Gå til innhold

Hvor mye tar du i knebøy?


franky12

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Veier 89kr. Har nettopp vært vekke fra trening i over 2 måneder pga operasjon, begynte å trene svakt for ca 4-5 uker siden nå og økte tempoet etterhvert.

Nå trener jeg hardt og hadde tre løft på 145kg på siste settet idag :)

Målet er 150 før jul, det tror jeg skal gå fint!

Endret av baBuShKa
Lenke til kommentar

Dette innlegget er ikke siktet til noen spesielle, i tilfelle noen måtte tro det.

 

Men jeg lurer på hvor mange her, som faktisk går til godkjent dybde og vet det. For når man ser hvor mange rundt på treningssentre som ikke er i nærheten av en godkjent utførelse må man jo begynne å lure..

 

Folk bør begynne å legge ut videoer og ikke være så redde for å få kritikk pga. teknikk e.l. Jeg kommer til å legge ut en video snart hvor jeg løfter tungt og det kommer til å være med ræva teknikk, men det kommer jeg til å drite i, så lenge løftet blir godkjent :D.

Lenke til kommentar

Folk bør begynne å legge ut videoer og ikke være så redde for å få kritikk pga. teknikk e.l. Jeg kommer til å legge ut en video snart hvor jeg løfter tungt og det kommer til å være med ræva teknikk, men det kommer jeg til å drite i, så lenge løftet blir godkjent :D.

Det må du ikkje. Helsa kjem før prestasjonane.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Folk bør begynne å legge ut videoer og ikke være så redde for å få kritikk pga. teknikk e.l. Jeg kommer til å legge ut en video snart hvor jeg løfter tungt og det kommer til å være med ræva teknikk, men det kommer jeg til å drite i, så lenge løftet blir godkjent :D.

Det må du ikkje. Helsa kjem før prestasjonane.

 

Fuck that shit! POWER!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...