Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

DETTE irriterer meg:

post-54990-0-63876700-1320368290_thumb.jpg

+ som Gavekort sier, så koster det en formue å forsikre dette kunstverket av en drømmebil.

Da jeg kjøpte bil i fjor, så så jeg etter noe til maks 300k.. fant en fin mustang til 320k, noe jeg var villig å strekke meg. Men da jeg ikke hadde så stor peiling på dette fra før, så fant jeg ut at bilen var faktisk i Sverige og, at det kostet over 1 mill å importere den.. FY FAEN I HELVETE!!!!!!

Endret av Tiugama Kaa
  • Liker 6
Skrevet

Welcome to norway! :thumbup:

Irriterer meg at dagens regjeringe har fått sittet så lenge og misbrukt all makt og penger. Krever inn skatter her og der, elendige unskyldninger for penger som de har klart å rote bort.

Bare se på svenskene! De har mindre penger enn oss å rutte med, likevel klarer de å gjøre ting bedre, som veier, utvikling osv...

• Liker 3
Skrevet

Jaja, hadde jeg vært som knut storberget så hadde jeg lagt de f.....s livaktene patrulere i oslo på nattan.

Jævla d.k.

Mere politi=NEI

Mere livakter=JA

• Liker 1
Skrevet

Selv om det ikke er min PC, irriterer jeg meg over måten HP har skrudd sammen Pavillion DV7-laptopene sine. En kompis må bytte vifta (støvsugde vifteporten mens vifta gikk), og jeg tilbød meg å hjelpe ham å skru den opp for å se.

På min PC av annet fabrikat kommer man til vifta ved å ta av 3 skruer og løfte av en liten bit av underlokket.

På hans HP-pc måtte jeg skru ut 55 skruer, og ta av skjerm, tastatur, harddisk, cd-drev og hovedkort, og vifta var den absolutt siste delen jeg kunne ta ut av pcen (som da basically var et strippa pc-chassis med en vifte inni).

Sånn så det ut:

388165_10150341013316650_537066649_8569058_941046733_n.jpg

Det er en ekstra pc der, forresten, det bedrar litt.

Skrevet

Hater Sony for øyeblikket. Makan så vanskelig det skulle være å registrere et produkt for å benytte seg av en kampanje. Feilen er mest sannsynlig på deres side, men irriterende når ingen finner ut av det.

Skrevet (endret)

Enig i den. Hvorfor kunne de ikke laget noe som var sunt men smakte som melkesjokolade? :thumbs:

Brokkolade? :hmm:

Endret av Myst
Skrevet

Æsj..

Installere Ubuntu 11.10 og det ser jo helt jævlig ut, og til og med hakker på maskinen fordi det er grafisk krevende eller noe skit.

Og det ser forferdelig ut iforhold til 11.04 :( .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...