Gå til innhold

Tippeligaen 2011! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer til å savne Start i Tippeligaen.

Det er siste gang du ser dem i Tippeligaen. Neste år i Adeccoligaen er de konkurs, og blir tilintetgjort. Til glede for oss alle.

 

 

Virkelig? Jeg føler det ikke sånn.

 

Veldig morsomt ved måten du later som du sympatiserer på. Du føler det ikke sånn helt til du opplever den ekstreme motgangen som Start fansen i alle herrens år ha vært nødt til å kjenne på.

Endret av Simenrf
Lenke til kommentar

Kommer til å savne Start i Tippeligaen.

Det er siste gang du ser dem i Tippeligaen. Neste år i Adeccoligaen er de konkurs, og blir tilintetgjort. Til glede for oss alle.

 

 

Virkelig? Jeg føler det ikke sånn.

 

Veldig morsomt ved måten du later som du sympatiserer på. Du føler det ikke sånn helt til du opplever den ekstreme motgangen som Start fansen i alle herrens år ha vært nødt til å kjenne på.

 

Du er da ihvertfall ikke noen Star fan som ønsker laget ditt dødt.

Lenke til kommentar

Du er da ihvertfall ikke noen Star fan som ønsker laget ditt dødt.

 

Om RBK, som har Norges største flokk med medgangssupportere hadde opplevd det samme som det Start gjør nå, og har gjort tidligere. Skal jeg love deg at en del ville ønsket laget sitt dødt. Vinner dere ikke ligaen, så føles det vel ut som et nedrykk for dere.

Endret av Runar waits for alice
Fjernet sitatpyramide.
Lenke til kommentar

Om RBK, som har Norges største flokk med medgangssupportere hadde opplevd det samme som det Start gjør nå, og har gjort tidligere. Skal jeg love deg at en del ville ønsket laget sitt dødt. Vinner dere ikke ligaen, så føles det vel ut som et nedrykk for dere.

Gratulerer, du har virkelig scoret høyt på IQ testen.

Endret av Runar waits for alice
Fjernet sitatpyramide.
Lenke til kommentar

Veldig morsomt ved måten du later som du sympatiserer på. Du føler det ikke sånn helt til du opplever den ekstreme motgangen som Start fansen i alle herrens år ha vært nødt til å kjenne på.

 

Du har selvfølgelig helt rett.

 

 

Mvh

Necrosodomic Proctólogo, HamKam-supporter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gratulerer, du har virkelig scoret høyt på IQ testen.

 

Heldigvis er Molde større favoritter enn RBK, som stilte med 1 norsk spiller fra start i dag? Skulle ikke vært lov.

Men ja du forstår ikke frustrasjonene du, bare surf videre på medgangsbølgen du med resten av Kjernen.

Endret av Runar waits for alice
Fjernet sitatpyramide.
Lenke til kommentar

Veldig morsomt ved måten du later som du sympatiserer på. Du føler det ikke sånn helt til du opplever den ekstreme motgangen som Start fansen i alle herrens år ha vært nødt til å kjenne på.

 

Du har selvfølgelig helt rett.

 

 

Mvh

Necrosodomic Proctólogo, HamKam-supporter.

 

Start har tapt 115 millioner

Dette betyr med andre ord, ved et nedrykk vil altså klubben bli slått konkurs og bli slettet fra kartet. Det er verre enn den situasjonen HamKam er i nå.

Lenke til kommentar

Du er da ihvertfall ikke noen Star fan som ønsker laget ditt dødt.

 

Om RBK, som har Norges største flokk med medgangssupportere hadde opplevd det samme som det Start gjør nå, og har gjort tidligere. Skal jeg love deg at en del ville ønsket laget sitt dødt. Vinner dere ikke ligaen, så føles det vel ut som et nedrykk for dere.

 

Ville aldri ønskt laget mitt noe ondt, alltid tung å følge laget i motgang men det må også til. For meg virker du som en medgangsupporter, som kun er fult med når laget ditt gjør det bra og drite fulstendig i det når det går dårlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du er da ihvertfall ikke noen Star fan som ønsker laget ditt dødt.

 

Om RBK, som har Norges største flokk med medgangssupportere hadde opplevd det samme som det Start gjør nå, og har gjort tidligere. Skal jeg love deg at en del ville ønsket laget sitt dødt. Vinner dere ikke ligaen, så føles det vel ut som et nedrykk for dere.

 

Ville aldri ønskt laget mitt noe ondt, alltid tung å følge laget i motgang men det må også til. For meg virker du som en medgangsupporter, som kun er fult med når laget ditt gjør det bra og drite fulstendig i det når det går dårlig.

 

Hva mener du med at folk følger Start når de gjør det bra? De gjør det ikke bra, de gjørt det helt katastrofalt. Start har aldri noensinne vært et lag i medgang, så jeg kan ikke forstå hvordan du kan mene at noen kan støtte Start kun i medgang når de aldri er i medgang? Start har bestandig vært et jojo lag i Tippeligaen, det er jammen meg ikke mange år sidn de sist rykket ned. Og i år skjer det for hundrede gang samtidig som økonomien går til helvete. Jeg har opplevd verre sesonger enn denne her, det var 2002 sesongen hvor Start tok ufattelige 11 poeng i serien. Det er det bare Start som klarer.

Men du som er Brann supporter har selvsagt ingen anelse om hva skikkelig motgang er for noe.

Lenke til kommentar

2005, veldig medgang.

 

http://www.youtube.com/watch?v=UB54b1wDIMA

 

Jeg var på stadion på den kampen. Har aldri jubla så mye som jeg gjorde på 2-2 målet som ble FEILAKTIG ANNULLERT. Har heller aldri vært så forbanna og lei meg etterpå da gullet ble ranet i fra Start.

Det kalles ikke medgang! Det er noe annet når du har ligget i medaljestriden i lang lang tid, og så tar du sølvet i siste hjemmekamp med seier. Det er noe helt annet å tape gullet, og det med en feilaktig dommeravgjørelse.

 

http://www.youtube.com/watch?v=uNLy9CdQTxg

 

Her var også en katastrofal kamp som ødela gullet.

 

Og etter dette kom 2006 sesongen med nesten nedrykk, og så 2007 med nedrykk. Med andre ord klubben går bare nedover og nedover.

Lenke til kommentar

Hva mener du med at folk følger Start når de gjør det bra? De gjør det ikke bra, de gjørt det helt katastrofalt. Start har aldri noensinne vært et lag i medgang, så jeg kan ikke forstå hvordan du kan mene at noen kan støtte Start kun i medgang når de aldri er i medgang? Start har bestandig vært et jojo lag i Tippeligaen, det er jammen meg ikke mange år sidn de sist rykket ned. Og i år skjer det for hundrede gang samtidig som økonomien går til helvete. Jeg har opplevd verre sesonger enn denne her, det var 2002 sesongen hvor Start tok ufattelige 11 poeng i serien. Det er det bare Start som klarer.

Men du som er Brann supporter har selvsagt ingen anelse om hva skikkelig motgang er for noe.

 

Nå snakket eg om deg som Start supporter (vist du i det hele tatt er det). Har eg ikkje peiling på kva skikkelig motgang er? 2002 holdt Brann på å rykke ned, etter 2007 gullsesongen har alt gått til helvette. Denne sesongen vart vi jo dømt nord og ned og mistet mangen viktige spillere og kjøpte inn usikre spillere. Vist ikkje det er motgang, så grurer eg meg til dem kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...