Gå til innhold

Republikanske motkandidater til Obama, 2012? Hvem?


Anbefalte innlegg

Men uansett hvem som laget dem, så er de forsatt like feil. Jeg vil heller bruke grafene over med noen justeringer fordi de tar ikke med kontraster. Både Ron Paul og Jon Huntsman er for lavere skatter, men i hvilken grad. De har bare oppose/favour og strongly oppose/favour.

Jeg syns også dine er bedre, det er også klarere hvordan de har blitt til.

 

Som du sier gir det ett grovt bilde som trolig bør justeres litt. Jeg tror RP bår litt lenger oppover, og Obama litt lenger nedover, men det er kun mine inntrykk sett utifra en som ligger helt ute i tuppen øverst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere har ikke skjønt en eneste ting av dette , den som styrer landet og er leder for The New World Order er Hunden til Obama , Bo

 

bo-first-dog.jpg

 

Sjekk historiebøkene , hele 25 av de totalt 42 Presidentene i USA har hatt en eller flere hunder !

 

Og hunden Spot, Som George W Bush likte å kalle han, er eneste hunden som har overlevd 2 presidentperioder med samme president . George W Bush var bare Spot sin mediedukke. Spot ga ordre , GWB nikket.

 

Her ser du både Spot (Engelsk springer spaniel til høyre ) og Barney ( skotsk terrier til venstre ) sammen med nikkedukken sin ut på tur :

 

salutingmarineonebothdogskenlambertapweb.jpg

 

Hunden til Cheney og GWB var bestevenner i mange år , men ett eller annet skjedde bak maktteppet , blandt ganske ferske memoarer som cheney nettopp har utgitt,så kommer det fram at Cheney sin hund Dave gikk til angrep på Barney i det familiene var samlet på Camp David. Jeg tror nok Dave så at slaget om en maktposisjon var tapt i det hvite hus , så han lot sinnet sitt gå utover Barney, broren til Spot.

 

Dave i hvit pels , sammen med broren

 

cheney_1981860c.jpg

 

Link til sak:

 

http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/us-politics/8725545/Dick-Cheneys-dog-banned-from-Camp-David-after-attacking-George-Bushs-terrier.html

 

George W Bush får instrukser fra Spot :

 

d-1_bushes_with_barney__spot_p7842-12_500px.jpg

 

Spot sammen med Blair :

 

bush_1756867c.jpg

 

 

Som dere sikkert har skjønt nå, det er ikke personen foran kamera som styrer USA og verden , det er hunden i bakgrunnen som tar over. Jeg bryr meg fint lite om folkene foran kamera, jeg er mer bekymret for det som skjer bak.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Terms aren't grammar.

Interesting. One could argue your use of the word "term" is incorrect with regard to the use of the word "empire" since as a noun it doesn't really have any other meanings in common use. A term refers to something very specific so as to differentiate it from other uses.

 

Whatever. My point is that I hate it when people use technical terms that I've studied in the wrong context.

Lenke til kommentar

Men uansett hvem som laget dem, så er de forsatt like feil. Jeg vil heller bruke grafene over med noen justeringer fordi de tar ikke med kontraster. Både Ron Paul og Jon Huntsman er for lavere skatter, men i hvilken grad. De har bare oppose/favour og strongly oppose/favour.

Jeg syns også dine er bedre, det er også klarere hvordan de har blitt til.

 

Som du sier gir det ett grovt bilde som trolig bør justeres litt. Jeg tror RP bår litt lenger oppover, og Obama litt lenger nedover, men det er kun mine inntrykk sett utifra en som ligger helt ute i tuppen øverst.

 

Hvorfor er det viktig å definere en kandidats ideologi på en slik måte? Er ikke virkeligheten mer nyansert og enten du blir enig eller uenig avhengig av saken? En klarer å lene til venstre på noe saker og til høyre på andre måter. Det er en grunn flere fra venstre liker ikke Obama som bruker militæren som en republikaner samtidig som han ble kvitt av dont ask dont tell som en demokrat. Reagan reduserte personal income tax samtidig som han økte social security tax.

Lenke til kommentar

Common usage determines what is wrong and right, not a textbook published at a certain time and place. The correct meaning will change. What is liberal here is not liberal there only due to common usage differences. To be too rigid is a recipe for frustration and disappointment

 

And current usage says that empires are made by conquering other countries, imposing rulers and ruling without a mandate from the people.

 

Oh wait, I guess you are right...

Lenke til kommentar

Terms aren't grammar.

Interesting. One could argue your use of the word "term" is incorrect with regard to the use of the word "empire" since as a noun it doesn't really have any other meanings in common use. A term refers to something very specific so as to differentiate it from other uses.

 

Whatever. My point is that I hate it when people use technical terms that I've studied in the wrong context.

You should not hate other people for your having "studied in the wrong context" ;)

Lenke til kommentar

Hvorfor er det viktig å definere en kandidats ideologi på en slik måte? Er ikke virkeligheten mer nyansert og enten du blir enig eller uenig avhengig av saken?

 

Vel, det er en forbedring av den vanlige venstre-høyre aksen, hvorvidt det er viktig eller ikke er uvisst ettersom ingen kandidat med muligheter er villig til å fortelle den nakne sannheten om sine egne meninger.

 

Jeg tror relevansen av Nolan-charts er mer for hver enkelt å komme til en bedre forståelse for sine egne meninger.

Lenke til kommentar

 

 

And current usage says that empires are made by conquering other countries, imposing rulers and ruling without a mandate from the people.

Oh wait, I guess you are right...

 

Yes, What is emperor Obama thinking supporting overthrow of our puppet friends in the middle east and seeking multilateral support for Libya!

Lenke til kommentar

I was thinking more in the lines if south America

Yea, pretty gruesome stuff, having nuclear warheads pointing at us a few miles off our shores has led to some pretty irrational behavior. Sometimes you pick the wrong poison when you are a superpower, often with tragic results.

 

When you are a tiny power where social cohesion is high and fear is low you get to fantasize about utopia and point fingers at those powers making tough choices in bad neighborhoods.

Lenke til kommentar

 

I picked no specific actions, I only made a general statement about the different roles we play and the different pressures and environment we operate in. My children have great ideas in the abstract that are very difficult to execute in the greater complexity of the adult world, especially outside the safe world I have created fir them. This does not excuse bad behavior but an appreciation of complex competing politics and moralities might lessen the black white condemnation that comes from youth and naivete.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...