Gå til innhold

Gode fototilbud i (nett)butikkene! LES REGLER I FØRSTE INNLEGG


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lefdal har søndagstilbud på Canon EF 50 mm f/1.4 USM til kr 2222,- (minus 200,- i cashback).

 

Har hatt en intern diskusjon med meg selv siste uken om canon 1.4 v sigma 1.4.

Men med en pris på 2222 inkl frakt minus 200 i cashback så er Canon'en reelt sett ca 1500 kr (+-) billigere enn sigmaen.

Valget ble litt lettere, og forhåpentligvis vil Canon 50 1.4 fungere greit for meg på FF.

(PS!! Søndagstilbudet kan bestilles på en lørdagskveld :) )

Lenke til kommentar

Når en kjøper den pakka med Nikon til 2500, så er det ikke 50% på den tilbehørspakka, den følger med gratis. Når den legges i handlekurven etter kjøp av Nikon 1 settes prisen til 0.

 

Black Friday er ikke noe vanlig fenomen i Norge. Og hva skulle være vitsen med å si fra seg gode tilbud i dag, for så å vente på et tilbud som ikke dukker opp Fredag den 24 November.

 

Det Nikon 1 tilbudet er bra, hadde jeg ikke allerede hatt det kamera så hadde jeg slått til.

Lenke til kommentar

Black Friday er ikke noe vanlig fenomen i Norge. Og hva skulle være vitsen med å si fra seg gode tilbud i dag, for så å vente på et tilbud som ikke dukker opp Fredag den 24 November.

Må si meg enig med Fytterakkern. Å ikke benytte et tilbud nå som du finner akseptabelt bare i håp om at det kanskje kommer et litt bedre tilbud om kort tid, virker ikke som en god ide på meg.

 

Ut fra det jeg kan se vedrørende de foregående år Black Friday hos det "store" nettbutikkene, så er det mye timesalg det går på. Dette kan i verste fall bety at du må sitte pal foran skjermen hele dagen i håp om at ditt produkt skal komme til en god pris.

Lenke til kommentar

Elkjøp har Nikon 1 V1 systemkamera + VR 10-30 mm til 2495, noe som må sies å være en god pris da samme kamera kostet 6000 +- da det kom. http://www.elkjop.no...r-10-30-mm-sort

Hvordan er dette tilbudet i forhold tilhttp://www.elkjop.no/samsung-nx210z-systemobjektiv og http://www.lefdal.com/product/NX1000W? Er jo dyrere modeller, men får jo tross alt med en Galaxy TAB2 man kan selge for et par lapper!

Lenke til kommentar

Når en kjøper den pakka med Nikon til 2500, så er det ikke 50% på den tilbehørspakka, den følger med gratis. Når den legges i handlekurven etter kjøp av Nikon 1 settes prisen til 0.

Du får med veske og 8gb minnekort + minnekort til 50% hvis du ønsker det.

Ekstra minnekort må du fortsatt betale for. Tilbudet er ikke spesielt bra når du kan få bedre minnekort til lavere pris her.

Lenke til kommentar

Å ikke benytte et tilbud nå som du finner akseptabelt bare i håp om at det kanskje kommer et litt bedre tilbud om kort tid, virker ikke som en god ide på meg.

 

Ut fra det jeg kan se vedrørende de foregående år Black Friday hos det "store" nettbutikkene, så er det mye timesalg det går på. Dette kan i verste fall bety at du må sitte pal foran skjermen hele dagen i håp om at ditt produkt skal komme til en god pris.

 

Helt klart - "tilbud" - og vurderingen av disse er veldig subjektivt.

 

De fleste av oss har etablerte rutiner for å kunne "følge med" på GODE tilbud, uten å sitte PAL.... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...