Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At inneklimaet på jobb er så ræva at jeg omtrent ikke kan være på jobb før jeg får hodepine.

I samme kategori kommer det at jeg ikke kan åpne noen vinduer i leiligheten for å lufte, slik at klimaet hjemme ikke er av det aller beste det heller.

Skrevet

Skjulte nummere som ringer, vet jo aldri om det er en forbannet selger eller om det er noe viktig. Rakk uansett ikke å ta mobilen før den stoppet å ringe, så jaja.

Skrevet

Skjulte nummere som ringer, vet jo aldri om det er en forbannet selger eller om det er noe viktig. Rakk uansett ikke å ta mobilen før den stoppet å ringe, så jaja.

Ta telefonen. Hvis det er kødderinger, si: Neste gang dere skal kødderinge bør dere ta skjult nummer. Funker hver gang :!:

Skrevet

Slik som min mor pleier å si: Om det var noe viktig, så ringer de igjen! :)

Skrevet

Har gått og gledet meg til nachos, og når jeg endelig skal lage det viser det seg at osten er blitt dårlig og butikken stengt. Skuffelsen av å måtte spise tunfisk til middag er for stor til å kunne beskrives med ord.

Skrevet (endret)

2,5 millioner stemte "0". Enten tenker jeg helt feil eller så er det veldig mange dumme i verden.

post-165696-0-04149800-1317762744_thumb.png

:mellow:

Edit: Ah.. Skjønte hva du mente..

Endret av Diskutant
Skrevet

14 ftw! Ganging og deling først! :D

Sammme her :p

2,5 millioner stemte "0". Enten tenker jeg helt feil eller så er det veldig mange dumme i verden.

post-165696-0-04149800-1317762744_thumb.png

:mellow:

Hvis du ganger noe med 0, så blir det 0.

Ganging og deling kommer først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...