Gå til innhold

Gode fototilbud i (nett)butikkene! LES REGLER I FØRSTE INNLEGG


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte min i går like etter den var tilbake på lager (siden fantes ikke på mandagen), står fortsatt "ikke sendt" i ordrestatus, så håper at den blir sendt etter hvert, men er redd for at det samme skjer med meg...

 

Er i en dialog med kundeservice for å prøve å finne ut hva som egentlig skjer. Jeg registrerte også at den ikke var i sortimentet på mandag. Litt rart, for tidligere erfaringer med cdon.com har vært utelukkende positive.

Lenke til kommentar

Er i en dialog med kundeservice for å prøve å finne ut hva som egentlig skjer. Jeg registrerte også at den ikke var i sortimentet på mandag. Litt rart, for tidligere erfaringer med cdon.com har vært utelukkende positive.

I går fikk jeg beskjed fra en på live chat at jeg bestilte den siste som var på lager. I dag fikk jeg svar på mail at den er utsolgt, men de har bestilt nye og skal sende til meg så fort de får på lager. Så da er det bare å vente i spenning.

Lurer på hvorfor den fortsatt ligger ute på cdon.no som at den er på lager da...

Lenke til kommentar

Etter å ha sendt et par mailer fram og tilbake med kundeservice får jeg plutselig denne fra cdon.com

"Dessverre skjedde det en systemfeil med ordren din og lageret var nødt til å annullere den fordi en eller flere produkter ikke fantes på lager."

Den fikk jeg etter kundeservice allerede hadde sendte meg:

"Din bestilte vare er foreløpig utsolgt hos leverandøren og har derfor blitt ekstrabestilt.

Som oftest går dette veldig raskt, men noen ganger kan det ta litt lenger tid.

Vi sender den til deg så snart vi får den inn på lageret igjen."

I neste mail sa jeg at jeg tok det som en bekreftelse på at ordren min plutselig ikke forsvinner, og da fikk jeg dette som svar:

"Vi reserverer os for utsolgte produkter, noen ganger rekker det ikke å oppdateres på hjemmesiden bare.

Så fort den kommer inn på lager så sendes den til deg."

 

Litt rart at de da plutselig kansellerer ordren min like etterpå...

Lenke til kommentar

Etter å ha sendt et par mailer fram og tilbake med kundeservice får jeg plutselig denne fra cdon.com

"Dessverre skjedde det en systemfeil med ordren din og lageret var nødt til å annullere den fordi en eller flere produkter ikke fantes på lager."

Den fikk jeg etter kundeservice allerede hadde sendte meg:

"Din bestilte vare er foreløpig utsolgt hos leverandøren og har derfor blitt ekstrabestilt.

Som oftest går dette veldig raskt, men noen ganger kan det ta litt lenger tid.

Vi sender den til deg så snart vi får den inn på lageret igjen."

I neste mail sa jeg at jeg tok det som en bekreftelse på at ordren min plutselig ikke forsvinner, og da fikk jeg dette som svar:

"Vi reserverer os for utsolgte produkter, noen ganger rekker det ikke å oppdateres på hjemmesiden bare.

Så fort den kommer inn på lager så sendes den til deg."

 

Litt rart at de da plutselig kansellerer ordren min like etterpå...

Stemmer godt overens med min siste erfaring med CDON. Kommer aldri til å handle noe fra de igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kommer nok til å holde meg unna dem jeg også, hvis de holder på den kanselleringen.

 

Men kommer til å gå videre med det og prøve å få til noe. Blir for dumt og bare kansellere en bestilling 2 dager etter jeg har bestilt når de har hatt den av og på, på lagerstatus på siden dems, og i tillegg bekrefter flere ganger i mail at den skal bli sendt til meg så fort som mulig.

Lenke til kommentar

Ligger en "luring" på tilbud til 4999,- her:

http://www.expert.no...g_pning_u46.pdf

Se der ja! Det var en veldig bra pris, når det er med kitobjektivet! Takk! :)

 

Ang. CDON, har jeg sett at mange opplever at ting plutselig ikke er på lager alikevel osv. Min siste ordre fra CDON var tilsvarende, stod at alt var på lager idet jeg bestilte, men så var det plutselig ikke på lager alikevel osv osv. Kundeservice er arrogante og like serviceinnstilte, så der var det ikke mye å hente. Heldigvis fikk jeg varene mine raskt alikevel, men jeg var nok bare heldig. Så CDON er nok litt sketchy å handle hos. Rart de har så mange stjerner på Prisjakt.

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar

Men kommer til å gå videre med det og prøve å få til noe. Blir for dumt og bare kansellere en bestilling 2 dager etter jeg har bestilt når de har hatt den av og på, på lagerstatus på siden dems, og i tillegg bekrefter flere ganger i mail at den skal bli sendt til meg så fort som mulig.

Fikk svar fra kundeservice i dag: "Denne artikkelen er dessverre utgått fra vårt sortiment og vi kan derfor ikke levere denne."

 

Den er også fjernet fra nettsidene ser det ut til.

Endret av BIGG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...