Gå til innhold

Tippeligaen 2011! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo kjekt å kunne legge skylda på noen andre enn sitt eget lag, et vanlig syndrom i Trøndelagen.

Er jo hans feil da. Kan være et uhell selvfølgelig, men det gjør det ikke noe mindre hans feil.3

 

Absolutt, jeg mente mer at det blir for lett å skylle på Staw for at gullet går til Molde.

 

Tror det er dere Brann supportere som burde finne bakkekontakten igjen. Vi går ikke hvert år, som dere gjør, og sier neste år tar vi alt...

 

Var ikkje mangen brann supportere som sa at vi kom til å ta noe i dette året. Så det blir jo helt feil

 

Helt enig, det er for gammelt å si det om Brann-fansen. er det noen som er breiale foran hver sesong så er det Rbk-fansen, riktignok med god grunn.

Lenke til kommentar

Elsker kamper som hovedkampen i dag. Sitter med løvbiff og pomfrittes og kan chille helt og nyte fotballen uten noen følelser involvert fordi jeg driter i hvem som vinner.

 

Edit: Ser det sutres over Tromsøs spill igjen. Er vel ingen tvil om at kampen i dag var kjedelig som faen, men Tromsø har generelt spillt ganske god fotball i år. Er vel 3 kamper eller noe der vi har spilt utrolig kjedelig, og alle lagene i tippeligaen har noen sånne kamper i løpet av et år. Dette med at Tromsø spiller spesielt kjedelig er noe som henger igjen fra i fjor når vi faktisk spilte utrolig kjedelig og defensivt. Er tross alt bare Molde, og Rosenborg som har scort flere mål enn oss i år.

Endret av Lightningwolf
Lenke til kommentar

Jeg har sett Tromsø spille 6 ganger i år og alle gangene har jeg kjedet rævva av meg. Mulig de har spilt underholdende i de andre kampene men kan ikke si at jeg har lagt merke til noen euforiske utbrudd fra andre basert på spillestilen deres i de kampene. Jeg vet det er et billig poeng men jeg er bare så ufattelig lei av trenere som Drillo, Semb, Høgmo osv, det er på høy tid at vi får noen trenere som tør å spille fotball med ballen i laget, savnet etter Eggen har vært stort her.

Lenke til kommentar

Jeg håper virkelig Start går konkurs og blir tilintetgjort, jeg hater denne klubben så hardt at det ikke finnes ord. Bård Borgersen, Jesper Mathisen, Mons Ivar Mjelde, styret, hele gjengen, menigheden kan brenne i evighet.

Det er så ufattelig at det skal gå ann å ødelegge en klubb på så kort tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...