurat det samme problemet med Sith Warrior og Sith Inquisitor på Empire siden, som egentlig blir nøyaktig det samme som Jedi Knight og Jedi Consular på Republic siden. Velger du å gjøre Sith Warrior DPS, med andre ord Marauder så virker det som en eneste stor vits fra level 10-20 da du har så veik DPS sammenlignet med både Sith Inquisitor Sorcerer og Assassin at det hele føles temmelig ubalansert, men jeg regner med og håper at det blir mer balansert utover ellers så er det jo rett og slett ingen grunn til å kjøre Marauder i det hele tatt.

 

En ren DPS-klasse som har dårligere DPS enn både Sorcerer og Assassin er jo meningsløst.

Lenke til kommentar

Har haft en sorcerer som "main" i beta hittils, men har testat andra också, och testade nu en knight till lvl 10. Även om det mesta är lättare 1-10 i denna build än förr så är det enorm skillnad på dps output kontra sorcerer. Provade också bägge i pvp i lvl 10 och skillnaden är enorm. Detta tror jag Bioware kommer göra något med ganska snart då väldigt få får lust att rolla knight. Oavsett så blev jag väldigt glad i knight trots allt.

Lenke til kommentar

Ville ikke vært så bastant med diverse "ubalanse" påstander enda, som sagt så er det nærmest umulig å balansere ett MMO-spill fra level 1 til maks level. Og de utviklerne som faktisk prøver på dette kaster bare bort tiden.

 

Jo nærmere maks level du kommer, jo mer balansert burde og skal spillet være. Ferden til maks level er jo bare en liten del av spillet, det er hva som skjer på maks level som er viktig og det er der de mest trofaste spillerne vil tilbringe mest tid og det er nettopp her ting skal og må være balansert.

 

 

På ferden opp til maks level så vil det være perioder hvor enkelte klasser vil skinne, det er ikke til å unngå og er samtidig litt av sjarmen med det hele. Så om du ikke har endel erfaring med de nevnte klassene på tilnærmet maks level så ville jeg ikke uttalt meg så bastant.

 

 

Men jeg er helt enig og kjenner meg godt igjen i hva du sier. Det er akkurat det samme problemet med Sith Warrior og Sith Inquisitor på Empire siden, som egentlig blir nøyaktig det samme som Jedi Knight og Jedi Consular på Republic siden. Velger du å gjøre Sith Warrior DPS, med andre ord Marauder så virker det som en eneste stor vits fra level 10-20 da du har så veik DPS sammenlignet med både Sith Inquisitor Sorcerer og Assassin at det hele føles temmelig ubalansert, men jeg regner med og håper at det blir mer balansert utover ellers så er det jo rett og slett ingen grunn til å kjøre Marauder i det hele tatt.

 

En ren DPS-klasse som har dårligere DPS enn både Sorcerer og Assassin er jo meningsløst.

 

Helt enig og godt skrevet. Har også hørt at mange melee klasser har store problemer før lvl 24 fordi at ranged får mye godsaker på tidligere enn de melee. F.eks på lvl 16 får jeg min knockback på smuggler, menst på lvl 24 får knight sin "første" stun. (har ikke spillt knight så dette er bare hva jeg har lest)

 

Kan ikke være mye tess den guilden din hvis du er avhengig av å spamme forumet en gang hver 3-4. time. Gjør det lettere for deg selv å heller legg til en link+litt info i signaturen din.

 

23 innlegg og 23 "Sjekk ut den nye guildsiden vår" innlegg? :p

 

Har haft en sorcerer som "main" i beta hittils, men har testat andra också, och testade nu en knight till lvl 10. Även om det mesta är lättare 1-10 i denna build än förr så är det enorm skillnad på dps output kontra sorcerer. Provade också bägge i pvp i lvl 10 och skillnaden är enorm. Detta tror jag Bioware kommer göra något med ganska snart då väldigt få får lust att rolla knight. Oavsett så blev jag väldigt glad i knight trots allt.

 

Det tror ikke jeg, og håper ikke. Er ikke mange timene folk er lvl 10 så er lite vits å bruke tid og penger på det.

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Men jeg har heller ikke lyst å spille et spill der jeg venter på at alt blir "perfekt balansert" i 3 måneder til jeg når lvl 50. Jeg er ikke typen til å grinde til lvl 50 på ei uke. Det kan jeg ikke heller siden jeg jobber.

 

Men du trenger perfekt balanse før level 50?

 

Perfekt balanse finnes forresten ikke i MMORPGs. Det finnes vel ikke i noen spill uansett genre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...